Staramy się zawsze mieć oko na balans w grze - i dlatego postanowiliśmy zająć się kwestiami związanymi z terranami i jednostką helbat.
Jesteśmy przekonani, że:
1. Zrzuty helbatów to jeden z największych problemów w pojedynkach terran z terranami.
2. Terranie nie mają specjalnej przewagi, więc choć z jednej strony osłabimy helbaty, jednocześnie chcielibyśmy wzmocnić banshee.
3. Rzadsze używanie helbatów na początku środkowej fazy gry to nic złego, gdyż terranie mają dużo ciekawsze jednostki do prowadzenia wojny podjazdowej.
4. Ta zmiana wpłynie też na wiele innych kwestii związanych z helbatami i ich wpływem na początek środkowej fazy gry.
Ogólnie rzecz biorąc, sprawdzane obecnie na testowej mapie zmiany balansu dobrze wpłyną na helbaty:
- Zadawane obrażenia zostały zmniejszone z 18 (+12 przeciwko jednostkom lekkim) do 18.
- Ulepszenie "piekielny zapłon" zwiększa zadawane obrażenia z 18 do 18 (+12 przeciwko jednostkom lekkim).
Z drugiej strony, jeśli chodzi o banshee, planujemy tylko obniżenie kosztu:
- Koszt opracowania pola maskującego został zmniejszony z 200/200 do 100/100.
Będziemy wam wdzięczni za przekazanie nam opinii na ten temat. Zmiany zostaną wprowadzone prawdopodobnie jeszcze w tym tygodniu.
Źródło: Forum Battle.net |