Wczoraj wieczorem po forach rozniosła się wieść o nowym patchu - sporo było też nieprawdziwych informacji, jednak sprawdzając później strony internetowe okazywało się, iż naprawdę mamy do czynienia z poważnymi zmianami.
O zmianach możecie poczytać tutaj:
Historia zmian - patch 8
W skrócie zaznaczę najważniejsze poprawki:
Terranie
- Maruder (Marauder)
- Pociski ogłuszające wymagają opracowania ulepszenia.
- Koszary (Barracks) - laboratorium technologiczne (TechLab)
- Dodano ulepszenie Pociski ogłuszające.
- Koszt ulepszenia Pociski ogłuszające to 100/100, a czas opracowania 80 sekund.
Protossi
- Promień Otchłani (Void Ray)
- Posiada tylko 2 poziomy obrażeń (zamiast 3). Czas pełnego ładowania pozostaje bez zmian.
- Bazowe obrażenia zmienione z 2 (+4 przeciwko opancerzonym) na 5.
- Wzmocnione obrażenia zmienione z 8 (+16 przeciwko opancerzonym) na 10 (+15 przeciwko opancerzonym).
- Wartość opancerzenia została zmniejszona z 1 na 0.
Zergowie
- Karakan (Roach)
- Prędkość ruchu podczas zagrzebania została zmniejszona z 2 na 1,4.
- Wartość pancerza została zmniejszona z 2 na 1.
- Hydralisk
- Punkty życia zostały zmniejszone z 90 na 80.
Jak widzimy gracze doczekali się oczekiwanych zmian w stosunku do Maraudera oraz Roacha. Niektórych zastanawiać może brak informacji o Immortalu, ale przypominam, iż jednostka ta znajduje się w T2 i nie da jej się produkować na taką skalę, jak oddziały Terran i Zergów. Lekko wzmocnione zostało mechaniczne skrzydło terrańskiej armii, choć z pewnością można by oczekiwać czegoś więcej - być może w następnym patchu
Źródło:Forum battle.net
TÅ‚umaczenie: Deimos0 |