Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Protoss Scout
Zobacz opis
SC2 News
Q & A 47Q & A 47
Sobota, 20.12.2008, 17:17 :: Negro :: komentarze (0)Sobota, 20.12.2008, 17:17 :: Negro :: komentarze (0)

W końcu dostajemy w niecierpliwe łapska kolejny zestaw informacji. StarCraft Wire sugerował, iż prace nad tą… odsłoną… potrwają… nieco dłużej, tymczasem Karune zaskoczył wszystkich dość szybkim opublikowaniem nowego zestawu odpowiedzi. Chodzą… słuchy, że ma to zwią…zek z dość rychłym pojawieniem się wersji beta. Ile prawdy w tych pogłoskach, oceńcie sami.

W StarCraft 1, większość jednostek powietrznych mogła jednocześnie poruszać się i atakować, Vulture'y potrafiły szybko się obracać, strzelać do tyłu i ruszać naprzód w mgnieniu oka, jeśli odpowiednio dozować micro. W SC2, pojawiły się obawy (wśród graczy, którzy mieli styczność z kolejnymi wersjami), że animacje jednostek gryzą… się z micro. Czy anulowanie animacji, znane z SC1 wcią…ż będzie możliwe? - TL.net

Zarówno macro, jak i micro są… ważnym elementem StarCraft II i mikrokontrola, taka jak w przypadku Vulture'ów, nadal jest możliwa.

Np. Mutaliski potrafią… atakować podczas ruchu, a jednostki takie jak Marauder (z powolnym atakiem) i Roach (szybka regeneracja) szczególnie korzystają… z ruchu połą…czonego z atakiem, choć muszą… przystaną…ć by oddać strzał. Równie interesują…cy jest Hellion ze względu na swój atak (splash damage, dłuższe przerwy między kolejnymi strzałami) - można skracać dystans, zadają…c coraz większe obrażenia, np. strzelasz, podjeżdżasz i strzelasz znowu, obejmują…c więcej jednostek tak, że nie marnujesz kolejnych ataków, a zwiększasz swoją… skuteczność. Jest też jednostka całkowicie poruszają…ca się podczas ataku - Void Ray. Może dzięki temu zostać wykorzystana do pogoni za oddalają…cym się celem, lub przygotowania do natarcia na zupełnie nowy obiekt.

Czy planujecie wprowadzić Consume? Tak jak, w SC1 gdzie pochłonięty Zergling dawał Defilerowi 50p. energii (realne jest np. wprowadzenie tej zdolności Ultraliskom, które odzyskiwały by 50 HP). - Unbreakab1e (USEast)

W tej chwili nie ma jej w grze, lecz pojawi się, gdy uznamy iż jest niezbędna. Obecnie jednostki, takie jak Infestor, Queen czy Overlord/Overseer zwyczajnie nie wymagają… tej zdolności, Infestor porusza się zakopany, więc może odzyskiwać energię poza polem bitwy, Queen i tak jest potężna, a spuszczanie Creep'u w ogóle nie potrzebuje dodatkowych środków, w ostateczności Overseer może odlecieć w spokojniejsze miejsce by zyskać trochę energii. Consume w tym stanie, mogło by uczynić Zergów zbyt potężnymi.

Czy pojawią… się jednostki wodne, gotowe do wykorzystania? I czy można będzie tworzyć jednostki, które pływają…/unoszą… się nad powierzchnią… wody? Co ze specjalnymi jednostkami wodnymi, np. rekino-podobnym zergu lub statku badawczym Protossów? Przypominam, że chodzi tylko o kwestię tworzenia map. - Imperial_wizard (Lordaeron)

Nie ma jeszcze ostatecznej wersji co do zawartości 'custom maps' i Scumedita.

Mapy zawsze były ważnym czynnikiem balansują…cym rozgrywkę oraz zwiększają…cym frajdę z gry. Widzieliśmy już narzędzia, służą…ce mapmaker'om do balansowania map, poprzez np. wysoką… trawę, która ograniczała pole widzenia. Jakie jeszcze pomocne elementy tego typu zobaczymy? - VIB (TL.net)

Na chwilę obecną… są… to:Wieża obserwacyjna Xel'Naga, wspomniana trawa oraz dają…ce się zniszczyć skały. Będzie nam miło, jeśli uda się opracować inne czynniki balansują…ce rozgrywkę i czynią…ce ją… ekscytują…cą… zarazem.

Począ…tkowo, Thor budowany był przez SCV, lecz od jakiegoś czasu produkowany jest normalnie w Factory. Ta zmiana jest wywołana projektem jednostki czy kwestią… balansu? - InStarCraft.de

Jest to kwestia balansu. Wcześniej można było zbudować tyle Thorów, ile chciałeś (przy odpowiednich zasobach), mają…c jedynie Koszary i Zbrojownię. Uznaliśmy, że jest to zbyt poważne wzmocnienie dla Terran i Thor został przeniesiony do Factory.

Czy Zergowie mają… jednostkę zdolną… pokonywać klify? - Scumlord (USEast)

Chcemy utrzymać różnice między rasami, co oznacza, że nie wszystkie zdolności muszą… się powtarzać. Zergowie nie posiadają… takich jednostek, lecz wcią…ż zdolni są… szybko zajmować kolejne bazy i mają… takie bonusy, jak premia do szybkości na Creep. Nie można też zapomnieć o kombinacji Sieci Nydus i zdolności wyrzucania Creep'u przez Overlordy. Nawiasem mówią…c, jednostki te znów mogą… transportować inne, tak jak w SC1.

Zauważyłem w demo Protossów, że struktury stopniowo pojawiały się po ukończeniu budowy, obecnie natomiast po prostu stają… się widoczne, bez tej stopniowej animacji. To tymczasowa sprawa, czy tak już zostanie? - Ultimasx (Battle.net)

Ukończenie budowy protosskich struktur zostanie ujednolicone, ze specyficznym dla każdej z nich efektem pojawienia się i gotowości do użycia.


Źródło: Forum Battle.net
TÅ‚umaczenie: Deimos0

Nick: 
E-mail:  (Nie bÄ™dzie widoczny na stronie)
Treść:  (max. 1500 znaków)
Antyspam:  [pokaż/ukryj info]
Wpisz akronim nazwy tego serwisu (dużymi literami). Pozostaw tylko duże litery w "StarCraft Area".

Type a shorter form of the name of this website. Leave only uppercase letters in "StarCraft Area".

Poprzednia strona Na górę Następna strona