Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Terran Vulture
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
StarCraft News
BW Nostalgia #2BW Nostalgia #2
Niedziela, 20.02.2011, 12:59 :: Negro :: komentarze (0)Niedziela, 20.02.2011, 12:59 :: Negro :: komentarze (0)

20 lutego, czyli ju偶 dzisiaj, o godzinie 19:15 odb臋dzie si臋 BW Nostalgia #2. Jezeli kto艣 nie wie o co chodzi - ju偶 spieszymy z wyja艣nieniami. Jest to cykl stream贸w prowadzonych przez Bluewolfa, w kt贸rych prezentuje dziesi臋cioletnie ju偶 replaye z gier, jakie on oraz jego brat (Wizard) rozegrali przeciwko 贸wczesnej czo艂贸wce graczy SC: BW. Doda膰 nale偶y, 偶e chodzi tu o graczy spoza Korei.
Day[9], Tasteless, Froz, Whear, Ret - takie postacie pojawi膮 si臋 na pierwszym planie show. Dodatkowo ka偶dy b臋dzie m贸g艂 sobie przypomnie膰 lub po prostu zobaczy膰, jak gra艂o si臋 w StarCrafta za czas贸w NaDy, Boxera, Grrr, Yellowa czy Garimto. Prawdziwa gratka dla starych wyjadaczy.

Na pocz膮tek p贸j艣膰 maj膮 gry z Mr. Turtle (najlepsze ZvP tamtego okresu), SupaMerc (nie by艂 to topowy zawodnik, jednak mia艂 sw贸j unikalny styl, co w 艣wiecie SC posiadaj膮 tylko Korea艅czycy) oraz Rekrul (nie potrzeba nic wi臋cej wyja艣nia膰). Dodatkowo b臋dzie mo偶na obejrze膰 kilka gier z WCG 2002.

Wi臋cej informacji na temat show znale藕膰 mo偶na na stronie Teamliquid (w j臋zyku angielskim).

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy ju偶 dzi艣 na http://www.livestream.com/thebluewolf. Bez w膮tpienia b臋dzie na co popatrze膰.


殴r贸d艂o: Teamliquid
Autor newsa: Tropheus

Battle News
Fina艂 MSL 2011Fina艂 MSL 2011
Sobota, 19.02.2011, 21:40 :: Negro :: komentarze (0)Sobota, 19.02.2011, 21:40 :: Negro :: komentarze (0)

MSL

W dniu dzisiejszym, tj. 19.02.2011, byli艣my 艣wiadkami drugiego, zaraz po finale OSL, najwa偶niejszego dnia w 偶yciu ka偶dego fana SC:BW. Wielki fina艂 MSL! Niespodziank膮 by艂a absencja Flasha i Jaedonga. Co wi臋cej, Flash nie dosta艂 si臋 nawet do p贸艂fina艂贸w, a Jaedong odpad艂 w RO4. Z drugiej jednak strony ile偶 razy mo偶na ogl膮da膰 fina艂y Flash vs Jaedong? Tak czy inaczej, z nimi lub bez - fina艂 musia艂 si臋 odby膰. Tym razem g艂贸wnymi aktorami tego przedstawienia byli Hydra oraz Great.

Ten pierwszy, po pokonaniu Jaedonga m贸g艂 czu膰 si臋 pewnie. Nie codziennie przecie偶 pokonuje si臋 najlepszego Zerga 艣wiata. Z drugiej jednak strony Great ze swoim Hive tech buildem nie mia艂 si臋 czego obawia膰. Mo偶na by wnioskowa膰, 偶e mirror ZvZ b臋dzie nudny i ma艂o dramatyczny, co odbierze nieco blasku fina艂owi. Na szcz臋艣cie wysz艂o zupe艂nie odwrotnie. Ale wszystko po kolei.

Po u艣wietniaj膮cym imprez臋 wyst臋pie 偶e艅skiego bandu z Korei wszystko si臋 zacz臋艂o. Najpierw wej艣cie zawodnik贸w, kilka pyta艅, intro, reklamy i znowu intro. Oko艂o 9:30 naszego czasu zacz臋艂o si臋 odliczanie.

Pierwsz膮 gr臋 na mapie Dante's Peak, dzi臋ki swojemu Hive tech build wygra艂 Great. O wygranej przes膮dzi艂 Queen, kt贸ry perfekcyjnym Ensnare spowolni艂 prawie wszystkie Mutaliski Hydry. Ich dobicie nie stanowi艂o ju偶 偶adnego problemu.

Dante's Peak Circuit Breaker

Druga gra, tym razem na Circuit Breaker. Obaj finali艣ci po raz kolejny graj膮 znowu ten sam build. Tym razem jednak Hydra zd膮偶y艂 na czas z Sunkenem, wi臋c Great odpu艣ci艂 pierwszy atak. niestety dla niego szybko si臋 to zem艣ci艂o. Zmasowany atak ling贸w ze wsparciem kilku Mutalisk贸w zniszczy艂 doszcz臋tnie Great'a. Po dw贸ch grach mamy wynik 1:1.

Trzecia gra, mapa Benzene. Z jednej strony Overpool+gas w wykonaniu Great'a, 12 pool into exp ze strony Hydry. Szybkie ulepszenie pr臋dko艣ci Zergling贸w tego pierwszego mog艂o da膰 mu zwyci臋stwo, jednak ch臋膰 zrobienia Burrow zmniejszy艂a ilo艣膰 Zergling贸w, a tech, opr贸cz idealnego zwiadu na nic si臋 nie przyda艂. Zmasowany atak Mutalisk贸w, Scourge'y i Zergling贸w da艂 zwyci臋stwo Hydrze. Zakopane po ca艂ej mapie lingi Great'a nie by艂y wstanie wspom贸c Mutalisk贸w i Scourge'y. 2:1

Benzene Triathlon

Czwarta gra odby艂a si臋 na Triathlon. Mapa idealna do zagrania Hive tech builda. 艁atwo艣膰 za艂o偶enia 3 gaz贸w a偶 si臋 prosi o late game. I tak w艂a艣nie chcia艂 to rozegra膰 Great. Jednak Hydra pokrzy偶owa艂 mu plany. Dzi臋ki otwarciu 9 pool+gas zdoby艂 olbrzymi膮 przewag臋 nad szybkim expem Great'a. Co wi臋cej, Great za bardzo pokr臋ci艂 si臋 Overlordem nie odkrywaj膮c ani biegn膮cych ling贸w, ani 9 poola. A na tak wysokim poziomie StarCraft b艂臋d贸w nie wybacza. Po heroicznej obronie i gosu micro Dronami Great wpisa艂 "GG".

Po zaci臋tej walce Hydra zwyci臋偶a wynikiem 3:1. Za pierwsze miejsce wygrywa 50 mln won贸w korea艅skich (oko艂o 130 tys z艂.), a dodatkowo zdobywa, jak偶e ceniony w Korei - presti偶. Great za drugie miejsce dostaje 20 mln won贸w. Tym, kt贸rzy nie mieli okazji obejrzenia fina艂u na 偶ywo, pozostaje czeka膰 na vody. A jako, ze walka by艂a na prawd臋 ciekawa - zach臋camy do ich obejrzenia.


Ca艂膮 powy偶sz膮 relacj臋 przygotowa艂 Tropheus.

Blizzard News
Dustin Browder o oficjalnych modach BlizzardaDustin Browder o oficjalnych modach Blizzarda
Czwartek, 17.02.2011, 18:23 :: Lukin :: komentarze (2)Czwartek, 17.02.2011, 18:23 :: Lukin :: komentarze (2)

W serwisie tvgry.pl pojawi艂 si臋 wywiad z Dustinem Browderem. Porusza on bardzo ciekawe kwestie oficjalnych mod贸w wydawanych przez Blizzarda, w tym osadzenia bohater贸w SC w DOTa. Je艣li chcecie dowiedzie膰 si臋 nad czym obecnie pracuje ekipa Blizzarda zapraszamy do obejrzenia wywiadu pod adresem http://tvgry.pl/?ID=1487.

Wywiad z Dustinem


殴r贸d艂o: tvgry.pl

SC2 News
StarCraft II: WoL Patch 1.2.1StarCraft II: WoL Patch 1.2.1
艢roda, 16.02.2011, 12:37 :: Negro :: komentarze (0)艢roda, 16.02.2011, 12:37 :: Negro :: komentarze (0)

W dniu dzisiejszym doczekali艣my si臋 kolejnej poprawki do StarCaft II: Wings of Liberty. Patch 1.2.1 wprowadza zmiany g艂贸wnie w kwestiach technicznych, tote偶 nie u艣wiadczymy tu zmian w balansie. Pe艂na lista poprawek poni偶ej.

Zmiany og贸lne

  • Wyszukiwanie meczy zosta艂o usprawnione, aby lepiej dopasowywa膰 graczy z gotowymi dru偶ynami w rozgrywkach 2na2, 3na3 i 4na4.

Poprawione b艂臋dy

  • Og贸lne
    • Poprawiono b艂膮d, w kt贸rym tytu艂 okienka rozmowy by艂 skalowany zamiast zostawa膰 uci臋ty.
    • Poprawiono b艂膮d, w kt贸rym ekran z wynikami w Historii meczy wy艣wietla艂 "Nic" zamiast nazw map we wszystkich meczach stoczonych przed patchem 1.2.
    • Poprawiono b艂膮d, kt贸ry czasami powodowa艂 nieprawid艂owe od艂膮czenie od gry.
    • (Mac) Poprawiono b艂膮d, kt贸ry powodowa艂 zablokowanie przycisku Control gdy trzymaj膮c Control minimalizowano okno gry, a potem przywracano je i pr贸bowano stworzy膰 grup臋 kontroln膮 przy pomocy kombinacji Control+1.
  • Mapy
    • Poprawiono b艂膮d, kt贸ry powodowa艂, 偶e zniszczona ro艣linno艣膰 pozostawa艂a widzialna przez mg艂臋 wojny je艣li jaki艣 gracz rozpocz膮艂 gr臋 jako zerg.

Edytor StarCraft II

  • Poprawiono b艂膮d, kt贸ry powodowa艂, 偶e skopiowane i wklejone jednostki znajdowa艂y si臋 na niepoprawnej wysoko艣ci w grze.
  • Poprawiono b艂膮d, w kt贸rym pasek przesuwania tabeli by艂 resetowany przy zmianie obiektu.
  • Poprawiono b艂膮d, kt贸ry powodowa艂, 偶e drugorz臋dne kryteria sortowania nie dzia艂a艂y poprawnie. Nazwa modelu jest teraz drugorz臋dnym kryterium sortowania co powoduje, 偶e modele u艂o偶one s膮 alfabetycznie po sortowaniu ich w zale偶no艣ci od modyfikacji w jakiej wyst臋puj膮.
SC2 News
Heart of the Swarm ma艂o prawdopodobny w 2011 r.Heart of the Swarm ma艂o prawdopodobny w 2011 r.
Niedziela, 13.02.2011, 13:26 :: deimos :: komentarze (2)Niedziela, 13.02.2011, 13:26 :: deimos :: komentarze (2)

Serwis Eurogamer.net zacytowa艂 Dustina Browdera, kt贸ry stwierdzi艂:

"W膮tpi臋, by uda艂o si臋 zagra膰 w tym roku. Jest to dla mnie naprawd臋 ma艂o prawdopodobne, cho膰 pracujemy tak szybko, jak tylko si臋 da."

Pod膮偶aj膮c za analiz膮 SC: Legacy wypada zauwa偶y膰, 偶e w takim uk艂adzie uczestnicy tegorocznego BlizzCon r贸wnie偶 nie b臋d膮 mieli okazji wypr贸bowa膰 jakiejkolwiek grywalnej wersji rozszerzenia SC2. Fakt poruszania tematu prac nad HotS nastraja jednak optymistycznie i stanowi znak, 偶e powoli sytuacja zacznie nabiera膰 rumie艅c贸w.

Ponadto, warto przypomnie膰, i偶 Blizzardowi stukn臋艂o ju偶 20 lat!. Kolejne szczeg贸艂y dotycz膮ce firmy, mo偶na 艣ledzi膰 na specjalnej stronie przygotowanej na t膮 okr膮g艂膮 rocznic臋. Cytuj膮c autor贸w:

"Mamy nadziej臋, 偶e dobrze bawili艣cie si臋 przez te ostatnie 20 lat. Liczymy tak偶e na dostarczanie wam jeszcze lepszej rozrywki w ci膮gu kolejnych 20."

Bior膮c pod uwag臋 pieczo艂owito艣膰 (czy wr臋cz - pietyzm)z jakim Blizzard podchodzi do swoich kolejnych produkcji, nie pozostaje nic innego, jak szczerze 偶yczy膰 tych w艂a艣nie kolejnych 20 lat wyt臋偶onej pracy oraz dobrej zabawy - nam graczom.


殴r贸d艂a: Eurogamer.net | Battle.net

SC2 News
World of StarCraft?World of StarCraft?
Sobota, 22.01.2011, 16:01 :: Negro :: komentarze (4)Sobota, 22.01.2011, 16:01 :: Negro :: komentarze (4)

Oko艂o 3 dni temu, w internecie pojawi艂 si臋 trailer World of StarCraft - bardzo ambitnego i ciekawego modu do StarCraft II: Wings of Liberty. Z za艂o偶enia ma to by膰 co艣 w rodzaju "WoW w realiach SC". Filmik ten zobaczy膰 mo偶ecie poni偶ej.

Jednak偶e ju偶 nast臋pnego dnia, na 艂amach serwisu Pixelated Geek pojawi艂a si臋 informacja, w kt贸rej Ryan, tw贸rca tego modu zawiadamia, 偶e YouTube, powo艂uj膮c si臋 na prawa autorskie Activision Blizzard skasowa艂 ten filmik.

W sieci zaroi艂o si臋 od niepochlebnych komentarzy adresowanych do Blizzarda. Skoro Zamie膰 udost臋pni艂a edytor i zach臋ca do tworzenia map i mod贸w to czemu zamyka tak ciekawe projekty? Czy偶by kto艣 podebra艂 im pomys艂? Opinie internaut贸w by艂y podzielone.

Jak wiadomo - konkurencja nie 艣pi. Jeszcze tego samego dnia Ryan dosta艂 propozycj臋 wsp贸艂pracy od RiotGames - tw贸rc贸w popularnej gry League of Legends (niezale偶na produkcja oparta na za艂o偶eniach DotA).

Wydawa艂o si臋 ju偶, 偶e los World of StarCraft jest przes膮dzony. Ale Blizzard i tym razem wszystkich zaskoczy艂. Nie wiadomo, czy jest to wynik negatywnych komentarzy, czy tez takie plany tw贸rcy SCII mi臋li od pocz膮tku, w ka偶dym razie jednak dostali艣my oficjalny komentarz Blizzarda na ten temat.

Serwis Gram.pl cytuje ca艂膮 t膮 wypowied藕:

- Chcieli艣my przedyskutowa膰 tytu艂 modu z producentem, jako cz臋艣膰 rutynowej procedury, skontaktowali艣my si臋 z YouTube z pro艣b膮 o usuni臋cie filmiku na czas trwania rozm贸w. Oczekujemy dalszych prac nad tym modem. W trakcie dyskusji zaproponowali艣my jego tw贸rcy wizyt臋 w kampusie Blizzarda i spotkanie z zespo艂em odpowiedzialnym za StarCraft II.

- Jak zawsze, aktywnie wspieramy produkcj臋 map i mod贸w do StarCrafta II. Dlatego w艂a艣nie wypuszczamy edytory do naszych RTS-贸w i wspieramy najlepsz膮 zawarto艣膰 stworzon膮 przez graczy. Z tego samego powodu na ubieg艂orocznym Blizzconie zorganizowali艣my konkurs na najlepsze mody stworzone przez spo艂eczno艣膰 i wci膮偶 poprawiamy Battle.net, by lepiej pokazywa艂 tak膮 fanowsk膮 zawarto艣膰.

- Jak zawsze, doceniamy wszelkie pr贸by tworzenia mod贸w przez utalentowan膮 i entuzjastycznie nastawion膮 spo艂eczno艣膰 i oczekujemy na kolejne twory powsta艂e przy u偶yciu edytora do StarCrafta II.

Trzymamy kciuki tak za Ryana jak i przysz艂o艣c World of StarCraft.


<< Poprzednie | Nast臋pne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona