Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Terran Vulture
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
SC2 News
Q & A 49Q & A 49
Czwartek, 19.02.2009, 20:45 :: Negro :: komentarze (2)Czwartek, 19.02.2009, 20:45 :: Negro :: komentarze (2)

Napi臋cie ro艣nie – pojawia si臋 coraz wi臋cej spekulacji odno艣nie bety StarCraft II, a d艂u偶sze milczenie tw贸rc贸w w ostatnim czasie podgrzewa艂o atmosfer臋. Zostajemy jednak niemal zalewani kolejnymi informacjami na temat gry, co z pewno艣ci膮聟 jest powodem do zadowolenia. Tym razem bardzo obszerny Q&A. Z jakich wzgl臋d贸w – poczytajcie sami.

Infestor Art

Z rozmowy z tw贸rcami gry dowiadujemy si臋, 偶e graficy dokonywali ostatnio ogromnych uaktualnie艅 w kwestii wygl膮聟du Zerg贸w – nowe animacje, poprawianie tekstur. Jako jednak, 偶e ilustracje znacz膮聟 wi臋cej ni偶 tysi膮聟c s艂贸w zobaczcie sami. Kolejne obrazki przedstawiaj膮聟 jednostki Zerga przed i po zmianach.

Zerg Drone http://www.battle.net/images/misc/09-02/UpdatedDrone.jpg

Zerg Overlord http://www.battle.net/images/misc/09-02/UpdatedOverlord.jpg

Zerg Overseer http://www.battle.net/images/misc/09-02/UpdatedOverseer.jpg

Zerg Hydralisk http://www.battle.net/images/misc/09-02/UpdatedHydralisk.jpg

Zerg Baneling http://www.battle.net/images/misc/09-02/UpdatedBaneling.jpg

W trakcie projektowania, gra przechodzi wiele zmian i wci膮聟偶 jest poprawiana. Nie unikn膮聟艂 tego r贸wnie偶 Infestor, kt贸ry dzi臋ki uaktualnieniu sta艂 si臋 straszniejszy – z pewno艣ci膮聟 nie chcieli by艣cie by膰 zdani na 艂ask臋 tego stwora.
Nowy Zerg Infestor http://www.battle.net/images/misc/09-02/InfesterArt.jpg

Dowiadujemy si臋 te偶, 偶e wraz ze zbli偶aniem si臋 gry do fazy beta testowane s膮聟 r贸wnie偶 nowe rozwi膮聟zania dla poszczeg贸lnych ras – w tym nowe zdolno艣ci oraz bro艅.

Protoss Dark Pylon

Niegdy艣 u偶ywane przez Mrocznych Templariuszy z Shakuras, teraz sta艂y si臋 konieczno艣ci膮聟. Poza zwi臋kszaniem limitu jednostek i zasilaniem pobliskich struktur, Dark Pylon posiada r贸wnie偶 kilka interesuj膮聟cych zdolno艣ci:
Proton Charge - efekt obszarowy, kr贸tkotrwale zwi臋kszaj膮聟cy wydajno艣膰 Probe’贸w.
Null Shield - zdolno艣膰 pozwalaj膮聟ca na kilka chwil uczyni膰 wybran膮聟 jednostk臋 niewidoczn膮聟.
Argus Link - umo偶liwia przesy艂 energii z Dark Pylona do wybranej jednostki, kt贸ra korzysta ze zdolno艣ci zu偶ywaj膮聟cych energi臋.

Screeny - 艁adunek Protonowy (Proton Charge) w akcji:
http://www.battle.net/images/misc/09-02/PROTOSS_DroneTarget.jpg
http://www.battle.net/images/misc/09-02/PROTOSS_DroneTarget.jpg

Terran Orbital Command

Terranie nie polegaj膮聟 wy艂膮聟cznie na si艂ach rzucanych do boju bezpo艣rednio na planecie, ale tak偶e na posi艂kach 艣ci膮聟ganych z przestrzeni. Dow贸dztwo Orbitalne pozwala Terranom skorzysta膰 z wszelkiego mo偶liwego wsparcia – jako ulepszenie Command Center, pozwala produkowa膰 SCV, s艂u偶y jako punkt zbi贸rki surowc贸w oraz posiada kilka interesuj膮聟cych zdolno艣ci:
Calldown Mule – zsy艂a zautomatyzowanego robota, pomagaj膮聟cego przy zbieraniu surowc贸w. Niestety Mule jest wci膮聟偶 w fazie testowej i ma ograniczony czas pracy swoich baterii (czyli po pewnym czasie ginie).
Calldown Extra Supplies – zwi臋ksza uzyskiwany limit we wskazanym Supply Depot. Zazwyczaj u偶ywana w chwilach powa偶nego zagro偶enia, by m贸c wezwa膰 wsparcie.
Scanner Sweep – u偶ywaj膮聟c satelity na orbicie, pozwala to na wykrycie niewidzialnych jednostek oraz ods艂onienie sporej cz臋艣ci terenu.

Screeny - Mule:
http://www.battle.net/images/misc/09-02/TERRAN_Mules.jpg
http://www.battle.net/images/misc/09-02/TERRAN_MuleVariations.jpg

Zerg Queen

Kr贸lowa ewoluowa艂a przez ostatnie miesi膮聟ce – sta艂a si臋 zaciek艂ym obro艅c膮聟 gniazd Roju, cz臋sto wyst臋puje w mniejszych grupach gdy trzeba broni膰 wi臋kszego terenu. Poza atakami s艂u偶膮聟cymi odpieraniu zagro偶e艅 z ziemi i powietrza, Kr贸lowa wyposa偶ona zosta艂a w par臋 unikalnych umiej臋tno艣ci:
Build Creep Tumor – wypluwaj膮聟c organiczne guzy ze swych trzewi, Kr贸lowa umo偶liwia w ten spos贸b generowanie wi臋kszej ilo艣ci Creepu, co w po艂膮聟czeniu z szybszym poruszaniem si臋 Zerg贸w po tak zmodyfikowanym terenie, sta艂o si臋 istotn膮聟 zdolno艣ci膮聟.
Spawn Larva – wstrzykuj膮聟c sw膮聟 esencj臋 do wewn膮聟trz Hatchery, Kr贸lowa wywo艂uje w strukturze zadziwiaj膮聟ce zmiany – Hatchery zaczyna pulsowa膰, a na zboczach pojawiaj膮聟 si臋 zielone kokony. Po chwili na ziemi l膮聟duj膮聟 cztery dodatkowe larwy, obok tych ju偶 istniej膮聟cych. Hatchery nie wytworzy nowych larw, dop贸ki ich liczba nie spadnie poni偶ej 3.
Razor Plague – Kr贸lowa wydycha ze swojego organizmu mn贸stwo drobnych organizm贸w, kt贸re atakuj膮聟 wszystko w obr臋bie tworzonego przez nie roju. Gracz mo偶e kontrolowa膰 t膮聟 chmar臋, do czasu gdy bakterie nie padn膮聟 wyczerpane.

Screeny:
http://www.battle.net/images/misc/09-02/ZERG_TumorLarvae.jpg
http://www.battle.net/images/misc/09-02/ZERG_MutaHatch.jpg
http://www.battle.net/images/misc/09-02/ZERG_Attack.jpg

STARCRAFT II Q&A - BATCH 49

Interesuje mnie jedna rzecz – wcze艣niej SCV, Drony, Probe, Vulture’y, Archoni i Dark Archoni unosili si臋 nad ziemi膮聟, co nie aktywowa艂o min. Czy w StarCraft 2 r贸wnie偶 pojawi膮聟 si臋 takie jednostki? Je艣li tak, to czy b臋d膮聟 mog艂y one przekracza膰 p艂ytkie akweny wodne? – Ancientdefender (Battle.net)

Je艣li miny pozostan膮聟 w grze, to pojawi膮聟 si臋 r贸wnie偶 tego typu jednostki. Co do wody – obecnie jest to tylko efekt graficzny i nie ma wp艂ywu na rozgrywk臋.

Jak dzia艂a atak Mutaliska? Co decyduje o celach rykoszetu jego ataku? Odbywa si臋 to losowo? Je艣li nie, to co decyduje o doborze kolejnego celu? – Kain175 (Battle.net)

Niezale偶nie od strony, z kt贸rej atakuje jednostka, rykoszet zawsze skierowany b臋dzie ku najbli偶szemu celowi.

Czy mo偶liwe b臋dzie wy艂膮聟czenie MBS?

Nie.

Balansowanie gry dru偶ynowej (2v2): Czy kombinacja Roach + Medivac nie jest zbyt silna?

Regeneracja Roacha i leczenie Medivaca nie b臋d膮聟 si臋 na siebie nak艂ada膰.

Co jest dobr膮聟 odpowiedzi膮聟 Zerga na Marines, kt贸rzy zostali wzmocnieni w por贸wnaniu do pierwszego StarCrafta?

Zergowie maj膮聟 co najmniej kilka skutecznych metod walki z Marines. Na otwartej przestrzeni dobrze sprawuj膮聟 si臋 Zerglingi – 艂atwo otaczaj膮聟 grup臋 terra艅skich jednostek. Poza tym, s膮聟 przecie偶 Banelingi, kt贸re dzi臋ki zakopywaniu si臋, stanowi膮聟 idealn膮聟 podstaw臋 do zasadzki – wszelkie problemy wynagrodzi widok grupy Terran rozrywanej na kawa艂ki w eksplozjach wywo艂ywanych przez w艂asne jednostki. Dobrym wyborem s膮聟 tak偶e Roache – mo偶na je zakopa膰, je艣li zostanie im zbyt ma艂o P呕 i u偶y膰 za chwil臋 ponownie, gdy tylko zregeneruj膮聟 si艂y.
W late game skorzysta膰 mo偶na ze zdolno艣ci Fungal Scourge Infestora – powoduje ona utrat臋 punkt贸w 偶ycia i ostatecznie eksplozj臋 jednostki, zadaj膮聟c obra偶enia pobliskim wojskom. S膮聟 te偶 oczywi艣cie Ultraliski, kt贸re zosta艂y wzmocnione o 200 punkt贸w 偶ycia w por贸wnaniu do Brood War oraz posiadaj膮聟 nowy rodzaj ataku, 艣wietnie sprawdzaj膮聟cy si臋 w walce z du偶ymi grupami Marines.

Jak powstrzyma膰 Banelinga od wybuchania na celach, kt贸rych nie mieli艣my zamiaru atakowa膰?

Banelingi posiadaj膮聟 teraz umiej臋tno艣膰 „atakuj budynek”, kt贸ra to umo偶liwia sprawowanie wi臋kszej kontroli nad atakiem grupy jednostek. Gracze nie musz膮聟 si臋 ju偶 martwi膰 o przypadkowe utraty Baneling贸w na budynkach, kt贸rych nie zamierzali atakowa膰.


Jak wida膰, otrzymali艣my naprawd臋 mn贸stwo informacji – dobrze, 偶e Blizzard nie ustaje w ulepszaniu swojego produktu. Przedstawione w tym wydaniu innowacje wymagaj膮聟 jednak czasu i kto wie, czy w przypadku nast臋pnego Q&A nie zostan膮聟 ujawnione jeszcze nowsze pomys艂y na wzbogacenie rozgrywki w StarCraft II.


殴r贸d艂o: Forum Battle.net
T艂umaczenie: Deimos0

Site News
StarCraft Area YouTube ChannelStarCraft Area YouTube Channel
Poniedzia艂e, 16.02.2009, 19:49 :: Lukin :: komentarze (9)Poniedzia艂e, 16.02.2009, 19:49 :: Lukin :: komentarze (9)

Chcia艂em z rado艣ci膮聟 poinformowa膰 was, drodzy czytelnicy, 偶e SCA posiada sw贸j w艂asny kana艂 na YouTube. Mo偶na si臋 do niego dosta膰 kilkaj膮聟c na link: http://www.youtube.com/StarCraftArea. Polecamy wam jego subskrypcj臋. B臋d膮聟 do niego dodawane filmy, jakie zrobimy, nakr臋cimy lub zdob臋dziemy.

Obecnie mo偶ecie obejrze膰 jeden filmik promuj膮聟cy nasz膮聟 witryn臋 widoczny poni偶ej lub dost臋pny pod adresem: http://www.youtube.com/watch?v=WWyNND8QhlY. Zapraszamy do oceniania, komentowania i wypowiadania si臋 na temat samego filmu, jak i pomys艂u z kana艂em. Osobami zaanga偶owanymi w produkcj臋 filmu s膮聟 Deimos0 i Negro. Mi艂ego ogl膮聟dania ;)


Kana艂 SCA na YouTube
Film promocyjny SCA

SC2 News
Walentynkowe tapetyWalentynkowe tapety
Sobota, 14.02.2009, 14:35 :: Negro :: komentarze (6)Sobota, 14.02.2009, 14:35 :: Negro :: komentarze (6)

Rok 2009 nie przyni贸s艂 (na szcz臋艣cie) w tym temacie 偶adnych zmian - 14 luty, mamy Walentynki. Z tej okazji Blizzard sprezentowa艂 nam trzy nowe tapety.

Wszystkie trzy tapety mo偶na pobra膰 ze strony www.StarCraft2.com.

tapeta 1

tapeta 2

tapeta 3


殴r贸d艂o: www.StarCraft2.com

StarCraft News
Patch 1.16.1Patch 1.16.1
Sobota, 24.01.2009, 01:14 :: Negro :: komentarze (2)Sobota, 24.01.2009, 01:14 :: Negro :: komentarze (2)

StarCraft jeszcze na dobre nie och艂on膮聟艂 po poprawkach wprowadzanych przez patch 1.16, a Blizzard ju偶 uraczy艂 nas kolejnym uaktualnieniem. Zmiany mo偶e nie s膮聟 rewolucyjne, ale ka偶dy chyba si臋 zgodzi, 偶e fakt ci膮聟g艂ego wsparcia technicznego jest istotny, warto wi臋c mie膰 t臋 ods艂on臋 na uwadze.

A to zmiany, jakie wprowadza nowa 艂atka:

Usprawnienia

- Opcje pr臋dko艣ci wewn膮聟trz gry posiadaj膮聟 teraz opcj臋 „W艂膮聟cz przyspieszanie CPU”.
W艂膮聟czenie tej opcji umo偶liwi mniejsze wykorzystanie procesora. Domy艣lnie ta funkcja nie jest aktywna.

Poprawki

- Poprawiono b艂膮聟d, powoduj膮聟cy wys艂anie ka偶dej wiadomo艣ci, zaczynaj膮聟cej si臋 od „r” jako odpowiedzi.
- Usuni臋to niepotrzebne op贸藕nienie przy przetwarzaniu uaktualnie艅 palety.
- Zmniejszono narzucone op贸藕nienie w funkcji przyspieszania CPU.

Aby pobra膰 najnowszego patcha kliknij TUTAJ.


殴r贸d艂o: Forum Battle.net
T艂umaczenie: Deimos0

SC2 News
Klucze do Beta-test贸w na Vespene LaughsKlucze do Beta-test贸w na Vespene Laughs
Sobota, 24.01.2009, 00:59 :: Negro :: komentarze (0)Sobota, 24.01.2009, 00:59 :: Negro :: komentarze (0)

Poniewa偶 wersja beta StarCraft II zbli偶a si臋 chyba wielkimi krokami, pojawia si臋 coraz wi臋cej okazji do zdobycia klucza do tej wersji gry. Do tej pory by艂o co najmniej kilka mo偶liwo艣ci na zaopatrzenie si臋 w t臋, jak偶e po偶膮聟dan膮聟, „wej艣ci贸wk臋” i teraz pojawia si臋 jeszcze jedna. Chodzi mianowicie o konkurs komiksowy „Vespene Laughs!”, kt贸rego pula nagr贸d zosta艂a wzbogacona w艂a艣nie o klucze beta. Cytuj膮聟c:

Klucze wersji beta nale偶e膰 b臋d膮聟 do autor贸w naj艣mieszniejszych, najbardziej dowcipnych i powoduj膮聟cych po prostu spazm 艣miechu w艣r贸d StarCraftowej braci, komiks贸w.

Dla waszej informacji - 2 klucze otrzyma zwyci臋zca konkursu z ka偶dego miesi膮聟ca. Zasady udzia艂u pojawi膮聟 si臋 wraz z lutow膮聟 list膮聟 przyj臋膰. Nagrodzimy r贸wnie偶 zwyci臋zc贸w poprzednich konkurs贸w (wspomnianymi kluczami oczywi艣cie).

Jest to pierwszy z wielu, r贸偶nych konkurs贸w, w kt贸rych b臋dziecie mogli wygra膰 udzia艂 w programie Beta. Dlatego nie martwcie si臋, je艣li uwa偶acie 偶e nie ma w was ani krzty poczucia humoru – b臋dzie jeszcze mn贸stwo okazji. Wystarczy trzyma膰 r臋k臋 na pulsie.

Zaznaczamy r贸wnie偶, 偶e nie ma oficjalnej daty rozpocz臋cia etapu Beta. Klucze zostan膮聟 dane zwyci臋zcom, gdy ruszy program StarCraft II Beta.

Z powy偶szej informacji wynika, 偶e nie trzeba mie膰 talentu do prac plastycznych i szczeg贸lnego poczucia humoru, 偶eby zyska膰 swoj膮聟 szans臋. Wszystko jest jeszcze mo偶liwe i wobec takiej nagrody, warto chyba zwr贸ci膰 uwag臋 na kolejne konkursy – drugiej takiej szansy mo偶e ju偶 nie by膰.


殴r贸d艂o: StarCraft Legacy
T艂umaczenie: Deimos0

SC2 News
Q & A 48Q & A 48
Pi膮聟tek, 23.01.2009, 22:41 :: Negro :: komentarze (0)Pi膮聟tek, 23.01.2009, 22:41 :: Negro :: komentarze (0)

Do premiery StarCraft II coraz bli偶ej – to si臋 czuje. Jeszcze bli偶ej zdaje si臋 by膰 data udost臋pnienia graczom wersji beta, a kolejne informacje tylko podsycaj膮聟 oczekiwanie oraz spekulacje na ten temat. W nat艂oku informacji tego typu pojawi艂 si臋 kolejny Q&A, przynosz膮聟cy jak zawsze porcj臋 interesuj膮聟cych odpowiedzi. Ale te przeczytajcie sami.

Z rozmowy z tw贸rcami:
Mamy nowy rok, a wraz z nim kolejne zmiany – zar贸wno natury artystycznej, jak i dotycz膮聟cej bezpo艣rednio mechaniki gry. Zesp贸艂 zajmuj膮聟cy si臋 graficzn膮聟 stron膮聟 SC2, doda艂 kilka nowych animacji 艣mierci jednostek, w tym Drony spopielane atakiem Helliona, eksploduj膮聟ce narz膮聟dy Overlord贸w po ataku Gauss Rifle a nawet Marauderzy, dos艂ownie ci臋ci na kawa艂ki przez Dark Templar贸w. Wszystko to robi spore wra偶enie, wi臋c graficy maj膮聟 nadziej臋, 偶e te animacje pozwol膮聟 lepiej wczu膰 si臋 w epickie starcia w SC2. Je艣li za艣 chodzi o multiplayer – tw贸rcy testuj膮聟 r贸偶ne rozwi膮聟zania dotycz膮聟ce macro – warianty implementowane dla ka偶dej z ras, ale r贸偶nie przez nie rozgrywane. Elementy te, maj膮聟 na celu danie szansy graczom, koncentruj膮聟cym si臋 na zbieraniu surowc贸w, na nawi膮聟zanie walki z tymi, kt贸rzy maj膮聟 inne podej艣cie do rozgrywki. Wi臋cej na ten temat w kolejnym zestawie Q&A oraz w nast臋pnej ods艂onie Battle Report.

STARCRAFT II Q&A - BATCH 48

Jeden z ostatnich screenshot贸w ukazuje starcie w nocnej, deszczowej scenerii. Czy noc i inne warunki pogodowe pojawi膮聟 si臋 wy艂膮聟cznie w kampanii? I czy mo偶liwa b臋dzie zmiana pogody w edytorze? – Kain175 (USEast)

Noc i deszcz pojawi膮聟 si臋 w kampanii, lecz w膮聟tpliwa jest ich obecno艣膰 w rozgrywce wieloosobowej. Oba efekty dost臋pne b臋d膮聟 w edytorze.

Czy Blizzard planuje umieszczenie opcji u艂atwiaj膮聟cych korzystanie z gry osobom, kt贸re s膮聟 w jaki艣 spos贸b niepe艂nosprawne (daltonizm, s艂aby s艂uch)? – Kain175 (USEast)

To dobry pomys艂, gdy偶 chcemy dotrze膰 z nasz膮聟 gr膮聟 do jak najwi臋kszej liczby odbiorc贸w. Trudno by艂o by umie艣ci膰 takie u艂atwienia dla wszystkich, lecz z pewno艣ci膮聟 gra b臋dzie o wiele bardziej przyst臋pna dla tych os贸b ni偶 pierwowz贸r. Na przyk艂ad wy艣wietlane jest o wiele wi臋cej powiadomie艅 – o ataku, uko艅czeniu budowy, etc. Powinno to umo偶liwi膰 komfortowe korzystanie osobom z wadami s艂uchu.

Czy SC2 b臋dzie posiada艂 wsparcie dla kilku monitor贸w ? – SCPod

StarCraft 2 b臋dzie obs艂ugiwa艂 monitory typu widescreen, ale nie kilka monitor贸w na raz. O ile rodzaj szerokoekranowy staje si臋 standardem, o tyle Multi-monitory dawa艂y by zbyt du偶膮聟 przewag臋 nad graczami, korzystaj膮聟cymi tylko z jednego monitora.

Jednostki „rzucaj膮聟ce zakl臋cia” w SC1 nie mia艂y regularnego ataku. Niekt贸re tego typu w WC3 potrafi艂y atakowa膰 – czy w SC2 oddzia艂y tego typu pozostan膮聟 bez mo偶liwo艣ci „normalnego” ataku? – TheWarCenter

Niekt贸re, jak High Templar czy Infestor nie zostan膮聟 wyposa偶one w zdolno艣膰 atakowania, jednak偶e inne – np. Mothership lub Ghost tak膮聟 mo偶liwo艣膰 posiadaj膮聟.

Gdy wrogie armie zbli偶aj膮聟 si臋 do Wie偶y Obserwacyjnej Xel’Naga, kt贸ry z graczy zyskuje nad ni膮聟 kontrol臋? Ten z wi臋ksz膮聟 armi膮聟, czy jest to po prostu na zasadzie „kto pierwszy, ten lepszy”? – TheWarCenter

W takiej sytuacji obaj gracze trac膮聟 mo偶liwo艣膰 korzystania z tej struktury. Na przyk艂ad sytuacja, kiedy trzymasz jednostk臋 naziemn膮聟 w pobli偶u Wie偶y – pole widzenia jest poszerzone, lecz gdy w to miejsce dodatkowo wejdzie wroga jednostka, obaj tracicie wi臋kszy zasi臋g obserwacji.

Czy Szar偶a (Charge) ograniczona jest wy艂膮聟cznie przez odleg艂o艣膰 od danego Zealota do celu, jaki atakuje, czy wp艂yw ma tak偶e czas potrzebny na dotarcie do tego celu? Np. zak艂adaj膮聟c, 偶e ka偶emy Zealotowi na klifie atakowa膰 jednostk臋 poni偶ej klifu – czy zacznie wtedy Szar偶臋 na ca艂ym dystansie, czy zako艅czy j膮聟 po pewnym czasie? – StarCraft 2 Source DE

Szar偶a zale偶na jest wy艂膮聟cznie od odleg艂o艣ci od celu – wysoko艣膰 nie ma tu znaczenia. Wspomniany Zealot nie u偶yje wi臋c Szar偶y, nawet je艣li wizualnie obie jednostki b臋d膮聟 wygl膮聟da艂y, jak gdyby znajdowa艂y si臋 blisko siebie. Zealot musi znajdowa膰 si臋 w okre艣lonej odleg艂o艣ci od celu, by aktywowa膰 swoj膮聟 zdolno艣膰. Oznacza to, 偶e ten dystans jest warto艣ci膮聟 sta艂膮聟. Dodatkowo, Zealoci nie b臋d膮聟 w stanie Szar偶owa膰 poprzez klify – musz膮聟 je obchodzi膰.

Czy zamierzacie doda膰 fanowskie mapy do g艂贸wnego zbioru map? – StarCraft 2 Source DE

W przysz艂o艣ci tw贸rcy map b臋d膮聟 mogli dodawa膰 je do standardowego zestawu. Plansze te, b臋d膮聟 oczywi艣cie wyselekcjonowane pod wzgl臋dem jako艣ci oraz warunk贸w do rozgrywania gier, jakie b臋d膮聟 dawa膰.


殴r贸d艂o: Forum Battle.net
T艂umaczenie: Deimos0


<< Poprzednie | Nast臋pne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona