Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Protoss Observer
Zobacz opis
SC2 News
Q & A 47Q & A 47
Sobota, 20.12.2008, 17:17 :: Negro :: komentarze (0)Sobota, 20.12.2008, 17:17 :: Negro :: komentarze (0)

W ko艅cu dostajemy w niecierpliwe 艂apska kolejny zestaw informacji. StarCraft Wire sugerowa艂, i偶 prace nad t膮聟 ods艂on膮聟 potrwaj膮聟 nieco d艂u偶ej, tymczasem Karune zaskoczy艂 wszystkich do艣膰 szybkim opublikowaniem nowego zestawu odpowiedzi. Chodz膮聟 s艂uchy, 偶e ma to zwi膮聟zek z do艣膰 rych艂ym pojawieniem si臋 wersji beta. Ile prawdy w tych pog艂oskach, oce艅cie sami.

W StarCraft 1, wi臋kszo艣膰 jednostek powietrznych mog艂a jednocze艣nie porusza膰 si臋 i atakowa膰, Vulture'y potrafi艂y szybko si臋 obraca膰, strzela膰 do ty艂u i rusza膰 naprz贸d w mgnieniu oka, je艣li odpowiednio dozowa膰 micro. W SC2, pojawi艂y si臋 obawy (w艣r贸d graczy, kt贸rzy mieli styczno艣膰 z kolejnymi wersjami), 偶e animacje jednostek gryz膮聟 si臋 z micro. Czy anulowanie animacji, znane z SC1 wci膮聟偶 b臋dzie mo偶liwe? - TL.net

Zar贸wno macro, jak i micro s膮聟 wa偶nym elementem StarCraft II i mikrokontrola, taka jak w przypadku Vulture'贸w, nadal jest mo偶liwa.

Np. Mutaliski potrafi膮聟 atakowa膰 podczas ruchu, a jednostki takie jak Marauder (z powolnym atakiem) i Roach (szybka regeneracja) szczeg贸lnie korzystaj膮聟 z ruchu po艂膮聟czonego z atakiem, cho膰 musz膮聟 przystan膮聟膰 by odda膰 strza艂. R贸wnie interesuj膮聟cy jest Hellion ze wzgl臋du na sw贸j atak (splash damage, d艂u偶sze przerwy mi臋dzy kolejnymi strza艂ami) - mo偶na skraca膰 dystans, zadaj膮聟c coraz wi臋ksze obra偶enia, np. strzelasz, podje偶d偶asz i strzelasz znowu, obejmuj膮聟c wi臋cej jednostek tak, 偶e nie marnujesz kolejnych atak贸w, a zwi臋kszasz swoj膮聟 skuteczno艣膰. Jest te偶 jednostka ca艂kowicie poruszaj膮聟ca si臋 podczas ataku - Void Ray. Mo偶e dzi臋ki temu zosta膰 wykorzystana do pogoni za oddalaj膮聟cym si臋 celem, lub przygotowania do natarcia na zupe艂nie nowy obiekt.

Czy planujecie wprowadzi膰 Consume? Tak jak, w SC1 gdzie poch艂oni臋ty Zergling dawa艂 Defilerowi 50p. energii (realne jest np. wprowadzenie tej zdolno艣ci Ultraliskom, kt贸re odzyskiwa艂y by 50 HP). - Unbreakab1e (USEast)

W tej chwili nie ma jej w grze, lecz pojawi si臋, gdy uznamy i偶 jest niezb臋dna. Obecnie jednostki, takie jak Infestor, Queen czy Overlord/Overseer zwyczajnie nie wymagaj膮聟 tej zdolno艣ci, Infestor porusza si臋 zakopany, wi臋c mo偶e odzyskiwa膰 energi臋 poza polem bitwy, Queen i tak jest pot臋偶na, a spuszczanie Creep'u w og贸le nie potrzebuje dodatkowych 艣rodk贸w, w ostateczno艣ci Overseer mo偶e odlecie膰 w spokojniejsze miejsce by zyska膰 troch臋 energii. Consume w tym stanie, mog艂o by uczyni膰 Zerg贸w zbyt pot臋偶nymi.

Czy pojawi膮聟 si臋 jednostki wodne, gotowe do wykorzystania? I czy mo偶na b臋dzie tworzy膰 jednostki, kt贸re p艂ywaj膮聟/unosz膮聟 si臋 nad powierzchni膮聟 wody? Co ze specjalnymi jednostkami wodnymi, np. rekino-podobnym zergu lub statku badawczym Protoss贸w? Przypominam, 偶e chodzi tylko o kwesti臋 tworzenia map. - Imperial_wizard (Lordaeron)

Nie ma jeszcze ostatecznej wersji co do zawarto艣ci 'custom maps' i Scumedita.

Mapy zawsze by艂y wa偶nym czynnikiem balansuj膮聟cym rozgrywk臋 oraz zwi臋kszaj膮聟cym frajd臋 z gry. Widzieli艣my ju偶 narz臋dzia, s艂u偶膮聟ce mapmaker'om do balansowania map, poprzez np. wysok膮聟 traw臋, kt贸ra ogranicza艂a pole widzenia. Jakie jeszcze pomocne elementy tego typu zobaczymy? - VIB (TL.net)

Na chwil臋 obecn膮聟 s膮聟 to:Wie偶a obserwacyjna Xel'Naga, wspomniana trawa oraz daj膮聟ce si臋 zniszczy膰 ska艂y. B臋dzie nam mi艂o, je艣li uda si臋 opracowa膰 inne czynniki balansuj膮聟ce rozgrywk臋 i czyni膮聟ce j膮聟 ekscytuj膮聟c膮聟 zarazem.

Pocz膮聟tkowo, Thor budowany by艂 przez SCV, lecz od jakiego艣 czasu produkowany jest normalnie w Factory. Ta zmiana jest wywo艂ana projektem jednostki czy kwesti膮聟 balansu? - InStarCraft.de

Jest to kwestia balansu. Wcze艣niej mo偶na by艂o zbudowa膰 tyle Thor贸w, ile chcia艂e艣 (przy odpowiednich zasobach), maj膮聟c jedynie Koszary i Zbrojowni臋. Uznali艣my, 偶e jest to zbyt powa偶ne wzmocnienie dla Terran i Thor zosta艂 przeniesiony do Factory.

Czy Zergowie maj膮聟 jednostk臋 zdoln膮聟 pokonywa膰 klify? - Scumlord (USEast)

Chcemy utrzyma膰 r贸偶nice mi臋dzy rasami, co oznacza, 偶e nie wszystkie zdolno艣ci musz膮聟 si臋 powtarza膰. Zergowie nie posiadaj膮聟 takich jednostek, lecz wci膮聟偶 zdolni s膮聟 szybko zajmowa膰 kolejne bazy i maj膮聟 takie bonusy, jak premia do szybko艣ci na Creep. Nie mo偶na te偶 zapomnie膰 o kombinacji Sieci Nydus i zdolno艣ci wyrzucania Creep'u przez Overlordy. Nawiasem m贸wi膮聟c, jednostki te zn贸w mog膮聟 transportowa膰 inne, tak jak w SC1.

Zauwa偶y艂em w demo Protoss贸w, 偶e struktury stopniowo pojawia艂y si臋 po uko艅czeniu budowy, obecnie natomiast po prostu staj膮聟 si臋 widoczne, bez tej stopniowej animacji. To tymczasowa sprawa, czy tak ju偶 zostanie? - Ultimasx (Battle.net)

Uko艅czenie budowy protosskich struktur zostanie ujednolicone, ze specyficznym dla ka偶dej z nich efektem pojawienia si臋 i gotowo艣ci do u偶ycia.


殴r贸d艂o: Forum Battle.net
T艂umaczenie: Deimos0

Nick: 
E-mail:  (Nie b臋dzie widoczny na stronie)
Tre艣膰:  (max. 1500 znak贸w)
Antyspam:  [poka偶/ukryj info]
Wpisz akronim nazwy tego serwisu (du偶ymi literami). Pozostaw tylko du偶e litery w "StarCraft Area".

Type a shorter form of the name of this website. Leave only uppercase letters in "StarCraft Area".

Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona