|
|
|
| | | | WCG 2009 Polska - Podsumowanie dnia pierwszegoWCG 2009 Polska - Podsumowanie dnia pierwszego | Niedziela, 20.09.2009, 01:39 :: Negro :: komentarze (2)Niedziela, 20.09.2009, 01:39 :: Negro :: komentarze (2) |
| | |
Dzie艅 pierwszy Polskich Fina艂贸w World Cyber Games 2009 ju偶 za nami. Co si臋 tego dnia wydarzy艂o? Jak przebiega艂y rozgrywki? Zapraszam na kr贸tkie podsumowanie ca艂ej imprezy. Skupimy si臋 oczywi艣cie na StarCrafcie.
Rozpocz臋cie
S艂owem wst臋pu chcia艂bym zaznaczy膰, 偶e pracowali艣my dzisiaj w do艣膰 mocnym os艂abieniu. Ot贸偶 ju偶 na miejscu okaza艂o si臋, 偶e z przyczyn zar贸wno od nas, jak i od niego na imprezie nie pojawi si臋 Deimos0. W konsekwencji zosta艂em tylko ja, czyli Negro oraz Trydium.
Nasza ekipa na miejscu imprezy, czyli w klubie Lucid w Centrum Handlowym Blue City w Warszawie by艂a ju偶 ok godziny 9:30. Niestety okaza艂o si臋, 偶e ca艂a impreza ju偶 w tym momencie z艂apa艂a po艣lizg w zwi膮zku z czym nie mogli艣my jeszcze wej艣膰 na sal臋 (to samo spotka艂o zar贸wno pozosta艂ych przedstawicieli medi贸w jak i samych graczy). Na sali znale藕li艣my si臋 w okolicy godziny 11, natomiast op贸藕nienie w rozpocz臋ciu rozgrywek przeci膮gn臋艂o si臋 jeszcze do godziny 11:40. W tym czasie gracze rozgrzewali si臋 graj膮c mi臋dzy sob膮 kr贸tkie gry sparingowe.
Runda Pierwsza WB
Na pierwszym etapie rozgrywek wi臋kszo艣膰 mecz贸w zako艅czy艂a si臋 wynikami 2-0. Jedynym wyj膮tkiem by艂 mecz pomi臋dzy Sawyerem a ParanOidem, w kt贸rym po pierwszej wygranej grze Sawyer do艣膰 szybko uleg艂 przeciwnikowi.
Ku zaskoczeniu wszystkich ju偶 pierwsza runda zaowocowa艂a niespodziank膮: Zero dosy膰 pewnie wygra艂 z kogeTem 2-0. Co prawda Zero ju偶 w eliminacjach zaskakiwa艂 dobr膮 dyspozycj膮, jednak mimo wszystko wi臋kszo艣膰 umieszcza艂a go raczej w艣r贸d tych s艂abszych zawodnik贸w fina艂贸w. Tymczasem ju偶 w pierwszym spotkaniu pokona艂 on zawodnika, kt贸ry w fina艂ach ubieg艂orocznych zaj膮艂 trzecie miejsce.
Pozosta艂e mecze: Draco 2-0 Tarson - Draco zwyci臋偶a dzi臋ki doskona艂emu Stormowaniu przeciwnika, uSer 2-0 Yayba.
Replaye - Winner Bracket, Runda 1
Runda Pierwsza LB
Po pierwszej serii gier w tabeli Loser Bracket ukszta艂towa艂y si臋 nam dwie pary: Tarson - kogeT, Sawyer - Yayba. Tutaj ju偶 wi臋kszych niespodzianek nie by艂o. Po serii dw贸ch dosy膰 wyr贸wnanych gier Tarson pokonuje kogeTa z wynikiem 2-0. kogeT jest wi臋c pierwszym zawodnikiem, kt贸ry odpada z turnieju. Niewiele p贸藕niej do艂膮cza do niego Sawyer, kt贸rego bardzo pewnie pokonuje Yayba, wynik r贸wnie偶 2-0. Obydwa te mecze rozegrane jednak zosta艂y bez wi臋kszego echa w艣r贸d publiczno艣ci. Wszyscy byli niesamowicie zainteresowani tym, co w mi臋dzyczasie dzia艂o si臋 w Winner Bracket.
Replaye - Loser Bracket, Runda 1
Runda Druga WB
To w艂a艣nei na tym etapie rozegrany zosta艂 jeden z najciekawszych i najbardziej ekscytuj膮cych mecz贸w turnieju. Zacznijmy jednak od tego drugiego, czyli pojedynku pomi臋dzy ParanOidem a uSerem. Ca艂y mecz by艂 wyr贸wnany. Po pierwszej grze, kt贸r膮 wygra艂 ParanOid inicjatyw臋 przej膮艂 uSer doprowadzaj膮c do remisu. Wszystko rozstrzygn臋艂o si臋 podczas gry na Destination, po kt贸rej uSer przegrywa 2-1 i w efekcie spada do LB, gdzie czeka na niego Tarson.
Drug膮 gr膮 tej rundy by艂 pojedynek Draco z Zero. Ten drugi, po zaskakuj膮cym zwyci臋stwie nad kogeTem nadal uprzykrza 偶ycie turniejowym faworytom. Pierwsza gra tego meczu trwa艂a niemal 2 godziny! Po wyczerpaniu wszystkich surowc贸w na mapie (ok. 40 minuty) oraz zebranych nadwy偶ek rozpocz臋艂a si臋 偶mudna walka pozycyjna. Tutaj niestety czas dzia艂a艂 na niekorzy艣膰 Zero. Draco dysponuj膮c Dark Archonami cierpliwie przejmowa艂 kolejne Queeny Zergowi, by nied艂ugo potem Broodlingowa膰 jego jednostki. W ten spos贸b armia Zero coraz bardziej si臋 uszczupla艂a przy niemal zerowych stratach Draco. Pod koniec gry zaobserwowa膰 mogli艣my ganiank臋 w berka po mapie, kt贸r膮 ostatecznie wygra艂 Draco.
Druga gra mia艂a zupe艂nie inny przebieg. Zero, przejmuj膮c inicjatyw臋 i graj膮c Mutalisk Harrasment ju偶 od pocz膮tku zmusi艂 Draco do gry defensywnej. Po nied艂ugim czasie m艂ody Zerg zala艂 przeciwnika tak膮 ilo艣ci膮 Hydalisk贸w, 偶e Draco nie uratowa艂y nawet celne Stormy. Gra zako艅czy艂a si臋 w nieca艂e 13 minut. Wszyscy zaskoczeni dyspozycj膮 Zero... po raz kolejny.
W ostatniej grze dostali艣my powt贸rk臋 z rozrywki. Nie chodzi jednak o gr臋 drug膮 a pierwsz膮. Po raz kolejny gracze wyzbierali na mapie wszystko co si臋 da艂o. Tym razem jednak Draco nie bawi艂 si臋. Maj膮c du偶e zapasy minera艂贸w rozbudowa艂 armi臋 do maksimum. Wytechowany Protoss na limicie, i to bez Probe'贸w - co艣 strasznego (z punktu widzenia Zero). Dysponuj膮c tak膮 si艂膮 Draco dos艂ownie przejecha艂 si臋 po przeciwniku. Ca艂y mecz ko艅czy si臋 przegran膮 Zero wynikiem 1-2.
Replaye - Winner Bracket, Runda 2
Runda Druga LB
W pierwszym meczu tej rundy spotkali si臋 Tarson i uSer. Mimo zaci臋tej walki kolejny Zerg (pierwszym by艂 kogeT) odpada z turnieju. Mecz ko艅czy si臋 wynikiem 2-0. W drugim spotkaniu Yayba podejmuje Zero. Mimo, i偶 wycie艅czony d艂ugimi pojedynkami z Draco Zero podejmuje walk臋. Po pierwszej przegranej grze udaje mu si臋 doprowadzi膰 do remisu. Niestety nied艂ugo potem przegrywa 2-1. Mimo, i偶 zako艅czy艂 gr臋 ju偶 na tym etapie by艂 niew膮tpliwie najwi臋ksz膮 niespodziank膮 ca艂ego turnieju.
Replaye - Loser Bracket, Runda 2
Runda Trzecia LB / Runda Trzecia WB / Runda Czwarta LB
W turnieju pozosta艂o ju偶 tylko czterech zawodnik贸w. Rozpoczyna si臋 walka w LB pomi臋dzy Tarsonem a Yayb膮. Tutaj Yayba okazuje si臋 du偶o lepszy i pewnie wygrywa wynikiem 2-0 w wyniku czego z turnieju wyeliminowany zostaje ostatni Terran. Podobnie jak wcze艣niej tak i teraz rozgrywki LB zosta艂y przy膰mione przez to co dzia艂o si臋 w drabince WB.
Tam natomiast trwa艂a walka pomi臋dzy Draco i ParanOidem. Pierwsz膮 gr臋 dosy膰 szybko wygra艂 Draco przy u偶yciu zmasowanego ataku Dragoon贸w, kt贸rym pomog艂y bardzo skuteczne (co w przypadku Draco nie jest niczym dziwnym) Stormy. W drugiej grze ParanOid nei daje si臋 ju偶 zepchn膮膰 do obrony. mimo r贸wnego pocz膮tku z czasem ParanOid przejmuje coraz wi臋ksz膮 cz臋艣膰 mapy (Colloseum). Draco, kt贸remu pod koniec gry zosta艂 ju偶 tylko main i natural nie ma praktycznie szans na wygran膮. Jego ostatnia ofensywa dosy膰 szybko zneutralizowana zostaje przez przewa偶aj膮ce si艂y wroga. Ostatnia gra toczy艂a si臋 na Destination. Tym razem to ParanOid zaatakowa艂 pierwszy skutecznie wykorzystuj膮c spory oddzia艂 Hydralisk贸w do zniszczenia expa Draco w naturalu. Ci膮g艂e przyciskanie Zealotami pozwala jednak Draco na wyr贸wnanie gry. Niestety dla niego zdobyta na pocz膮tku przewaga ekonomiczna zaczyna przynosi膰 ParanOidowi wymierne skutki. W efekcie Draco nie wytrzymuje ci膮g艂ego naporu Hydralisk贸w i przegrywa ostatecznym wynikiem 2-1. W ten spos贸b ParanOid zagwarantowa艂 sobei miejsce w finale, natomiast Draco spada do LB, gdzie czeka na niego Yayba.
Tutaj natomiast miejsce ma kolejna niespodzianka. Draco bardzo szybko przegrywa obydwie gry. Aby nie psu膰 przyjemno艣ci z ogl膮dania rep贸w czy vod贸w nie b臋d臋 ich komentowa艂. Finalnie Yayba awansowa艂 do fina艂u, w kt贸rym zagra z ParanOidem. Draco ko艅czy turniej na trzecim miejscu.
Replaye - Loser Bracket, Runda 3
Replaye - Winner Bracket, Runda 3
Replaye - Loser Bracket, Runda 4
Podsumowanie
Turniej ten by艂 bez w膮tpienia bardzo ciekawy. Zar贸wno uk艂ad matchup贸w, jak i niespodzianki oraz szybkie zwroty akcji nie pozwoli艂y si臋 nudzi膰. Pozosta艂 nam ju偶 tylko fina艂. Fina艂 pod pewnym wzgl臋dem nietypowy gdy偶 jest to PvZ, a od dawna w Polskich Fina艂ach widywali艣my PvP. Jeden z moich typ贸w si臋 sprawdzi艂 gdy偶 w finale zagra ParanOid, kt贸remu 偶ycz臋 wygranej (z reszt膮 z tego co wiem nie tylko ja). Jego przeciwnikiem b臋dzie Yayba, kt贸ry zaprezentowa艂 bardzo dobr膮 form臋 tote偶 miejsce w finale bez w膮tpienia mu si臋 nale偶y.
Na zako艅czenie jeszcze kilka link贸w:
Replaye - Kompletna Paczka
Kompletna drabinka rozgrywek
VODy z komentarzem Ravena
Mam nadziej臋, 偶e relacja z imprezy si臋 wam podoba艂a. Co prawda w mi臋dzyczasie zmienili艣my form臋 podawania informacji przesiadaj膮c si臋 na Twittera, jednak nie powinno to by膰 zbyt du偶ym utrudnieniem. Decyzja ta podyktowana by艂a wi臋ksz膮 艂atwo艣ci膮 publikowania nowych informacji co przek艂ada艂o si臋 na szybsze was informowanie. Na os艂odzenie mog臋 doda膰, 偶e w wielu przypadkach w press romie to my byli艣my najszybsi i konkurencja (w tym serwisy zagraniczne) cz臋sto od nas pobiera艂a informacje o aktualnym stanie drabinki turniejowej. Zach臋cam do wyra偶ania swoich opinii i uwag w komentarzach do newsa.
Relacja na Stronie
Relacja na 偶ywo na Twitterze
Zapraszamy na relacj臋 z meczu fina艂owego i ceremonii zako艅czenia imprezy. Informacje podawane b臋d膮 na Twitterze pod powy偶szym linkiem.
| | | | | |
| | | | Polskie Fina艂y WCG 2009- START!Polskie Fina艂y WCG 2009- START! | Sobota, 19.09.2009, 11:13 :: Negro :: komentarze (2)Sobota, 19.09.2009, 11:13 :: Negro :: komentarze (2) |
| | | Nasza ekipa (niestety w os艂abieniu, bez Deimos0'a) jest ju偶 na miejscu w Centrum Handlowym Blue City w Warszawie. Polskie Fina艂y WCG 2009 w艂a艣nie si臋 rozpoczynaj膮. Be zb臋dnych s艂贸w - zapraszamy do 艣ledzenia naszej relacji:
Polskie Fina艂y WCG 2009 - Relacja na 偶ywo
Ponadto zach臋camy do 艣ledzenia streamingu z gier na 偶ywo na:
WCG Polska
Terran TV | | | | | |
| | | | Fina艂y Polskie ju偶 za 2 dniFina艂y Polskie ju偶 za 2 dni | Czwartek, 17.09.2009, 15:32 :: Negro :: komentarze (5)Czwartek, 17.09.2009, 15:32 :: Negro :: komentarze (5) |
| | |
Ju偶 za nieca艂e dwa dni, czyli w sobot臋 19 wrze艣nia 2009 roku rozpoczn膮 si臋 Polskie Fina艂y World Cyber Games 2009. Ju偶 od samego rana na miejscu, czyli w Centrum Handlowym Blue City w Warszawie b臋dzie nasza ekipa. Przez ca艂y czas trwania imprezy prowadzi膰 b臋dziemy dla was relacj臋, na bie偶膮co informuj膮c was o tym co aktualnie si臋 dzieje. Relacja oraz drzewko turniejowe dost臋pne s膮 pod poni偶szym linkiem:
Polskie Fina艂y WCG 2009 - Relacja na 偶ywo
Oczywi艣cie ju偶 po samej imprezie, a nawet je偶eli b臋dzie taka mo偶liwo艣膰 w jej trakcie postaramy si臋 zaprezentowa膰 wam wi臋ksz膮 ilo艣膰 materia艂贸w w postaci wywiad贸w i fotorelacji.
Zapraszamy do 艣ledzenia fina艂owych rozgrywek razem z nami. | | | | | |
| | | | Harmonogram polskich fian艂贸w WCG 2009Harmonogram polskich fian艂贸w WCG 2009 | Wtorek, 15.09.2009, 20:23 :: Negro :: komentarze (0)Wtorek, 15.09.2009, 20:23 :: Negro :: komentarze (0) |
| | |
Znamy ju偶 szczeg贸艂owy harmonogram Polskich Fina艂贸w WCG 2009, kt贸re rozegrane b臋d膮 w centrum handlowym Blue City w Warszawie.
Rozgrywki w StarCrafta rozpoczn膮 si臋 o godzinie 10.00 w sobot臋 a ca艂y turniej przeprowadzony zostanie wed艂ug poni偶szego planu:
Sobota - 19.09.2009
10.00-11.30 - runda 1 Winner Bracket (scena Lucid)
11.30-13.00 - runda 2 Winner Bracket oraz runda 1 Loser Bracket (scena Lucid)
13.30-15.00 - runda 3 Winner Bracket oraz runda 2 Loser Bracket (g贸ra Lucid)
15.00-16.30 - runda 3 Loser Bracket (g贸ra Lucid)
16.30-18.00 - runda 4 Loser Bracket (g贸ra Lucid)
Niedziela 20.09.2009
11.00-13.00 - Mecz Fina艂owy (scena Lucid)
Oczywi艣cie liczy膰 si臋 trzeba z op贸藕nieniami, jakie niemal zawsze maj膮 miejsce przy tego typu imprezach.
Na koniec dodam jeszcze, 偶e serwis Battlenet.pl opublikowa艂 do艣膰 ciekawy artyku艂 zawieraj膮cy wypowiedzi r贸偶nych os贸b zwi膮zanych z polsk膮 scen膮 e-sportow膮 na temat tegorocznych fina艂贸w. My (SCA) r贸wnie偶 mamy ma艂y udzia艂 w tym artykule. Ca艂o艣膰 dost臋pna jest TUTAJ.
殴r贸d艂o: WCG Polska | | | | | |
| | | | Cyberarena 36i6 - Turniej StarCraftaCyberarena 36i6 - Turniej StarCrafta | Wtorek, 15.09.2009, 00:02 :: Negro :: komentarze (1)Wtorek, 15.09.2009, 00:02 :: Negro :: komentarze (1) |
| | |
Niespe艂na 3 tygodnie pozosta艂y do kolejnego (obok WCG) wielkiego wydarzenia tego roku w 艣wiecie polskiego sportu elektronicznego - wielkiego fina艂u LAN Ligi Cybersport oraz turnieju Pan-European Tournament zorganizowanych w ramach XX Mi臋dzynarodowego Festiwalu Komiksu i Gier. Ju偶 2 pa藕dziernika na arenie Mi臋dzynarodowych Tag贸w 艁贸dzkich fani sport贸w elektronicznych i nie tylko b臋d膮 mogli wzi膮膰 udzia艂 w jednych z najwi臋kszych rozgrywek gier komputerowych i konsolowych w Polsce. Przez trzy dni kilkuset najbardziej utalentowanych graczy z ca艂ego kraju rywalizowa膰 b臋dzie o tytu艂y mistrzowskie oraz nagrody pieni臋偶ne i rzeczowe, kt贸rych 艂膮czna warto艣膰 wyniesie blisko 200 000 z艂otych. Fina艂owe zmagania rozegrane zostan膮 w najpopularniejsze produkcje komputerowe.
W zwi膮zku z imprez膮 organizowany jest r贸wnie偶 turniej StarCrafta, kt贸ry rozegrany b臋dzie online. 艁膮czna pula nagr贸d w tym turnieju wynosi a偶 800 z艂otych, a s膮 to:
- Telefon Nokia 5000, 50z艂 w got贸wce, USB MUG z logotypem PLUS w pude艂ku, Czy艣cik do komputera, koszulka i podk艂adka CyberArena36i6
- Myszka Logitech MX518, USB MUG z logotypem PLUS w pude艂ku, Czy艣cik do komputera, koszulka i podk艂adka CyberArena36i6
- USB MUG z logotypem PLUS w pude艂ku, Czy艣cik do komputera, koszulka i podk艂adka CyberArena36i6
Jako, 偶e turniej ma charakter otwarty zapisa膰 si臋 do niego mo偶e ka偶dy. Jedynym warunkiem uczestnictwa w turnieju jest posiadane konta GOLD w serwisie www.CyberArena36i6.pl. Regulamin oraz wi臋ksza ilo艣膰 informacji na temat turnieju, w tym wskaz贸wki jak za艂o偶y膰 i aktywowa膰 konto GOLD w serwisie dost臋pne s膮 TUTAJ.
Zapisy trwaj膮 do 20 wrze艣nia w艂膮cznie, a prowadzone s膮 TUTAJ.
殴r贸d艂o: Cyberarena 36i6 | | | | | |
| | | | Kolejne informacje od KaruneKolejne informacje od Karune | Sobota, 12.09.2009, 22:02 :: deimos :: komentarze (1)Sobota, 12.09.2009, 22:02 :: deimos :: komentarze (1) |
| | | Serwis StarcraftWire zamie艣ci艂 wypowied藕 Karune, poruszaj膮c膮 do艣膰 istotny tematy, jak si臋 okazuje, bardzo silnej strategii Zerg贸w w SC 2, czyli 1 Hatch Queen Rusha. My艣l臋 wi臋c, 偶e ta kwestia zainteresuje wszystkich 艣ledz膮cych rozwa偶ania strategiczne w nowej ods艂onie StarCrafta. Zapraszam gor膮co do lektury.
Pytanie: Teamliquid opublikowa艂 niedawno artyku艂, w kt贸rym autor stwierdza, i偶 zagranie 1 Hatch Queen jest praktycznie niemo偶liwe do pokonania, ze wzgl臋du na przewag臋 ekonomiczn膮 i mo偶liwo艣膰 uniemo偶liwienia zwiadu. Jeste艣my wi臋c ciekawi, jak Terranie i Protossi powinni radzi膰 sobie z t膮 taktyk膮.
Karune: Jest tam te偶 artyku艂, kt贸ry cz臋艣ciowo potwierdza to, co chc臋 powiedzie膰. Poza tym, 1 Hatch Queen jest stosunkowo 艂atwy do zatrzymania, je艣li spodziewasz si臋, 偶e przeciwnik go u偶yje. Jest te偶 kilka strategii, kt贸rych u偶ywam i co najmniej kilka, kt贸rych u偶ycie widzia艂em:
Terranem powiniene艣 naturalnie zablokowa膰 choke. To samo w sobie zatrzyma szybkie Zerglingi, kt贸re dodatkowo mo偶esz ostrzela膰 z klif贸w za pomoc膮 Marines (jednostki Zerga nie widz膮 Marines na klifach, musisz tylko trzyma膰 te natr臋tne Overlordy w ryzach). SCV te偶 艣wietnie si臋 sprawdz膮, naprawiaj膮c struktury szybciej, ni偶 Zerglingi s膮 w stanie zadawa膰 obra偶enia na tym etapie. Hydraliski z kolei stanowi膮 niejaki problem, lecz mog膮 zosta膰 unieszkodliwione przez grup臋 Marines schowan膮 za Supply Depotami lub w Bunkrze, je艣li jest to konieczne. Terra艅ski choke jest wtedy trudny do prze艂amania i gdy przeciwnik traci surowce na przedarcie si臋, Ty powiniene艣 techowa膰 do Banshee lub Reaper贸w, broni膰 si臋 za ich pomoc膮, przechodz膮c powoli w mid game. Wtedy Zerg musi nastawi膰 si臋 na defensyw臋 przy 1 Hatch Queen (kluczowy jest tu w艂asnie 1 Hatch lub p贸藕ny expand).
Je艣li o Protoss贸w chodzi, sprawa jest nieco bardziej skomplikowana i wymaga wi臋cej umiej臋tno艣ci. Ja zazwyczaj blokuj臋 choke 2 Gateway'ami lub 1 Gateway'em i Cybernetics Core (gdy techuj臋), zostawiaj膮c w膮ski przesmyk, kt贸ry da si臋 zablokowa膰 pojedynczym Zealotem. W takiej sytuacji atakowa膰 mo偶e tylko jeden Zergling, co jest efektywnym korzystaniem z zasob贸w dla Protossa. Je艣li Zerg jest uparty, zacznie atakowa膰 budynki lub techowa膰 do Baneling贸w, by poradzi膰 sobie z Zealotami. Zwracaj膮c uwag臋 na timing, b臋dziesz w stanie zyska膰 drugiego Zealota zanim wytrzyma艂o艣膰 drugiego Gateway'a spadnie do po艂owy, co powinno wystarczy膰 do odparcia pierwszych Zergling贸w. Gdy uko艅czy si臋 Cybernetics Core, da to dost臋p do Nullifier贸w, kt贸re moim zdaniem s膮 najcz臋艣ciej u偶ywan膮 jednostk膮 przeciw Zergom. Je艣li w tym momencie oponent przestawi艂 si臋 na produkcj臋 Hydralisk贸w, lub techowa艂 wprost do nich, powiniene艣 mie膰 przynajmniej jednego Nullifiera, kt贸re 艣wietnie sprawdzaj膮 si臋 w walce z Hydraliskami (przy pomocy nawet jednego Zealota), lub pomagaj膮 odci膮膰 w艂asne si艂y od nacieraj膮cych oddzia艂贸w, pozwalaj膮c Zealotom utrzyma膰 choke, podczas gdy jednostki strzelaj膮ce (Nullifiery i Stalkerzy) z 艂atwo艣ci膮 wybij膮 po艂ow臋 wrogich oddzia艂贸w i zmusz膮 Zerga do defensywy.
Obie strategie wymagaj膮 dobrego micro, co jest zabiegiem celowym - zwiad Overlordami i dostarczanie linii wzroku sprawia, 偶e Hydraliski zyskuj膮 na skuteczno艣ci. 1 Hatch Queen jest dobr膮 taktyk膮, ale nie przesadzon膮. Mam nadziej臋, 偶e moje informacje okaza艂y si臋 u偶yteczne - spodziewajcie si臋 jednak wielu zmian w becie. Wymieniano Zerg贸w, jako "s艂absz膮" ras臋. W obecnym buildzie ta kwestia zosta艂a lepiej zbalansowana, za pomoc膮 np. Roachy poruszaj膮cych si臋 pod ziemi膮 - wszystko po to, by uczyni膰 Zerg贸w niebezpiecznymi przeciwnikami.
Jak wida膰, nawet w obliczu tak trudnej kwestii (zwa偶ywszy na etap, w jakim StarCraft 2 si臋 znajduje)balans nie zostaje zachwiany. Daje to zdecydowanie nadziej臋 na r贸wn膮 walk臋 niezale偶nie od preferowanej rasy. Na koniec jeszcze jedna drobna informacja, kt贸ra tak偶e powinna wszystkich zadowoli膰:
Karune: StarCraft 2 wyjdzie przed Diablo 3.
殴r贸d艂o: StarCraft Wire 1,StarCraft Wire 2
T艂umaczenie: Deimos0 | | | | | |
| |