Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Terran Marine
Zobacz opis
SC2 News
Dustin Browder podsumowuje zmiany w SC2Dustin Browder podsumowuje zmiany w SC2
Pi?tek, 08.05.2009, 20:33 :: Deimos0 :: komentarze (0)Pi?tek, 08.05.2009, 20:33 :: Deimos0 :: komentarze (0)

Dobrych wiadomości nigdy za mało, więc kolejny z pracowników Blizzarda - znany wszystkim Dustin Browder - dał się namówić na mały wywiad. Wydaje się, iż jest to wywiad jeszcze z WWI 2008, jednak każda porcja informacji bezpośrednio ze źródła jest ważna. Pozostaje więc oddać głos serwisowi GameStar i odpowiadają…cemu Dustinowi.

Przechodzą…c natomiast do samego wywiadu, jeśli ktoś ma ochotę, pod TYM adresem znajdzie oryginalną…, niemiecką… treść.

TÅ‚umaczenie fragmentu wywiadu:

GameStar:
W SC2 znajdą… się znane już rasy - nie brzmi to jak poważna innowacja. Czy mimo to rozgrywka multiplayer będzie się różnić od pierwowzoru?

Dustin Browder: Ciężko powiedzieć. Wszystko zależy od ostatecznego zbalansowania. Wiecie jak świetny pod tym względem był pierwszy SC - w sequelu zmieniliśmy sporo, chcemy się jednak zorientować co spodoba się graczom, a co nie - po to pracujemy nad betą….

GameStar:
Co będzie działo się podczas beta-testów?

Dustin Browder: Zobaczymy które taktyki okażą… się popularne - w ten sposób sprawdzimy, które elementy gry działają… jak należy. Później dopracujemy całość pod ką…tem większej grywalności różnych sposobów prowadzenia meczy. Zdanie graczy zawsze było dla nas bardzo ważne, spójrzcie zresztą… jak zmienił się StarCraft i Brood War, dlatego możliwe, że SC2 będzie znacznie się różnił od tego, co pokazujemy teraz.

GameStar:
Co obecnie stanowi największą… różnicę w porównaniu do pierwszego StarCrafta?

Dustin Browder: Będzie to chyba mobilność - ze względu na nowe środki transportu rasy są… bardziej elastyczne w swoich działaniach.

GameStar:
Swoją… drogą… - dlaczego zmieniliście Nydus Canal? Gdy graliśmy Zergami po raz pierwszy, musieliśmy przedrzeć się tym ogromnym robalem za linię wroga. Obecnie mamy po prostu strukturę, przypominają…cą… Worma wyglą…dem. Stara wersja była znacznie fajniejsza!

Dustin Browder: Racja, lecz sprawiało nam to więcej problemów - zbyt wiele czasu musieli byśmy poświęcić, by gracze mogli kontrolować Worma tak, jak sobie to wyobrażaliśmy. Poza tym, nie wpływał on zbyt dobrze na balans rozgrywki, więc nie zobaczycie go w Wings of Liberty. Wcią…ż jednak rozmawiamy na jego temat i być może pojawi się w przyszłości.

GameStar:
Czy sojusznicy mogą… korzystać ze swoich Nydus Canal?

Dustin Browder: Obecnie nie. Dopiero co stworzyliśmy listę zdolności, które będą… wpływały na graczy sojuszniczych, Nydus nie znalazł się na razie na niej. Co Ty o tym myślisz?

GameStar:
Była by to co najmniej interesują…ca zdolność w kwestii taktyki i planowania. Dlaczego by nie spróbować?

Dustin Browder: Zobaczymy.

Małe podsumowanie:

  • W obecnym buildzie, gra wymaga o wiele wiÄ™cej micro niż w oryginalnym StarCraft
  • Mobilność to najwiÄ™ksza różnica miÄ™dzy SC2 a SC1
  • Sojusznicy nie mogÄ…Â… korzystać nawzajem ze swoich Nydus Canal
  • Na najtrudniejszym poziomie, SI oszukuje otrzymujÄ…Â…c wiÄ™cej minerałów, lecz nie korzysta już z maphacka
  • Mothership nie sprawdza siÄ™ jako superbroÅ„, lepiej wykorzystywać go jako jednostkÄ™ wsparcia
  • W rozgrywce multiplayer wystÄ™pujÄ…Â… efekty pogodowe
  • Cykl dnia i nocy nie zostanie dodany w potyczkach, ze wzglÄ™du na sÅ‚abÄ…Â… widoczność
  • Być może dodane zostanÄ…Â… asymetryczne mapy

Nie są… to może rewolucyjne wieści, ale jak zawsze unaoczniają… drogę, którą… SC2 już przebył, a jaka wcią…ż jeszcze przed nim. Możemy więc oczekiwać naprawdę dużych zmian, tym bardziej gdy programiści wezmą… pod lupę ewentualne błędy podczas trwania bety - wszyscy którzy posiadają… klucze niech więc mają… oczy szeroko otwarte i uważają… na wszelkie potknięcia. Ostatecznie, zależy nam przecież na tym, by SC2 naprawdę okazał się hitem.


Źródło: StarCraft Wire
TÅ‚umaczenie: Deimos0

Nick: 
E-mail:  (Nie bÄ™dzie widoczny na stronie)
Treść:  (max. 1500 znaków)
Antyspam:  [pokaż/ukryj info]
Wpisz akronim nazwy tego serwisu (dużymi literami). Pozostaw tylko duże litery w "StarCraft Area".

Type a shorter form of the name of this website. Leave only uppercase letters in "StarCraft Area".

Poprzednia strona Na górę Następna strona