Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Terran Medic
Zobacz opis
SC2 News
Aktualizacja zmieniajÄ…ca balansAktualizacja zmieniajÄ…ca balans
Sobota, 11.05.2013, 20:31 :: nAiL :: komentarze (0)Sobota, 11.05.2013, 20:31 :: nAiL :: komentarze (0)

Dziękujemy wszystkim za granie na naszej mapie testowej i przekazanie nam swoich opinii i sugestii o niej.

Chcieliśmy podzielić się z wami naszymi przemyśleniami po intensywnym testowaniu mapy ze zmianami w balansie oraz po zebraniu waszych opinii, opinii graczy zawodowych, analizie statystyk z rankingów oraz różnych gier turniejowych w HotS z całego świata.

1. Balans gry na poziomie zawodowym wyglÄ…da znakomicie we wszystkich trzech regionach.

2. Dane z rankingów nie wskazują na żadne braki w balansie na jakimkolwiek poziomie umiejętności.

3. Uważamy, że jest za wcześnie na wprowadzanie zmian promujących różne style rozgrywki. Nawet na poziomie zawodowym - dajmy na to ZvP zmieniło się znacznie w ciągu kilku ostatnich tygodni, co sprawia, że sądzimy, że graczom potrzeba trochę więcej czasu na zapoznanie się z grą.

4. Tak jak to komentowaliście, zmiany zaproponowane dla wyroczni/zagrzebania mogłyby być problematyczne, a nie chcemy ryzykować ingerowania w grę, która wygląda naprawdę solidnie. Biorąc dodatkowo pod uwagę fakt, że gra wciąż często się zmienia bez aktualizacji wprowadzających zmiany w balansie po prostu nie uważamy, że już pora, by kombinować z nowymi opcjami.

5. Wygląda na to, że zmiana dla ZvZ jest wciąż konieczna.

Bardziej konkretnie - jeżeli chodzi o ZvZ to zaczynamy myśleć tak:

  • Obrona przed wczesnymi atakami nÄ™kajÄ…cymi przy użyciu mutalisków jest o wiele Å‚atwiejsza po wprowadzeniu zmiany dla peÅ‚zaczy zarodnikowych.
  • W najlepszym wypadku możliwe stanie siÄ™ rozwijanie technologii w kierunku innych opcji, niż tylko mutaliski.
  • W najgorszym wypadku, nawet jeÅ›li kombinacja mutaliski/zerglingi/tÄ™piciele nadal bÄ™dzie pozostawać najlepszym sposobem na rozgrywanie meczów zerg kontra zerg, bÄ™dzie Å‚atwiej wmieszać do armii infektory, gdyż mutaliski w ofensywie bÄ™dÄ… sÅ‚absze, a obrona przed nimi silniejsza. To z kolei oznacza, że gry w których zobaczymy mutaliski + infektory bÄ™dÄ… czÄ™stsze w stosunku do gier, gdzie stosowane sÄ… tylko mutaliski. Od tego momentu istnieje potencjaÅ‚, że strategie mogÄ… ewoluować i być rozwijane o inne jednostki.
  • O wiele lepiej czujemy siÄ™ wprowadzajÄ…c mniejsze zmiany, niż duże, które tak drastycznie na coÅ› wpÅ‚ynÄ…, że mogÅ‚oby to zaowocować problemami w meczach miÄ™dzy innymi rasami.

Z tych powodów aktualnie rozważamy wprowadzenie wyłącznie zmiany dla pełzaczy zarodnikowych - najwcześniej w przyszłym tygodniu.

Chcielibyśmy raz jeszcze podkreślić, że jedną z głównych przyczyn, dlaczego SC2 wygląda teraz lepiej niż kiedykolwiek jest fakt, że udało nam się włączyć naszą społeczność w proces tworzenia gry. Sama gra zdecydowanie nie jest idealna i zawsze można w niej coś poprawić. Dlatego też będziemy dalej starać się informować wszystkich o naszych przemyśleniach oraz o przyszłych zmianach. Raz jeszcze dziękujemy wszystkim za pomoc!


Żródło: Forum Battle.net

Nick: 
E-mail:  (Nie bÄ™dzie widoczny na stronie)
Treść:  (max. 1500 znaków)
Antyspam:  [pokaż/ukryj info]
Wpisz akronim nazwy tego serwisu (dużymi literami). Pozostaw tylko duże litery w "StarCraft Area".

Type a shorter form of the name of this website. Leave only uppercase letters in "StarCraft Area".

Poprzednia strona Na górę Następna strona