Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Zerg Mutalisk
Zobacz opis
SC2 News
Wezwanie do akcji: testowanie balansuWezwanie do akcji: testowanie balansu
Sobota, 04.05.2013, 19:30 :: nAiL :: komentarze (0)Sobota, 04.05.2013, 19:30 :: nAiL :: komentarze (0)

Właśnie udostępniliśmy dowolną wersję mapy Akilońskie Pustkowia, o nazwie "Akilon Wastes (2.0.7 Balance v1.0)", na której testujemy niewielkie zmiany w balansie StarCraft II: Heart of the Swarm. Planujemy najpierw rozważyć obecnie wprowadzone zmiany, a ewentualne dalsze zmiany testować w dalszej kolejności. Oto jak wygląda sytuacja:

  • ZwiÄ™kszenie obrażeÅ„ peÅ‚zaczy zarodnikowych z 15 +15 przeciwko biologicznym do 15 +30 przeciwko biologicznym
  • Koszt opracowania ulepszenia "Zagrzebanie" zmniejszony ze 100/100 do 50/50
  • ZwiÄ™kszenie szybkoÅ›ci ruchu wyroczni z 3,375 do 4
  • ZwiÄ™kszenie przyÅ›pieszenia wyroczni z 2 do 3

Ze wszystkich zmian zaproponowanych przez nas w zeszłym tygodniu zmiana zaproponowana dla wyroczni zdaje się budzić najwięcej emocji i różnorodnych opinii. Chcielibyśmy skorzystać z tej okazji i rozwiać niektóre z wątpliwości, jakimi dzielą się z nami gracze o najwyższym poziomie umiejętności:

Już widzimy otwierające strategie opierające się na budowaniu wcześnie gwiezdnych wrót w pobliżu bazy wroga (proxy), a po tej zmianie strategia ta będzie wykorzystywana częściej.

  • Ogólnie rzecz biorÄ…c to nie widzimy, żeby wyrocznie produkowane z ukrytych blisko bazy wroga gwiezdnych wrót (proxy) koÅ„czyÅ‚y gry albo dawaÅ‚y protoskim graczom znacznÄ… przewagÄ™. SÄ…dzimy, że strategie tego typu proxy albo wykorzystujÄ…ce ukryte budynki technologiczne fajnie siÄ™ oglÄ…da i nie sÄ…dzimy, że majÄ… one negatywny wpÅ‚yw na grÄ™ - nawet jeÅ›li gracze bÄ™dÄ… musieli prowadzić nieco uważniej zwiad w celu wykrycia tworzonych w pobliżu ich bazy gwiezdnych wrót.

Strategie typu all-in z wykorzystaniem wyroczni są naprawdę silne, a zwiększenie mobilności wyroczni jeszcze bardziej je wzmocni.

  • Strategie typu all-in z wykorzystaniem wyroczni zazwyczaj sÄ… wykonywane przy wsparciu innych jednostek. JeÅ›li zwiÄ™kszylibyÅ›my wytrzymaÅ‚ość lub obrażenia wyroczni, strategie all-in staÅ‚yby siÄ™ silniejsze, ale zwiÄ™kszenie prÄ™dkoÅ›ci ruchu nie wzmacnia pojedynczego ataku typu all-in.

Wyrocznie będą praktycznie nie do skontrowania jednostkami naziemnymi, jeśli protoski gracz będzie perfekcyjnie mikrował.

  • Tak wÅ‚aÅ›ciwie to brzmi caÅ‚kiem fajnie i pomaga wyroczni wyróżnić siÄ™ na tle innych jednostek sÅ‚użących do nÄ™kania przeciwnika, które sÄ… obecne w grze.
  • Wyrocznie mogÄ… też być jednymi z najÅ‚atwiejszych jednostek nÄ™kajÄ…cych do skontrowania, w zależnoÅ›ci od tego, jak postanowicie sobie z nimi poradzić. WÅ‚aÅ›ciwie to wszystko czego potrzebujecie, to umieÅ›cić budowle obronne w Å›rodku swej linii minerałów, by wyrocznie nie mogÅ‚y zadać tam dużych strat i poważnie zaszkodzić ekonomii.
  • SÄ…dzimy też, że wyrocznia staje siÄ™ coraz bardziej interesujÄ…cÄ… jednostkÄ… w sytuacjach, kiedy stwarza nieustanne zagrożenie dla maÅ‚ych grupek robotników, przeprowadza rekonesans wrogich baz lub Å›ledzi ruchy wojsk przy użyciu Wizji. Trzeba jednak pamiÄ™tać, że wiking lub kilka mutaliski wystarczy, by wyeliminować wyrocznie w takich sytuacjach.

W ogólnym rozrachunku uważamy, że zmiany te pomogą wyroczni stać się ważniejszym elementem gry i dać graczom o wiele więcej do przeanalizowania w przypadku meczów, w których protosi użyją tych statków. Mamy nadzieję, że wyrocznia stanie się jednostką, która wspaniale wynagradza graczy potrafiących naprawdę dobrze mikrować.

Czytaj dalej...


Źródło: Battle.net

Nick: 
E-mail:  (Nie bÄ™dzie widoczny na stronie)
Treść:  (max. 1500 znaków)
Antyspam:  [pokaż/ukryj info]
Wpisz akronim nazwy tego serwisu (dużymi literami). Pozostaw tylko duże litery w "StarCraft Area".

Type a shorter form of the name of this website. Leave only uppercase letters in "StarCraft Area".

Poprzednia strona Na górę Następna strona