Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Zerg Zergling
Zobacz opis
SC2 News
Warp Prism - buff ProtossaWarp Prism - buff Protossa
Åšroda, 29.05.2013, 14:54 :: nAiL :: komentarze (0)Åšroda, 29.05.2013, 14:54 :: nAiL :: komentarze (0)

Na pewno wy też to zauważyliście - wygląda na to, że ostatnimi czasy protosi radzą sobie nieco gorzej w rozgrywkach na najwyższym poziomie, zwłaszcza w Korei i Europie. Zebraliśmy mnóstwo opinii i sugestii od was na ten temat. Zdania w kwestii słabości protosów są podzielone.

Jednakże - na wypadek, gdyby protosi w istocie byli osłabieni i jako że trochę gorzej wypadają, postanowiliśmy opublikować mapę do testowania balansu, aby w razie potrzeby móc przygotować zmiany i wprowadzić je w przyszłości podczas kolejnych aktualizacji. Nie planujemy żadnych aktualizacji tego typu w najbliższym czasie, ale chcemy wypróbować pewne zmiany, aby sprawdzić, jak wpłyną one na grę protosów.

Jak już wielokrotnie wcześniej wspominaliśmy - naszym celem jest wciąż jak największe urozmaicenie rozgrywki i uczynienie jej możliwie najbardziej dynamiczną. Uważamy, że jedną z głównych zalet takiego posunięcia jest fakt, że oglądanie wielu starć tych samych ras jest o wiele bardziej emocjonujące, ponieważ nigdy nie wiadomo, co się wydarzy. Jeśli podczas meczu nieustannie coś się dzieje, mamy do czynienia z mniej lub bardziej trafnymi decyzjami graczy i skutkami tychże decyzji - za każdym razem efekt końcowy jest zupełnie inny. Porównajmy tę sytuację z dominującym w zeszłym roku trendem w starciach protosów z terranami, gdzie gracze maksymalnie rozbudowywali ekonomię, osiągali limit zaopatrzenia, po czym ścierali się raz lub dwa w centrum mapy. Dlatego właśnie chcielibyśmy wprowadzić dla protosów jakieś wzmocnienie, które pozwoliłoby tej rasie na bardziej agresywną grę - nie zaś osłabiać silne jednostki nękające, jak na przykład promy medyczne.

Wzmocnieniem, które chcielibyśmy wypróbować najpierw, są pryzmaty nadprzestrzenne tworzone od razu z ulepszoną prędkością (ulepszenie to nie wymaga już opracowywania). To zachęci protosów do bardziej agresywnej rozgrywki od znacznie wcześniejszego etapu gry. Chcemy zobaczyć, jakie będą konsekwencje takiej zmiany - a przede wszystkim, czy nie dadzą zbytniej przewagi we wczesnych atakach typu all-in. Jeśli po testach takie wzmocnienie okaże się krokiem we właściwym kierunku, lecz dającym zbyt dużą przewagę, możemy podjąć decyzję o wprowadzeniu jego nieco osłabionej wersji, czyli np. możemy jedynie lekko zwiększyć szybkość ruchu pryzmatów i utrzymać dotychczasową wartość prędkości po ulepszeniu.

Zapraszamy was do dzielenia się z nami opiniami i sugestiami. Postaramy się opublikować mapę do testowania balansu jak najwcześniej - może jeszcze w tym tygodniu.


Źródło: Forum Battle.net

Nick: 
E-mail:  (Nie bÄ™dzie widoczny na stronie)
Treść:  (max. 1500 znaków)
Antyspam:  [pokaż/ukryj info]
Wpisz akronim nazwy tego serwisu (dużymi literami). Pozostaw tylko duże litery w "StarCraft Area".

Type a shorter form of the name of this website. Leave only uppercase letters in "StarCraft Area".

Poprzednia strona Na górę Następna strona