Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Protoss Zealot
Zobacz opis
SC2 News
艁膮聟czenie jednostek w Mape Edytorze艁膮聟czenie jednostek w Mape Edytorze
艢roda, 15.04.2009, 14:11 :: Negro :: komentarze (1)艢roda, 15.04.2009, 14:11 :: Negro :: komentarze (1)

Mimo braku wi臋kszych porcji informacji na temat StarCrafta 2 op艂aca si臋 uwa偶nie 艣ledzi膰 aktywno艣膰 pracownik贸w Blizzarda. Podobnie jak zazwyczaj i tym razem to Karune poda艂 niewielk膮聟, aczkolwiek ciekaw膮聟 informacj臋. W tym przypadku dotyczy ona Edytora Map:

Cytaty z Forum Battle.net:

Pytanie: Czy mo偶na scali膰 dwie jednostki za pomoc膮聟 Map Editora, czy te偶 trzeba stworzy膰 odpowiednie triggery aby taki efekt osi膮聟gn膮聟膰?
Karune: Map Editor mo偶e robi膰 艣niadanie, je艣li tylko wiesz jak go zakodowa膰.
Tak na powa偶nie, odno艣nie tego scalania - tak jest to mo偶liwe, ale najprawdobodobniej za pomoc膮聟 trigger贸w.

Angry_russian: Miotacz ognia i Siege Mode.
Wyobra藕 sobie takie co艣 "strzelaj膮聟ce" ogniem wsz臋dzie, epickie.
Karune: Brzmi jak co艣, co widzia艂em na Drugiej Wojnie 艢wiatowej na kt贸rym艣 z czo艂g贸w.
Crucio Siege Tank w 偶adnym razie nie jest jednak czo艂giem z czas贸w Drugiej Wojny 艢wiatowej.

Okazuje si臋 wi臋c, 偶e pr贸cz tworzenia nowych modeli jednostek poprzez modyfikacj臋 dowolnych ich parametr贸w (co by艂o dost臋pne ju偶 w WarCraft 3) mo偶liwe b臋dzie r贸wnie偶 "miksowanie" ju偶 istniej膮聟cych. Brzmi bardzo ciekawie. Jak si臋 sprawdzi w praktyce? - 偶eby si臋 przekona膰 musimy troch臋 poczeka膰.


殴r贸d艂o: Forum Battle.net
Informacj臋 znalaz艂: Spychi

avatar 1WilDeviL2009-04-15 17:38:34
Map Editor mo偶e robi膰 艣niadanie, je艣li tylko wiesz jak go zakodowa膰. - ;O qurna!
Nick: 
E-mail:  (Nie b臋dzie widoczny na stronie)
Tre艣膰:  (max. 1500 znak贸w)
Antyspam:  [poka偶/ukryj info]
Wpisz akronim nazwy tego serwisu (du偶ymi literami). Pozostaw tylko du偶e litery w "StarCraft Area".

Type a shorter form of the name of this website. Leave only uppercase letters in "StarCraft Area".

Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona