Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Bohaterowie - Zeratul
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
Battle News
Cyberarena 36i6 - Turniej StarCraftaCyberarena 36i6 - Turniej StarCrafta
Wtorek, 15.09.2009, 00:02 :: Negro :: komentarze (1)Wtorek, 15.09.2009, 00:02 :: Negro :: komentarze (1)

Niespe艂na 3 tygodnie pozosta艂y do kolejnego (obok WCG) wielkiego wydarzenia tego roku w 艣wiecie polskiego sportu elektronicznego - wielkiego fina艂u LAN Ligi Cybersport oraz turnieju Pan-European Tournament zorganizowanych w ramach XX Mi臋dzynarodowego Festiwalu Komiksu i Gier. Ju偶 2 pa藕dziernika na arenie Mi臋dzynarodowych Tag贸w 艁贸dzkich fani sport贸w elektronicznych i nie tylko b臋d膮 mogli wzi膮膰 udzia艂 w jednych z najwi臋kszych rozgrywek gier komputerowych i konsolowych w Polsce. Przez trzy dni kilkuset najbardziej utalentowanych graczy z ca艂ego kraju rywalizowa膰 b臋dzie o tytu艂y mistrzowskie oraz nagrody pieni臋偶ne i rzeczowe, kt贸rych 艂膮czna warto艣膰 wyniesie blisko 200 000 z艂otych. Fina艂owe zmagania rozegrane zostan膮 w najpopularniejsze produkcje komputerowe.

W zwi膮zku z imprez膮 organizowany jest r贸wnie偶 turniej StarCrafta, kt贸ry rozegrany b臋dzie online. 艁膮czna pula nagr贸d w tym turnieju wynosi a偶 800 z艂otych, a s膮 to:

  1. Telefon Nokia 5000, 50z艂 w got贸wce, USB MUG z logotypem PLUS w pude艂ku, Czy艣cik do komputera, koszulka i podk艂adka CyberArena36i6
  2. Myszka Logitech MX518, USB MUG z logotypem PLUS w pude艂ku, Czy艣cik do komputera, koszulka i podk艂adka CyberArena36i6
  3. USB MUG z logotypem PLUS w pude艂ku, Czy艣cik do komputera, koszulka i podk艂adka CyberArena36i6

Jako, 偶e turniej ma charakter otwarty zapisa膰 si臋 do niego mo偶e ka偶dy. Jedynym warunkiem uczestnictwa w turnieju jest posiadane konta GOLD w serwisie www.CyberArena36i6.pl. Regulamin oraz wi臋ksza ilo艣膰 informacji na temat turnieju, w tym wskaz贸wki jak za艂o偶y膰 i aktywowa膰 konto GOLD w serwisie dost臋pne s膮 TUTAJ.
Zapisy trwaj膮 do 20 wrze艣nia w艂膮cznie, a prowadzone s膮 TUTAJ.


殴r贸d艂o: Cyberarena 36i6

SC2 News
Kolejne informacje od KaruneKolejne informacje od Karune
Sobota, 12.09.2009, 22:02 :: deimos :: komentarze (1)Sobota, 12.09.2009, 22:02 :: deimos :: komentarze (1)

Serwis StarcraftWire zamie艣ci艂 wypowied藕 Karune, poruszaj膮c膮 do艣膰 istotny tematy, jak si臋 okazuje, bardzo silnej strategii Zerg贸w w SC 2, czyli 1 Hatch Queen Rusha. My艣l臋 wi臋c, 偶e ta kwestia zainteresuje wszystkich 艣ledz膮cych rozwa偶ania strategiczne w nowej ods艂onie StarCrafta. Zapraszam gor膮co do lektury.

Pytanie: Teamliquid opublikowa艂 niedawno artyku艂, w kt贸rym autor stwierdza, i偶 zagranie 1 Hatch Queen jest praktycznie niemo偶liwe do pokonania, ze wzgl臋du na przewag臋 ekonomiczn膮 i mo偶liwo艣膰 uniemo偶liwienia zwiadu. Jeste艣my wi臋c ciekawi, jak Terranie i Protossi powinni radzi膰 sobie z t膮 taktyk膮.

Karune: Jest tam te偶 artyku艂, kt贸ry cz臋艣ciowo potwierdza to, co chc臋 powiedzie膰. Poza tym, 1 Hatch Queen jest stosunkowo 艂atwy do zatrzymania, je艣li spodziewasz si臋, 偶e przeciwnik go u偶yje. Jest te偶 kilka strategii, kt贸rych u偶ywam i co najmniej kilka, kt贸rych u偶ycie widzia艂em:
Terranem powiniene艣 naturalnie zablokowa膰 choke. To samo w sobie zatrzyma szybkie Zerglingi, kt贸re dodatkowo mo偶esz ostrzela膰 z klif贸w za pomoc膮 Marines (jednostki Zerga nie widz膮 Marines na klifach, musisz tylko trzyma膰 te natr臋tne Overlordy w ryzach). SCV te偶 艣wietnie si臋 sprawdz膮, naprawiaj膮c struktury szybciej, ni偶 Zerglingi s膮 w stanie zadawa膰 obra偶enia na tym etapie. Hydraliski z kolei stanowi膮 niejaki problem, lecz mog膮 zosta膰 unieszkodliwione przez grup臋 Marines schowan膮 za Supply Depotami lub w Bunkrze, je艣li jest to konieczne. Terra艅ski choke jest wtedy trudny do prze艂amania i gdy przeciwnik traci surowce na przedarcie si臋, Ty powiniene艣 techowa膰 do Banshee lub Reaper贸w, broni膰 si臋 za ich pomoc膮, przechodz膮c powoli w mid game. Wtedy Zerg musi nastawi膰 si臋 na defensyw臋 przy 1 Hatch Queen (kluczowy jest tu w艂asnie 1 Hatch lub p贸藕ny expand).
Je艣li o Protoss贸w chodzi, sprawa jest nieco bardziej skomplikowana i wymaga wi臋cej umiej臋tno艣ci. Ja zazwyczaj blokuj臋 choke 2 Gateway'ami lub 1 Gateway'em i Cybernetics Core (gdy techuj臋), zostawiaj膮c w膮ski przesmyk, kt贸ry da si臋 zablokowa膰 pojedynczym Zealotem. W takiej sytuacji atakowa膰 mo偶e tylko jeden Zergling, co jest efektywnym korzystaniem z zasob贸w dla Protossa. Je艣li Zerg jest uparty, zacznie atakowa膰 budynki lub techowa膰 do Baneling贸w, by poradzi膰 sobie z Zealotami. Zwracaj膮c uwag臋 na timing, b臋dziesz w stanie zyska膰 drugiego Zealota zanim wytrzyma艂o艣膰 drugiego Gateway'a spadnie do po艂owy, co powinno wystarczy膰 do odparcia pierwszych Zergling贸w. Gdy uko艅czy si臋 Cybernetics Core, da to dost臋p do Nullifier贸w, kt贸re moim zdaniem s膮 najcz臋艣ciej u偶ywan膮 jednostk膮 przeciw Zergom. Je艣li w tym momencie oponent przestawi艂 si臋 na produkcj臋 Hydralisk贸w, lub techowa艂 wprost do nich, powiniene艣 mie膰 przynajmniej jednego Nullifiera, kt贸re 艣wietnie sprawdzaj膮 si臋 w walce z Hydraliskami (przy pomocy nawet jednego Zealota), lub pomagaj膮 odci膮膰 w艂asne si艂y od nacieraj膮cych oddzia艂贸w, pozwalaj膮c Zealotom utrzyma膰 choke, podczas gdy jednostki strzelaj膮ce (Nullifiery i Stalkerzy) z 艂atwo艣ci膮 wybij膮 po艂ow臋 wrogich oddzia艂贸w i zmusz膮 Zerga do defensywy.
Obie strategie wymagaj膮 dobrego micro, co jest zabiegiem celowym - zwiad Overlordami i dostarczanie linii wzroku sprawia, 偶e Hydraliski zyskuj膮 na skuteczno艣ci. 1 Hatch Queen jest dobr膮 taktyk膮, ale nie przesadzon膮. Mam nadziej臋, 偶e moje informacje okaza艂y si臋 u偶yteczne - spodziewajcie si臋 jednak wielu zmian w becie. Wymieniano Zerg贸w, jako "s艂absz膮" ras臋. W obecnym buildzie ta kwestia zosta艂a lepiej zbalansowana, za pomoc膮 np. Roachy poruszaj膮cych si臋 pod ziemi膮 - wszystko po to, by uczyni膰 Zerg贸w niebezpiecznymi przeciwnikami.

Jak wida膰, nawet w obliczu tak trudnej kwestii (zwa偶ywszy na etap, w jakim StarCraft 2 si臋 znajduje)balans nie zostaje zachwiany. Daje to zdecydowanie nadziej臋 na r贸wn膮 walk臋 niezale偶nie od preferowanej rasy. Na koniec jeszcze jedna drobna informacja, kt贸ra tak偶e powinna wszystkich zadowoli膰:

Karune: StarCraft 2 wyjdzie przed Diablo 3.


殴r贸d艂o: StarCraft Wire 1,StarCraft Wire 2
T艂umaczenie: Deimos0

Site News
Nowe artyku艂y - Polygon Paralax, wywiad z DidieremNowe artyku艂y - Polygon Paralax, wywiad z Didierem
艢roda, 09.09.2009, 22:05 :: Negro :: komentarze (4)艢roda, 09.09.2009, 22:05 :: Negro :: komentarze (4)

W ostatnim czasie niewiele si臋 dzieje, tote偶 aby艣cie nie narzekali na nud臋 i brak nowych tekst贸w do poczytania przygotowali艣my dla Was trzy nowe artyku艂y oraz jeden wywiad.

Zacznijmy mo偶e od tego najbardziej aktualnego, czyli od wywiadu. Jest to rozmowa, jak膮 w trakcie niedawnego BlizzConu serwis Joystiq.com przeprowadzi艂 z Samwisem Didierem, czyli dyrektorem artystycznym StarCraft 2. Z rozmowy tej dowiemy si臋 paru rzeczy na temat Blizzardowskiej kapeli - Level 80 Elite Tauren Chieftain oraz tego, czym konkretnie Samwise zajmuje si臋 w Blizzardzie.

Kolejne dwa artyku艂y to niejako uzupe艂nienie/rozszerzenie artyku艂贸w dotycz膮cych rozwoju wersji Alfa StarCrafta 2, kt贸re publikowali艣my wcze艣niej (dost臋pne s膮 TUTAJ). Podobnie jak i tamte artyku艂y te publikowane dzisiaj nie s膮 pierwszej 艣wie偶o艣ci, jednak mimo tego mo偶na dowiedzie膰 si臋 z nich kilku ciekawych rzeczy, na kt贸re by膰 mo偶e wcze艣niej nie zwr贸cili艣cie uwagi.

Ostatnim tekstem, kt贸ry dzi艣 wam prezentujemy jest kolejny felieton autorstwa Daniel "Super Daniel Mana" Lee dotycz膮cy profesjonalnego E-Sportu. Tym razem jednak artyku艂 traktuje o SC2 - autor stara si臋 wyprognozowa膰 jakie miejsce nowy StarCraft zajmie na progamingowej scenie.

WCG News
Konkurs na prowadz膮cego fina艂y WCGKonkurs na prowadz膮cego fina艂y WCG
Wtorek, 08.09.2009, 22:23 :: Negro :: komentarze (4)Wtorek, 08.09.2009, 22:23 :: Negro :: komentarze (4)

WCG

Tegoroczny Fina艂 Polski poprowadz膮 dwie osoby: znany wszystkim w 艣rodowisku graczy Micha艂 "Krooger" Cichy, oraz fan, gracz i amator sport贸w elektronicznych, wy艂oniony w pierwszym konkursie na prowadz膮cego World Cyber Games Polska.

Fina艂 Polski World Cyber Games 2009 odb臋dzie si臋 w warszawskim Centrum Handlowym Blue City w dniach 19 i 20 wrze艣nia. Imprez臋 prowadzi膰 b臋dzie Micha艂 "Krooger" Cichy, znany z poprzednich edycji WCG. W tym roku, po raz pierwszy g艂贸wnemu prowadz膮cemu towarzyszy膰 b臋dzie osoba, kt贸ra zostanie wy艂oniona w otwartym konkursie.

"Dostrzegli艣my, 偶e w 艣rodowisku graczy i dziennikarzy gamingowych jest wiele utalentowanych os贸b, kt贸re maj膮 do艣wiadczenie zwi膮zane z grami i chcemy im umo偶liwi膰 pierwsze profesjonalne wyst膮pienie przed publiczno艣ci膮." - wyja艣nia Micha艂 'Krooger' Cichy.

Jakie s膮 nasze wymagania? Kandydat zainteresowany wsp贸艂prowadzeniem Fina艂u Polski World Cyber Games 2009 powinien:

  1. Przes艂a膰 nam na adres konkurs@wcg.com.pl:
    • Swoje kr贸tkie CV,
    • Prezentacj臋 wideo (1-2 min, limit 20 MB), kt贸ra przekona organizatora WCG, 偶e jest si臋 najlepszym kandydatem.
  2. By膰 got贸w po艣wi臋ci膰 3 dni (18, 19 i 20 wrze艣nia) na obecno艣膰 na Finale Polski WCG 2009.

Co do filmu, powinien on przekona膰 organizatora WCG, 偶e dana osoba jest w stanie wsp贸艂prowadzi膰 Fina艂 Polski WCG. A to oznacza, 偶e musi to by膰 kto艣 kto dobrze czuje si臋 z mikrofonem, a jednocze艣nie zna 艣wiat sport贸w elektronicznych, graczy, jest w stanie komentowa膰 rozgrywki, przytoczy膰 ciekawostki zwi膮zane ze sportami elektronicznymi. Mo偶e to by膰 komentarz, mo偶e to by膰 fragment wyst膮pienia, mo偶e to by膰 skomentowanie np. jednego z mecz贸w, jakie ju偶 si臋 odby艂y w ramach eliminacji WCG.

Organizator zapewnia osobie wy艂onionej w konkursie zakwaterowanie w Warszawie na czas trwania Fina艂u Polski, wynagrodzenie w wysoko艣ci 1000 PLN brutto oraz mo偶liwo艣膰 wsp贸艂tworzenia najwi臋kszego w Polsce wydarzenia sport贸w elektronicznych. Termin nadsy艂ania zg艂osze艅 do 15 wrze艣nia. Decyzja o wyborze konkretnej osoby zostanie og艂oszona 17 wrze艣nia.

W ramach tegorocznej edycji WCG, jak co roku, w dniach 14 - 18 wrze艣nia odb臋dzie si臋 Tydzie艅 Technologii. W Centrum Handlowym Blue City w Warszawie, swoj膮 ofert臋 najnowszych produkt贸w technologicznych zaprezentuj膮 tegoroczni partnerzy World Cyber Games.

Kontakt:
Radek Popiel
PR Manager WCG 2009 w Polsce
pr@wcg.com.pl | tel. kom. +48 795 566 633


殴r贸d艂o: Informacja prasowa WCG 2009 Polska

SC2 News
BlizzCon 2009 - Q&A dotycz膮ce rasBlizzCon 2009 - Q&A dotycz膮ce ras
Sobota, 05.09.2009, 14:32 :: Negro :: komentarze (2)Sobota, 05.09.2009, 14:32 :: Negro :: komentarze (2)

W ostatnich dniach serwis StarCraft 2 Armory opublikowa艂 3 zestawy Q&A dotycz膮ce buildu SC2, jaki zaprezentowany by艂 na BlizzConie. Ka偶dy z tych zestaw贸w pyta艅 dotyczy innej rasy. Natomiast na serwisie StarCraft2.net.pl opublikowane zosta艂y t艂umaczenia tych zestaw贸w. Jako, 偶e jest tam sporo ciekawych informacji zach臋camy do lektury.


殴r贸d艂o: StarCraft2.net.pl

WCG News
Pary fina艂owePary fina艂owe
Czwartek, 03.09.2009, 16:50 :: Negro :: komentarze (0)Czwartek, 03.09.2009, 16:50 :: Negro :: komentarze (0)

WCG2009Z ka偶dym dniem coraz bli偶ej do polskich fina艂贸w WCG - do 19 wrze艣nia zosta艂o ju偶 niewiele ponad dwa tygodnie. Jeszcze niedawno podawali艣my kompletn膮 list臋 zawodnik贸w, kt贸rzy zagraj膮 w polskich fina艂ach WCG. Teraz przysz艂a kolej na podanie konkretnych par fina艂owych, czyli tego, kto zagra z kim w pierwszej rundzie. Gracze zostali rozstawieni poprzez losowanie (z dw贸ch koszyk贸w) a przedstawia si臋 to nast臋puj膮co:

BVG.Draco vs ieS.Tarson
ZZZero vs iG.kogeT
Sawyer vs ToT)ParanOid(
uZZZer vs Yayba

Zapowiada si臋 ciekawie, tym bardziej, 偶e ju偶 w pierwszej rundzie s膮 niewielkie szanse na jakikolwiek mirror (cho膰 oczywi艣cie wszystko mo偶e si臋 zdarzy膰).

Wszystkie mecze rozegrane zostan膮 w systemie Double Elimination, Best of 3. Dotyczy to zar贸wno drabinki wygranych WB jak i przegranych LB. Pierwszego dnia fina艂贸w, czyli 19 wrze艣nia rozegrane zostan膮 prawie wszystkie mecze. Dnia drugiego, 20 wrze艣nia rozegrany zostanie tylko mecz fina艂owy.


殴r贸d艂o: World Cyber Games Polska


<< Poprzednie | Nast臋pne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona