Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Protoss Corsair
Zobacz opis
SC2 News
Raport sytuacyjny: ogarRaport sytuacyjny: ogar
Poniedziałek, 01.04.2013, 11:51 :: nAiL :: komentarze (1)Poniedziałek, 01.04.2013, 11:51 :: nAiL :: komentarze (1)

Jak zapewne wiecie ogar (ang. Warhound) został usunięty na wczesnym etapie publicznych beta-testów Heart of the Swarm, ponieważ uznaliśmy, że jego rola na polu bitwy trochę za bardzo pokrywała się z maruderem. Pod względem mechaniki były to praktycznie dwie identyczne jednostki - różniły się jedynie miejscem produkcji. Decyzja o usunięciu jednostki nigdy nie jest łatwa, a w tym przypadku okazała się wyjątkowo trudna, ponieważ wszyscy w Blizzardzie uwielbiali wygląd ogara.

Po obejrzeniu rozgrywek MLG Winter Championship zauważyliśmy, że Life trochę zbyt łatwo poradził sobie z Flashem w finałach. Gdyby Flash miał możliwość zbudowania ogarów, nasza ulubiona rasa (terranie) mogłaby wygrać turniej. Jak to zwykle bywa, podjęliśmy spontaniczną decyzję pod wpływem tego meczu i natychmiast zabraliśmy się za wprowadzanie zmian w balansie gry.

Z tego względu ponownie wprowadziliśmy tę jednostkę do wewnętrznej wersji gry, którą wykorzystujemy do testów w naszej firmie. Po dodaniu ogara gra terranami stała się niesamowicie satysfakcjonująca. Jednak za każdym razem, gdy musieliśmy stawiać im czoła, kierując naszą ulubioną rasą (zergami), coś było wyraźnie nie tak. Taka sytuacja była oczywiście nie do pomyślenia, więc uznaliśmy, że musimy dać ogary także zergom.

Kiedy jednak dłużej zastanowiliśmy się nad tą decyzją, zdaliśmy sobie sprawę, że nasza ulubiona rasa (protosi) zaczęła mieć pod górkę, ponieważ jako jedyna nie dysponowała ogarami. Wtedy nas olśniło: także protosi powinni je otrzymać, ponieważ jednym z naszych głównych celów przy projektowaniu StarCrafta II było stworzenie jak najbardziej podobnych do siebie trzech ras.

Po rozważeniu wszystkich za i przeciw, koniec końców, oto, co postanowiliśmy zmienić w grze:

  • Ogar zostaÅ‚ dodany dla rasy terran, bo roboty sÄ… fajne, a wyglÄ…d ogara jest niesamowity.
  • Ogar zostaÅ‚ dodany dla rasy zergów, żeby dalej miaÅ‚y szansÄ™ w starciu z terranami.
  • Ogar zostaÅ‚ dodany dla rasy protosów, żeby protoscy gracze nie jÄ™czeli nam o nim na forum.

Wprawdzie zdajemy sobie sprawę, że wymienione powyżej zmiany są drastyczne, ale zachęcamy wszystkich do zalogowania się i sprawdzeniu ich samemu w grze zamiast wyciągać pochopne wnioski. Możecie jak najbardziej podzielić się z nami waszymi przemyśleniami, ale tym razem nie będziemy brać pod uwagę żadnych opinii i sugestii.

Więcej informacji o sekretach ogarów znajdziecie w naszym artykule pt. "Ogar: Pytania i odpowiedzi". Historię ich powstania przedstawia opublikowane właśnie w naszej sekcji wiedzy o uniwersum StarCrafta opowiadanie pt. "Film na zamówienie".

GL HF!


Źródło: Battle.net

avatar 1Zardon2013-04-01 14:04:28
Ja słyszałem lepszą nowinkę: Blizzard zamierza od następnego roku pracować nad zremasterowanym Warcraftem 1. Celem projektu jest przeniesienie pierwszej części gry na nowoczesny silnik 3D a także zachowanie tego co w tej grze było najlepsze. Fani mogą także liczyć na rozbudowany edytor świata dzięki któremu każdy gracz może z łatwością stworzyć nowe kampanie, jednostki czy nawet rasę i następnie z równą łatwością pochwalić się swoim dziełem na Battle.necie.
Nick: 
E-mail:  (Nie bÄ™dzie widoczny na stronie)
Treść:  (max. 1500 znaków)
Antyspam:  [pokaż/ukryj info]
Wpisz akronim nazwy tego serwisu (dużymi literami). Pozostaw tylko duże litery w "StarCraft Area".

Type a shorter form of the name of this website. Leave only uppercase letters in "StarCraft Area".

Poprzednia strona Na górę Następna strona