Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Protoss Dark Archon
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
Battle News
Zapisy do BSG Cup #2!Zapisy do BSG Cup #2!
Niedziela, 12.05.2013, 14:59 :: nAiL :: komentarze (0)Niedziela, 12.05.2013, 14:59 :: nAiL :: komentarze (0)

W nadchodzący poniedziałek, czyli 13/05, odbędzie się kolejna, druga już, edycja turnieju dla zawodników z lig Bronze, Silver i Gold. Jeśli grasz w StarCrafta II, lecz Twój skill nie osiągnął jeszcze poziomu (Grand) Mastera, nic straconego, gdyż mamy turniej w sam raz dla Ciebie. Co zrobić by zmierzyć się z zawodnikami ze starcraftową pasją, nie będącymi z najwyższej półki?

Jeśli jesteś graczem z tych trzech lig i masz wolny poniedziałek, to już połowa sukcesu. Teraz wystarczy zapisać się zapisać - w komentarzu do tego newsa wpisać swój nich oraz ID z BattleNetu i o godzinie 19:00 CET stawić się na grupie SSC Cups w StarCraftcie. Stamtąd już z górki, będziesz mógł pokazać innym swoją dominację i wyższość nad innymi!

Pełną informację znajdziecie na oficjalnej stronie. GL!


Źródło: StrefaSC.pl

SC2 News
Aktualizacja zmieniajÄ…ca balansAktualizacja zmieniajÄ…ca balans
Sobota, 11.05.2013, 20:31 :: nAiL :: komentarze (0)Sobota, 11.05.2013, 20:31 :: nAiL :: komentarze (0)

Dziękujemy wszystkim za granie na naszej mapie testowej i przekazanie nam swoich opinii i sugestii o niej.

Chcieliśmy podzielić się z wami naszymi przemyśleniami po intensywnym testowaniu mapy ze zmianami w balansie oraz po zebraniu waszych opinii, opinii graczy zawodowych, analizie statystyk z rankingów oraz różnych gier turniejowych w HotS z całego świata.

1. Balans gry na poziomie zawodowym wyglÄ…da znakomicie we wszystkich trzech regionach.

2. Dane z rankingów nie wskazują na żadne braki w balansie na jakimkolwiek poziomie umiejętności.

3. Uważamy, że jest za wcześnie na wprowadzanie zmian promujących różne style rozgrywki. Nawet na poziomie zawodowym - dajmy na to ZvP zmieniło się znacznie w ciągu kilku ostatnich tygodni, co sprawia, że sądzimy, że graczom potrzeba trochę więcej czasu na zapoznanie się z grą.

4. Tak jak to komentowaliście, zmiany zaproponowane dla wyroczni/zagrzebania mogłyby być problematyczne, a nie chcemy ryzykować ingerowania w grę, która wygląda naprawdę solidnie. Biorąc dodatkowo pod uwagę fakt, że gra wciąż często się zmienia bez aktualizacji wprowadzających zmiany w balansie po prostu nie uważamy, że już pora, by kombinować z nowymi opcjami.

5. Wygląda na to, że zmiana dla ZvZ jest wciąż konieczna.

Bardziej konkretnie - jeżeli chodzi o ZvZ to zaczynamy myśleć tak:

  • Obrona przed wczesnymi atakami nÄ™kajÄ…cymi przy użyciu mutalisków jest o wiele Å‚atwiejsza po wprowadzeniu zmiany dla peÅ‚zaczy zarodnikowych.
  • W najlepszym wypadku możliwe stanie siÄ™ rozwijanie technologii w kierunku innych opcji, niż tylko mutaliski.
  • W najgorszym wypadku, nawet jeÅ›li kombinacja mutaliski/zerglingi/tÄ™piciele nadal bÄ™dzie pozostawać najlepszym sposobem na rozgrywanie meczów zerg kontra zerg, bÄ™dzie Å‚atwiej wmieszać do armii infektory, gdyż mutaliski w ofensywie bÄ™dÄ… sÅ‚absze, a obrona przed nimi silniejsza. To z kolei oznacza, że gry w których zobaczymy mutaliski + infektory bÄ™dÄ… czÄ™stsze w stosunku do gier, gdzie stosowane sÄ… tylko mutaliski. Od tego momentu istnieje potencjaÅ‚, że strategie mogÄ… ewoluować i być rozwijane o inne jednostki.
  • O wiele lepiej czujemy siÄ™ wprowadzajÄ…c mniejsze zmiany, niż duże, które tak drastycznie na coÅ› wpÅ‚ynÄ…, że mogÅ‚oby to zaowocować problemami w meczach miÄ™dzy innymi rasami.

Z tych powodów aktualnie rozważamy wprowadzenie wyłącznie zmiany dla pełzaczy zarodnikowych - najwcześniej w przyszłym tygodniu.

Chcielibyśmy raz jeszcze podkreślić, że jedną z głównych przyczyn, dlaczego SC2 wygląda teraz lepiej niż kiedykolwiek jest fakt, że udało nam się włączyć naszą społeczność w proces tworzenia gry. Sama gra zdecydowanie nie jest idealna i zawsze można w niej coś poprawić. Dlatego też będziemy dalej starać się informować wszystkich o naszych przemyśleniach oraz o przyszłych zmianach. Raz jeszcze dziękujemy wszystkim za pomoc!


Żródło: Forum Battle.net

Battle News
ESET UK Masters Showdown - START 20:00ESET UK Masters Showdown - START 20:00
PiÄ…tek, 10.05.2013, 17:46 :: nAiL :: komentarze (0)PiÄ…tek, 10.05.2013, 17:46 :: nAiL :: komentarze (0)


Źródło: EsetUkMasters Facebook

Blizzard News
Lotniskowiec - opowiadanieLotniskowiec - opowiadanie
PiÄ…tek, 10.05.2013, 17:20 :: nAiL :: komentarze (1)PiÄ…tek, 10.05.2013, 17:20 :: nAiL :: komentarze (1)

"Koramund" - protosi nazwali lotniskowiec "wielkim cudem" w tej klasie okrętów. Dla Iaalu, trzeciego inżyniera pokładowego, nie istniała lepsza nazwa. Krzywizny statku robiły niezaprzeczalnie eleganckie wrażenie, opływowe płyty kadłuba zostały wykute przez khalaickich rzemieślników i zdaniem Iaalu przywoływały na myśl wzgórza Shreka na północy Aiur. Do tego dochodziła wyjątkowa iskra w łączach zasilających, która wbrew wszelkim racjonalnym wyjaśnieniom podnosiła wydajność głównych systemów, szczególnie, gdy trzeba było stawiać czoła niezwykłym wyzwaniom. Iaalu szczycił się tym, że hangary i hale fabryczne, które nadzorował, wytwarzały najlepiej przystosowane do walki automatyczne myśliwce przechwytujące we flocie protosów, które regularnie eliminowały dwa do trzech razy więcej wrogów niż przechwytywacze z innych lotniskowców.

Wcześniejsze opowiadania znajdziecie w dziale Opowiadania.


Źródło: Battle.net
Opowiadanie: Wersja WWW | Wersja PDF

Battle News
WCS Europa RO32 - Grupa H - 9 majaWCS Europa RO32 - Grupa H - 9 maja
Czwartek, 09.05.2013, 17:22 :: nAiL :: komentarze (0)Czwartek, 09.05.2013, 17:22 :: nAiL :: komentarze (0)

Dla wszystkich, którzy zapomnieli przypominam, że dzisiaj o 18:00 rywalizacja w grupie H World Championship 2013 Europa! W drugiej walce wieczoru MaNA zmierzy się ze szwedzkim graczem SortOf. Pierwsza walka to MMA vs Feast. HF i trzymajmy kciuki za Grześka!


Źródło: Battle.net

SC2 News
Aktualizacja 2.0.8 - ulepszenia w plikach powtórekAktualizacja 2.0.8 - ulepszenia w plikach powtórek
Czwartek, 09.05.2013, 17:14 :: nAiL :: komentarze (0)Czwartek, 09.05.2013, 17:14 :: nAiL :: komentarze (0)

Bez względu na to, czy gracie w StarCrafta II w domu, czy na scenie w obecności tysięcy ludzi, powtórki mogą być potężnym narzędziem umożliwiającym stopniową poprawę stylu gry. Analiza rozegranych meczów stanowi nieodłączny element rywalizacji w StarCraft II. Nic więc dziwnego, że narzędzia ułatwiające ten proces, jak chociażby SC2Gears czy GGTracker, stały się niezwykle popularne w społeczności graczy. Programy te są bardzo pomocne, gdy chodzi o mierzenie szeregu statystyk i wykorzystywanie uzyskanych w ten sposób informacji do pogłębienia znajomości gry. Właśnie dlatego dołożyliśmy starań, aby zoptymalizować ilość i rodzaj danych zawartych w plikach powtórek StarCrafta II, pozwalając wam jeszcze dogłębniej analizować rozegrane mecze.

Wraz z aktualizacją 2.0.8 pliki powtórek będą zawierać o wiele więcej informacji. Ponieważ już dziś chcielibyśmy podzielić się z wami pewnymi szczegółami na ten temat, razem z twórcami programu GGTracker przygotowaliśmy prezentację zaledwie kilku z wielu wspaniałych statystyk oraz mierników wydajności opracowanych na podstawie danych z ulepszonych plików powtórek.

Czytaj dalej...


Źródło: Battle.net


<< Poprzednie | Następne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na górę Następna strona