Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Protoss Shuttle
Zobacz opis
SC2 News
StarCraft 2 Beta - Patch #11StarCraft 2 Beta - Patch #11
PiÄ…tek, 07.05.2010, 02:48 :: Negro :: komentarze (3)PiÄ…tek, 07.05.2010, 02:48 :: Negro :: komentarze (3)

W nocy z 6 na 7 maja wypuszczony został 11 już patch do bety SC2. W przeciwieństwie jednak do ostatniego (nie licząc 10, który poprawiał tylko błędy wynikłe po wprowadzeniu 9) nie jest to żaden content pack, toteż żadnych nowych funkcjonalności spodziewać się nie należy. Wprowadzono natomiast bardzo dużo zmian w balansie - zmieniły się statystyki wielu jednostek i budynków. Ponadto poprawiono całkiem sporą ilość błędów.

Kompletna lista wszystkich zmian dostępna jest pod poniższym linkiem:

Historia zmian - patch 11

Dodatkowo, prócz zmian wypisanych na powyższej stronie zmieniło się bardzo dużo skrótów klawiszowych. Lista ta dostępna jest w języku angielskim TUTAJ.


Źródło: Forum StarCraft II Beta - wersja polska

avatar 1KuG2010-05-07 13:55:50
Stanowczo przesadzaja z tym nerfem protossa w early game - terek ma Marudery, zerg ma Roache, które to zjadaja wszystkie jednostki z gatewaya, a oni jeszcze zmniejszaja dmg Sentry! Zeby zatrzymac pusch tych jednostek toss musi sie wykazac duzo wiekszymi umiejetnosciami od przeciwnika i mikrować. Kontra pojawia sie za pozno (Gateway,Cybernetickore,Robotics Facility - w kosztach 150+150+200/100, u terka Barack + Tech Lab - w kosztach 150+50, przy roachach podobnie) i jest stanowczo za droga - koszt 1 immortala to 250/100 (dla porownania koszt 3 maruderow ktora i tak zjadaja immortala to 300/75). Przeciez to jest smieszne! ....
avatar 2Eksodus2010-05-07 18:51:45
W ogóle jest dla mnie pewno kwestia dotycząca roacha i hydraliska, bo roach kosztuje 75/25(tyle co hydra w SC1) ma 145 hp, 16 dmg, i szybko się regeneruje po zakopaniu, a hydra? Jest dostępna dopiero po Lair, kosztuje 100/100, a ma tylko 12 dmg, 90 hp lepszy zasięg i AA, czy AA i trochę lepszy zasięg są warte dodatkowe 25/75 do tego fakt że hydra ma mniej dmg i hp i brak regeneracji dodatkowej po zakopaniu(i po upie nawet poruszaniu się pod ziemią!)? Ja się zastanawiam... Czy to hydra jest beznadziejnie słaba czy roach bardzo silny? Jak patrze na odpowiednika u terranów(tj. maraudera bo podobna klasa w dmg i hp) to myślę że to hydra jest bardzo pokrzywdzona... I gdzie oni schowali lurkera?(btw Marauder to jest jak bio goliath bez AA i z mniejszym dmg... a reszta to to samo...)
avatar 3Deimos2010-05-07 20:38:42
Nerf Sentry można jeszcze wytłumaczyć pozostawieniem FF w stanie nienaruszonym (dopiero byłby flame gdyby próbowali ruszyć force field...), ale reszta jest zastanawiająca. Moving shot Phoenixowi się raczej nie przyda (to wciąż nie jest Corsair), a splash Archona nadal pozostawia wiele do życzenia, szczególnie patrząc na to, jak stackują się mutaliski. Cieszy buff Ultrali, bo faktycznie narzekań na nie było sporo.
Nick: 
E-mail:  (Nie bÄ™dzie widoczny na stronie)
Treść:  (max. 1500 znaków)
Antyspam:  [pokaż/ukryj info]
Wpisz akronim nazwy tego serwisu (dużymi literami). Pozostaw tylko duże litery w "StarCraft Area".

Type a shorter form of the name of this website. Leave only uppercase letters in "StarCraft Area".

Poprzednia strona Na górę Następna strona