Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Bohaterowie - Raszagal
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
SC2 News
Garść wiadomości na temat SC2Garść wiadomości na temat SC2
PiÄ…tek, 04.06.2010, 10:58 :: deimos :: komentarze (4)PiÄ…tek, 04.06.2010, 10:58 :: deimos :: komentarze (4)

Jak donosi serwis starcraft2.net.pl, a wiadomość ta już obiegła społeczność lotem błyskawicy, powołując się na pismo Click!, LEM (polski dystrybutor) planuje podniesienie ceny do 209,90zł. Poprzednia cena wynosiła 180 zł i już ona budziła kontrowersje, teraz jednak z pewnością niezadowolenie będzie o wiele większe, jeśli dystrybutor potwierdzi tę zmianę.

Druga wiadomość znów dotyczy problemów ze sterownikami NVidia. Oprogramowanie w wersji 197.13 nie jest kompatybilne ze StarCraftem 2. Oto, co do powiedzenia w tej kwestii miał Prokkar na forum battle.net:

"Sterowniki dla kart graficznych Nvidia 197.13 nie są w pełni kompatybilne ze StarCraft II i mogą powodować migotanie ekranu, czarny ekran, a nawet błąd gry kończący się wyjściem na pulpit. Jeśli używasz tych sterowników, jest bardzo prawdopodobne, że twój klient StarCraft II będzie mieć problemy ze stabilnością.
Zalecamy by zainstalować najnowsza wersje sterowników Nvidia 197.45 by uniknąć wyżej opisanych problemów."

Na koniec news związany z tajemniczym obrazkiem, jaki został udostępniony serwisowi PlayXP. Jak widzicie poniżej, uwydatniona jest data 24.06.2010. Pikanterii sprawie dodaje fakt, iż poniższy komunikat pojawił się wyłącznie na ww. stronie. Być może więc chodzi o wydarzenie związane z azjatycką sceną SC2. Czas pokaże.


Źródła: sc2.net.pl - zmiana ceny | Forum battle.net | sc2.net.pl - komunikat Blizzarda

SC2 News
Beta SC2 Patch #14Beta SC2 Patch #14
Wtorek, 01.06.2010, 23:12 :: deimos :: komentarze (0)Wtorek, 01.06.2010, 23:12 :: deimos :: komentarze (0)

Mimo zbliżającej się przerwy w dostępie do bety, Blizzard nadal wprowadza poprawki do balansu rozgrywki, czego efektem jest 14 patch. Zmiany w dużej mierze dotyczą Zergów. Wzmocniono Ultraliska (zwiększenie HP i prędkości), paru jednostkom obniżono koszt energii użycia zdolności. Pozostałe rasy tym razem musiały obejść się smakiem, jako że wprowadzone zmiany w niewielkim stopniu wpływają na grę nimi.

Całość można oczywiście przeczytać TUTAJ.
Życzę miłej lektury!


Źródło: Forum battle.net

SC2 News
Wywiad z Frankiem Pearcem dla IncGamersWywiad z Frankiem Pearcem dla IncGamers
Wtorek, 01.06.2010, 20:36 :: deimos :: komentarze (0)Wtorek, 01.06.2010, 20:36 :: deimos :: komentarze (0)

Serwis SC2.net.pl przetłumaczył wywiad z Frankiem Pearcem. Wywiad ten wzbudził wiele kontrowersji ze względu na wypowiedź dot. chat channels. Podniosło się wiele głosów krytycznych i dyskusja na temat kierunku, w jakim zmierza Battle.net 2.0 nie ustaje. Żeby wyrobić sobie własne zdanie, przeczytajcie tę rozmowę.

W telegraficznym skrócie:

  • Na dzieÅ„ dzisiejszy brak możliwoÅ›ci grania z przeciwnikiem spoza regionu.
  • Aby uzyskać dostÄ™p do serwerów USA albo Azji należy kupić drugi egzemplarz gry dla tego regionu.
  • PrzyszÅ‚ość chat channels jest "delikatnie" mówiÄ…c niepewna.
  • Tryb offline przeznaczony bÄ™dzie tylko dla kampanii.
  • Obecność Lurkera w multiplayer pozostaje kwestiÄ… otwartÄ….

Dopóki Blizzard nie udostępni dokładniejszych informacji, obecny stan wiedzy wprowadza spore zamieszanie i nie wywołuje na razie zbyt pozytywnych emocji. Jeśli taka tendencja się utrzyma, przyjdzie prawdopodobnie czas na zmianę polityki informacyjnej firmy.


Źródło:SC2.net.pl

SC2 News
Zmiana harmonogramu bety SC2Zmiana harmonogramu bety SC2
PiÄ…tek, 28.05.2010, 22:40 :: deimos :: komentarze (1)PiÄ…tek, 28.05.2010, 22:40 :: deimos :: komentarze (1)

Wszyscy wiecie, że na 31 maja zaplanowano wyłączenie bety na kilka tygodni, by dopracować kwestie sprzętowe. Ulvareth zawiadamia jednak o zmianie tych zamierzeń:

"Jakiś czas temu ogłosiliśmy, że pierwsza faza beta testów StarCrafta II zakończy się w poniedziałek, 31 maja. W celu przygotowania się do finalnej fazy, planujemy przedłużyć obecną do poniedziałku 7 czerwca we wszystkich regionach. Po tym czasie beta testy będą niedostępne przez kilka tygodni, w trakcie których będziemy przeprowadzać zmiany w konfiguracji sprzętu i oprogramowania, jako element przygotowań do finałowej fazy beta testów i wydania gry. Planujemy przywrócić działanie klienta bety na parę tygodni przed premierą, by dokończyć nasze testy. Więcej informacji na ten temat podamy w późniejszym terminie.
Chcielibyśmy podziękować wszystkim testerom za entuzjazm, oddanie i wartościowe sugestie przekazywane w trakcie beta testów. Z niecierpliwością czekamy na dalsze opinie na temat StarCrafta II, w czasie gdy data premiery gry (27 lipca) zbliża się wielkimi krokami. "

Pozostaje więc cieszyć się, że przed nami cały tydzień dodatkowych testów. Do czasu reaktywacji i premiery można jednak wrócić do Brood War i przypomnieć sobie, jak gra się bez Chrono Boost, Spawn Larvae, czy Orbital Command.


Źródło: Polskie forum Battle.net

SC2 News
Brak pseudo-LANu w SC2 i współpraca Blizzarda z GomTVBrak pseudo-LANu w SC2 i współpraca Blizzarda z GomTV
Czwartek, 27.05.2010, 19:29 :: deimos :: komentarze (4)Czwartek, 27.05.2010, 19:29 :: deimos :: komentarze (4)

Po raz kolejny pojawiły się dwie istotne wiadomości. Pierwsza z nich już swoim nagłówkiem sprawia ogromny zawód dużej rzeszy graczy. Niestety StarCraft 2 nie zostanie wyposażony w połączenie pseudo-LANowe. Zapowiedział to Frank Pearce, cytowany przez serwis inc.gamers:

"Tryb offline przeznaczony będzie tylko dla Kampanii. (...) Gdy zweryfikujesz legalność gry, będziesz mógł zagrać single player bez dostępu do internetu."

Decyzja Blizzarda nie pozostaje bez echa, co nie powinno dziwić w przypadku sportowego charakteru gry. Przeciętnemu graczowi może trudno być dostrzec opóźnienia wywołane grą przez serwery, ale profesjonaliści i zaawansowani dostrzegają problem. W świetle zapewnień o chęci dostarczenia rozgrywki najwyższej jakości, Blizzard zdaje się pomijać istotny aspekt płynności gameplay'u. Najwyraźniej producent chce mieć ciastko (zatrzymać weteranów i kontrolować scenę e-sportową) i zjeść ciastko (przyciągnąć nowych graczy). Niestety nie można mieć wszystkiego, choć to akurat zweryfikują sami gracze.

Mamy też pozytywne wieści - wobec trudności w porozumieniu z KeSPą, "Zamieć" nawiązała współpracę ze znaną wszystkim graczom telewizją GOM. Wstępne założenia mówią o 3-letnim kontrakcie na wyłączność transmisji i organizacji turniejów StarCrafta 2, Brood War, WarCrafta 3, World of WarCraft i dodatków do tych gier. W ten oto sposób firma stara się wejść do Korei niejako tylnymi drzwiami, co może okazać się interesujące na dłuższą metę, gdy tylko dopiszą sponsorzy. Tej umowie wypada życzyć jak najlepiej.


Źródła: inc.gamers | SC Legacy

SC2 News
Beta SC2 Patch #13 i zwiÄ…zane z nim problemyBeta SC2 Patch #13 i zwiÄ…zane z nim problemy
Poniedziałek, 24.05.2010, 00:07 :: deimos :: komentarze (1)Poniedziałek, 24.05.2010, 00:07 :: deimos :: komentarze (1)

Nadszedł zapowiadany trzynasty patch. Listę zmian znajdziecie oczywiście TUTAJ. Zmiany, jak można się było spodziewać, są dyskusyjne i wiele osób zapewne zadaje sobie pytanie, co też Blizzard miał na myśli udostępniając takie, a nie inne poprawki. W tej jednak chwili pozostaje tylko dzielić się uwagami na forach i liczyć, że głos większości zostanie wysłuchany.

Jak wspominaliśmy, nowy patch miał też wprowadzić nieco zamieszania poza rozgrywką - m.in. wyłączenie niektórych dźwięków. Zarhym jednak uspokaja i wymienia pełną listę błędów (tłumaczenie za starcraft2.net.pl:

Błędy ogólne

  • BÅ‚Ä™dnie skonfigurowany edytor, przez co niemożliwe jest publikowanie map do momentu, w którym sami to naprawimy -> w menu edytora klikamy Plik, nastÄ™pnie Preferencje, z listy wybieramy Battle.net, zmieniamy wartość Hosta na eu-beta.logon.battle.net i klikamy OK.
  • Fakt, że niektóre animacje ataków i czarów sÄ… widoczne przez mgÅ‚Ä™ wojny w pobliżu zasiÄ™gu widzenia gracza.
  • Minimalizacja klienta (alt-tab) podczas oczekiwania w kolejce do znalezienia przeciwnika może powodować crash gry.

Błędy Battle.net

  • Brak efektów dźwiÄ™kowych w menu.
  • System wyszukiwania graczy do 3v3 i 4v4 może powodować wyrzucanie graczy (dropy) tuż przed rozpoczÄ™ciem gry.
  • Nie należy przejmować siÄ™ tekstem "Konto wygasÅ‚o" ("Account expire"), wszystkie konta graczy w becie sÄ… aktywne.
  • Poszukiwanie przyjaciół przez Facebooka może nie dziaÅ‚ać poprawnie jeÅ›li mamy bardzo dużą liczbÄ™ znajomych na tym portalu.
  • Pokój gry dowolnej (Custom Games Lobbies) posiada nastÄ™pujÄ…ce bÅ‚Ä™dy:
  • Gracz komputerowy (AI Players) po dodaniu nie może być usuniÄ™ty.
  • Nie dziaÅ‚a przerzucanie graczy do drużyny Widzów (Spectator team).
  • Anulowanie zaproszenia do pokoju bÄ…dź wyrzucenie z niego gracza może powodować to, że nie bÄ™dzie on potem w stanie doÅ‚Ä…czyć ponownie do gry.
  • Nie można zobaczyć swojego miejsca w ligach z gier 2v2/3v3/4v4 na ekranie "Drabinki" (My Ladders).

Błędy ras:

  • Protoss: przyzywane (warping) budynki przeciwnika zawsze bÄ™dÄ… mieć napis "WyÅ‚Ä…czone" (Unpowered) nawet jeÅ›li sÄ… w zasiÄ™gu Pylona.
  • Terran: jeÅ›li mamy zaznaczone parÄ™ budynków i spróbujemy zbudować do nich przybudówki (addons) to jeÅ›li przy pierwszym budynku tej listy nie bÄ™dzie na nie miejsca, wtedy do żadnego z nich nie zostanÄ… one dobudowane. Dodatkowo, jeÅ›li do podniesionego budynku spróbujemy dostawić przybudówkÄ™ (addon) to może to spowodować, że budynek ten od razu wylÄ…duje i zacznie jej budowÄ™.
  • Zerg: Skażenie Nadzorcy (Overseer Contaminate) nie dezaktywuje przycisków ulepszeÅ„ do ataku, pancerza czy zdolnoÅ›ci. To bÅ‚Ä…d tylko wizualny - Skażenie wciąż uniemożliwia dalszy postÄ™p w wynajdywaniu ulepszeÅ„. Z drugiej strony umiejÄ™tność ta nie zatrzymuje produkcji ERK (SCV) w Fortecy Planetarnej (Planetary Fortress), a jedynie blokuje możliwość dodania kolejnych jednostek do kolejki. Jest też bÅ‚Ä…d zwiÄ…zany z Pasożytem Neuronalnym (Neural Parasite) który sprawia, że u przejÄ™tych jednostek nie dziaÅ‚ajÄ… ich pasywne ulepszenia, chociaż te aktywne, które zostaÅ‚y wczeÅ›niej wynalezione, mogÄ… być używane.


Źródła: Forum battle.net - spis błędów | sc2.net.pl - problemy po patchu #13


<< Poprzednie | Następne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na górę Następna strona