Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Protoss High Templar
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
SC2 News
Aktualizacje odnośnie MBS, Observer oraz HellionAktualizacje odnośnie MBS, Observer oraz Hellion
PiÄ…Â…tek, 12.12.2008, 10:57 :: Lukin :: komentarze (0)PiÄ…Â…tek, 12.12.2008, 10:57 :: Lukin :: komentarze (0)

Cydra udzielił odpowiedzi na parę pytań, głównie potwierdzają…c informacje, które zostały już wcześniej wspomniane w Q&A.

Jedną… z poruszonych kwestii było jak MBS (Multiple Building Select) będzie współgrał ze statyczną… defensywą…. Jeden z fanów zadał pytanie, czy jest możliwe zaznaczyć grupę Photon Cannon'ów by kontrolować cel, który atakują… oraz czy nie uczyni to ich zbyt potężną… bronią….

Zdaje się, że Cydra nie podziela tej opinii:

Można wykonać skupiony atak na wybranej jednostce wroga przy pomocy Photon Cannon, Bunker, Missile Turrets oraz Spine Crawler itp. Umożliwi to więcej strategicznych opcji podczas obrony bazy przed wrogimi jednostkami.

Cydra udzielił również odpowiedzi na inne pytania:

  1. Czy Observatory powróci do gry?
  2. Observatory jest wcią…ż wykluczone z gry. Możliwy jest warp Observer'ów z Robotics Facility.

  3. W których budynkach dokonuje się upgrade'u prędkości oraz zasięgu dla Warp Prism, Observer i Phoenix?
  4. Prędkość przemieszczania się dla Observer oraz Warp Prism mogą… zostać ulepszone w Null Circuit. W obecnej chwili Phoenix nie posiada możliwości upgrade'u prędkości ani zasięgu.

  5. Czy "Black Beam" Nullfier'a jest normalnym atakiem, czy może specjalną… zdolnością… tak jak "Molecular Disruption"?
  6. Nullfier Force Beam jest normalnym atakiem.

  7. Które ze statystyk Hellion'a mogą… zostać ulepszone przy pomocy Tech Lab?
  8. Udoskonaleń Hellion'a można przeprowadzić tylko w Armory.


Dla tych, którzy nie pamiętają…, Observatory zostało usunięte z gry podczas Q&A 44, aby umożliwić Protossom szybszy dostęp do detektorów.


Źródło: Starcraftwire
TÅ‚umaczenie: Rohdegar

SC2 News
EMP tymczasowo usuniętyEMP tymczasowo usunięty
Niedziela, 07.12.2008, 22:50 :: Lukin :: komentarze (0)Niedziela, 07.12.2008, 22:50 :: Lukin :: komentarze (0)

Parę dni temu, Cydra umieścił następują…ce obwieszczenia na battle.net:

Cytat:

W chwili obecnej, Ghost nie ma już zdolności, zwią…zanej z pociskami EMP. Do waszej informacji:

  1. Wzmocnione tarcze Immortali są… zdolnością… pasywną…, bez dodatkowych ulepszeń.
  2. EMP niwelowało te tarcze.
  3. Po potraktowaniu Immortali EMP, jednostki te otrzymywały pełne obrażenia od ataków Siege Tanków.

Cydra wskazuje, że Impuls elektromagnetyczny może jeszcze powrócić jako zdolność:

Zgadzam się, że EMP jest ciekawą… zdolnością…. Mimo, że obecnie został usunięty z gry, nic nie jest przesą…dzone. Dam znać, gdy EMP powróci.


Źródło: SC2 Armory
TÅ‚umaczenie: Deimos0

StarCraft News
Patch 1.16.0Patch 1.16.0
Wtorek, 02.12.2008, 11:33 :: Lukin :: komentarze (5)Wtorek, 02.12.2008, 11:33 :: Lukin :: komentarze (5)

Już jakiś czas temu ukazał się patch 1.16.0. Zamieściliśmy linki do niego już wcześniej, jednak dopiero teraz dostajecie spis tego, co ten patch konkretnie robi.

Ogólne zmiany:

  • rozmowy prowadzone podczas trwania gry, bÄ™dÄ…Â… zapisywane w powtórkach (nie dotyczy to wiadomoÅ›ci prywatnych)
  • naciÅ›niÄ™cie klawisza ESC w oknie rozmów, spowoduje wyczyszczenie pola tekstowego
  • komenda "/reply" (lub po prostu "/r") spowoduje wysÅ‚anie wiadomoÅ›ci prywatnej do osoby, która pisaÅ‚a do nas najczęściej

Naprawione błędy:

  • naprawiono problemy lokalizacyjne z "from" oraz "to" w wiadomoÅ›ciach prywatnych
  • StarCraft bÄ™dzie od teraz używaÅ‚ tylko tyle zasobów procesora ile jest konieczne

Błędy rozgrywki:

  • naprawiono bÅ‚Ä…Â…d umożliwiajÄ…Â…cy Zergom zdobywanie minerałów poprzez mutacje
  • naprawiono bÅ‚Ä…Â…d umożliwiajÄ…Â…cy Zergom odzyskiwanie ulepszajÄ…Â…cego siÄ™ budynku
  • naprawiono bÅ‚Ä…Â…d umożliwiajÄ…Â…cy Zergom rozszerzanie creepu przy pomocy Dronów
  • naprawiono bÅ‚Ä…Â…d umożliwiajÄ…Â…cy Zergom przemieszczanie Dronów poprzez niedostÄ™pny teren
  • naprawiono bÅ‚Ä…Â…d umożliwiajÄ…Â…cy Terranom zrzucenie nuke'a gdziekolwiek na mapie
  • naprawiono bÅ‚Ä…Â…d umożliwiajÄ…Â…cy graczom zatrzymanie gry podczas trwania poprzedzajÄ…Â…cego jÄ…Â… lobby

Download:


TÅ‚umaczenie: Rohdegar

SC2 News
BlizzCast Epizod 6BlizzCast Epizod 6
PiÄ…Â…tek, 21.11.2008, 10:46 :: Lukin :: komentarze (5)PiÄ…Â…tek, 21.11.2008, 10:46 :: Lukin :: komentarze (5)

PojawiÅ‚ siÄ™ 6 epizod BlizzCast. Karune rozmawia tam z Samwise’m Didierem i Dustinem Bowderem (Głównym projektantem SC2) o drodze jednostek, od projektu do grywalnej postaci.

Cytat: Wpadamy na pomysÅ‚ jednostki, którÄ…Â… wszyscy lubimy, a potem okazuje siÄ™, że jest zbyt silna lub trudna w utrzymaniu – wtedy trafia do Single Player, do którego ogólnie tworzymy sporo rzeczy. Np. Jackal, który teraz chyba przechrzczony zostaÅ‚ na Helliona – robimy różne warianty tej jednostki: malujemy na czarno, dodajemy pÅ‚omienie i staje siÄ™ wtedy cywilnym pojazdem.

Pojawiły się też nowe ilustracje: animacje portretów Mutaliska, Maraudera i Thora oraz nowy screen, prezentują…cy aktualną… wizualizację ataku Nullifiera. Można je obejrzeć TUTAJ.


Ciekawa wypowiedź Dustina Browdera w odpowiedzi na poniższe pytanie:

Karune: Czy w StarCrafcie 2 są… jakieś jednostki albo jakiekolwiek inne rzeczy, których ludzie dotą…d nie widzieli?

Dustin Browder: Prawdopodobnie chodzi o takie coś: latają…cy dwugłowy Ultralisk, który zieje ogniem. On pojawi się jako następny na stronie.


Źródło: SC Legacy
TÅ‚umaczenie: Deimos0

SC2 News
Q & A 46Q & A 46
Åšroda, 19.11.2008, 17:58 :: Lukin :: komentarze (13)Åšroda, 19.11.2008, 17:58 :: Lukin :: komentarze (13)

Karune na poczÄ…Â…tku nowego Q&A wspomina o tempie gry:

SC2 zdecydowanie staje się grą… bardziej intensywną… niż pierwowzór, dzięki zwiększonej mobilności jednostek, przekraczaniem klifów, jak i nowymi zdolnościami transportowania.

1. Planterana Twierdza Terran została wzmocniona, zadają…c splash damage atakują…cym jednostkom, w odpowiedzi na zwiększone możliwości harassu. Czy w SC2 będzie friendly fire? (Xigon, Battle.net)

Tak, friendly fire wcią…ż jest obecny w SC2. Można w ten sposób niszczyć ukryte jednostki, nacelowują…c własne oddziały. Np. grają…c Zergiem, można zabić DT poprzez atak Banelingiem na własne Hatchery w okolicy, gdzie Dark Templar stoi.

2. Czy kolejne części Trylogii stanowić będą… wstęp, rozwinięcie i zakończenie, czy będzie to ta sama historia opowiedziana z różnych punktów widzenia? (Lolod, Battle.net)

FabuÅ‚a bÄ™dzie sekwencyjna. Kampania Zergów zacznie siÄ™ w momencie, gdzie zakoÅ„czy Terran , a Protossów – Zergów.

3. Czy pojawią… się specjalne animacje dla bezczynnych od dłuższego czasu jednostek? (StarCraft 2 Source)

Będzie wiele animacji w takich wypadkach.

4. Jak optymalnie wykorzystywać mechanikę gazu? Czy gracz powinien korzystać z obu gejzerów na raz i w razie wyczerpania zasobów, przekazywać robotników do wydobycia minerałów? A może wydobywać z jednego gejzera i rozdzielać robotników między drugi? (StarCraft2 Forums)

Jest to całkowicie zależne od wybranej strategii. Np. można wydobywać z obu, podwajają…c zasoby gazu, by szybko techować lub wytrenować określony skład armii. Lub też, jeśli potrzebujesz cią…głego i statecznego przypływu surowca, możesz wymieniać robotników między gejzerami.

5. Która jednostka Protossów najlepiej radzi sobie obecnie z dużymi zgrupowaniami jednostek powietrznych? Phoenix stracił zdolność przecią…żenia, która obok Psi Storm była jedyną… zdolnością… ze splash damage. (StarCraft 2 Forums)

Przeciwko jednostkom powietrznym Zergów (np. M utaliski), wcią…ż najlepszą… kontrą… są… Stormy i Archoni. Jeśli zaś chodzi o Terran (Viking, Banshee), Protossi mogą… koncentrować ogień Phoenixów. Obecnie Viking zadaje dodatkowe obrażenia większym jednostkom.

6. Jaki rodzaj obrażeÅ„ zadajÄ…Â… zaklÄ™cia? Czy istnieje typ ataku „Spell”? (StarCraft 2 Source)

Nie ma takiego typu obrażeń, ale niektóre zdolności zwiększają… obrażenia istnieją…cych rodzajów. Np. Pocisk Psi Ghosta zadaje dodatkowo 40p obrażeń jednostkom psionicznym. Są… jednak przypadki szczególne, gdzie Psionic Storm natychmiastowo zabijają… halucynacje i Działo Yamato nie aktywuje wzmocnionych tarcz Immortali.


Pytanie dotyczÄ…Â…ce Zergów. CzytaÅ‚em wywiad o MBS. Powiedziano wtedy, że majÄ…Â…c zgrupowane np. 3 koszary, należy nacisną…ć ‘m’ 3 razy by trenować 3 marines. Powiedzmy wiÄ™c, że mam 3 Hatchery, czy mam wiÄ™c nacisną…ć 'z' trzy razy na Zerglingi, czy dla każdej larwy z osobna – 9 razy? (Shaytan, USEast)

JeÅ›li 3 Hatchery przypisane sÄ…Â… do jednej grupy, naciskajÄ…Â…c ‘s’ zaznaczysz wszystkie larwy. Natomiast ‘z’ naciska siÄ™ tyle razy, ile ma powstać Zerglingów. JeÅ›li bÄ™dzie 9 larw, trzeba nacisną…ć ‘z’ 9 razy.

Na koniec informacja o użyteczności automatycznej produkcji Interceptorów, oszczędzają…cej w ten sposób niepotrzebnego klikania.

W obecnym stadium, naprawa przez SCV, uleczanie Medivaca i produkcja Interceptorów Carriera może być ustawiona na automatyczne użycie.


Źródło: SC Legacy
TÅ‚umaczenie: Deimos0

SC2 News
Odgłosy Raynora i Kerrigan w SC2Odgłosy Raynora i Kerrigan w SC2
PiÄ…Â…tek, 14.11.2008, 15:16 :: Lukin :: komentarze (5)PiÄ…Â…tek, 14.11.2008, 15:16 :: Lukin :: komentarze (5)

Serwis Blizzplanet.com otrzymał informację, że Blizzard otworzył casting na głosy Jima Raynora i Sary Kerrigan. Wyglą…da na to, że głos Jima Raynora użyty w trailerze był tylko zastępczy lub też Blizzard zadecydował w ostatniej chwili na zmianę aktora.

Wszystko wskazuje na to, że StarCraft II: Skrzydła Wolności (Wings of Liberty) jest w fazie kryzysu. Głosy aktorów są… podstawową… rzeczą…, na której opiera się rozgrywka w trybie Single Player. Jak wielu z was zapewne pamięta, twórcy gry podczas WWI w Paryżu (28-29 czerwiec) powiedzieli, że została ukończona jedna trzecia kampanii Single Player.

Było to prawie 5 miesięcy temu. Po Blizzconie wiemy, że StarCraft II będzie trylogią…. W skrócie: fani spekulują…, czy to oznacza, że została zrobiona już 1/3 całej gry, czyli część Wings of Liberty czy też może dopiero 1/3 tejże części.

Czy doczekamy się StarCrafta II: Wings of Libery w rocznicę, dnia 1 kwietnia2009? Musimy poczekać i zobaczyć.

Serwis Blizzplanet prosi was o wypowiedzenie się w sprawie głosów w StarCrafcie. Czy Blizzard powinien zartudnić aktorów z oryginalnego SC - Glynnis Talken (Kerrigan) i Roberta Clotworthy'ego (Raynor)? Komentarze możecie pisać TUTAJ. I to właściwie od nas - fanów zależy, czy chcemy usłyszeć dawnych aktorów, czy też nie.

Robert ClotworthyGlynnis Talken
Robert Clotworthy
(Raynor)
Glynnis Talken
(Kerrigan)

Źródło: Blizzplanet.com


<< Poprzednie | Następne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na górę Następna strona