Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Rasy - Zerg
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
SC2 News
Daty regionalnych finałów 1. sezonu rozgrywek WCS 2013Daty regionalnych finałów 1. sezonu rozgrywek WCS 2013
Poniedziałek, 13.05.2013, 20:47 :: nAiL :: komentarze (0)Poniedziałek, 13.05.2013, 20:47 :: nAiL :: komentarze (0)

Rozgrywki 1. sezonu Premier League World Championship Series weszły w Europie i Ameryce w fazę 1/16 finału, a w Korei w fazę 1/8 finału. Byliśmy już świadkami niesamowitych spotkań, zaskakujących zwycięstw i niespodziewanych powrotów, a także zobaczyliśmy w akcji okrytą ponurą sławą Grupę Śmierci z koreańskiej fazy 1/16 finału. Jeśli wciąż chcecie więcej, czeka nas jeszcze sporo emocji związanych ze StarCraft II WCS, ponieważ we wszystkich regionach zbliżają się finały ligowe sezonu 1. Dziś z przyjemnością ujawniamy dokładne daty nadchodzących regionalnych turniejów finałowych Premier League.

Daty finałów 1. sezonu rozgrywek Premier League 2013 WCS:

  • WCS Europe, których gospodarzem bÄ™dzie Electronic Sports League (ESL), odbÄ™dÄ… siÄ™ w sobotÄ™ 25 maja i niedzielÄ™ 26 maja.
  • WCS Korea, których gospodarzem bÄ™dzie GomTV, odbÄ™dÄ… siÄ™ w sobotÄ™ 1 czerwca.
  • WCS America, których gospodarzem bÄ™dzie Major League Gaming (MLG), odbÄ™dÄ… siÄ™ w sobotÄ™ 1 czerwca i niedzielÄ™ 2 czerwca.

W najbliższych dniach pojawi się więcej szczegółowych informacji, zaś my chcielibyśmy skorzystać z nadarzającej się okazji, by przypomnieć wam, na jakich zasadach odbywają się te imprezy. W regionalnych finałach ligowych weźmie udział 8 najlepszych zawodników z poszczególnych regionów, którzy zmagać się będą w meczach na żywo o miejsca w międzyregionalnych finałach Season Finals. Regionalne finały ligowe dla WCS Europe oraz WCS America będą trwały dwa dni, zaś rozgrywki finałowe League Finals dla WCS Korea potrwają trzy tygodnie. Ćwierćfinały i półfinały rozgrywek WCS Korea będą się odbywać we wtorki i czwartki od 14 do 23 maja. 1 czerwca odbędzie się Wielki Finał WCS Korea, który będzie osobnym turniejem - podobnie jak dawniej finały Code S sezonów GSL.

Pełne transmisje rozgrywek regionalnych League Finals oglądać można za darmo na Twitch.tv/WCS. Nie zapomnijcie też sprawdzać co tydzień aktualności zamieszczanych tutaj, aby być na bieżąco z godzinami rozgrywek i liderami rankingów WCS. Jeśli zaś chcielibyście dowiedzieć się więcej o formacie turniejów, nagrodach i strukturze punktowej tegorocznych rozgrywek World Championship Series, zajrzyjcies tutaj. Jak zawsze, życzymy powodzenia wszystkim zawodnikom biorącym udział w turniejach 1. sezonu WCS 2013.


Źródło: Battle.net

Battle News
Torenhire Starleague II - Stage 1Torenhire Starleague II - Stage 1
Poniedziałek, 13.05.2013, 18:00 :: nAiL :: komentarze (0)Poniedziałek, 13.05.2013, 18:00 :: nAiL :: komentarze (0)

Tęsknicie za StarCraft: Brood War? W takim razie dzisiaj czeka Was wyjątkowa okazja! Turniej Torenhire Starleague II - wszystkie informacje o graczach i samej imprezie znajdziecie tutaj. Start o godzinie 19:00 - stream poniżej. HF!


Źródło: Forum TeamLiquid.net

Battle News
StarCraft - rozpiska walk na poniedziałekStarCraft - rozpiska walk na poniedziałek
Poniedziałek, 13.05.2013, 17:50 :: nAiL :: komentarze (0)Poniedziałek, 13.05.2013, 17:50 :: nAiL :: komentarze (0)

Poniedziałek jest dniem, który zdecydowanie należy sobie jakoś umilić. Na szczęście jest czym, ponieważ przed nami kilka bardzo ciekawych streamów. Poniżej znajdziecie pełną rozpiskę tego co nas czeka. HF!


Go4SC2 April 2013 Finals

Start o godzinie 18:00. Stream: wersja polska | wersja angielska


Yegalisk Master League Grand Final - Kas vs Happy

Start o godzinie 18:00. Stream: wersja polska | wersja angielska


EU Go4SC2 Monday ?75

Start o godzinie 19:00. Stream: angielska


HotS Showdown - GoOdy vs Slivko

Start o godzinie 21:00. Stream: angielska

Battle News
WCS Europa 2013 Season 1 Challenger Qualifier #4WCS Europa 2013 Season 1 Challenger Qualifier #4
Niedziela, 12.05.2013, 15:08 :: nAiL :: komentarze (0)Niedziela, 12.05.2013, 15:08 :: nAiL :: komentarze (0)

Od godziny trwają walki w ostatnich otwartych kwalifikacjach do World Championship 2013. Tytle tytułem wstępu. Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie. HF!


Źródło: Battle.net

Battle News
Zapisy do BSG Cup #2!Zapisy do BSG Cup #2!
Niedziela, 12.05.2013, 14:59 :: nAiL :: komentarze (0)Niedziela, 12.05.2013, 14:59 :: nAiL :: komentarze (0)

W nadchodzący poniedziałek, czyli 13/05, odbędzie się kolejna, druga już, edycja turnieju dla zawodników z lig Bronze, Silver i Gold. Jeśli grasz w StarCrafta II, lecz Twój skill nie osiągnął jeszcze poziomu (Grand) Mastera, nic straconego, gdyż mamy turniej w sam raz dla Ciebie. Co zrobić by zmierzyć się z zawodnikami ze starcraftową pasją, nie będącymi z najwyższej półki?

Jeśli jesteś graczem z tych trzech lig i masz wolny poniedziałek, to już połowa sukcesu. Teraz wystarczy zapisać się zapisać - w komentarzu do tego newsa wpisać swój nich oraz ID z BattleNetu i o godzinie 19:00 CET stawić się na grupie SSC Cups w StarCraftcie. Stamtąd już z górki, będziesz mógł pokazać innym swoją dominację i wyższość nad innymi!

Pełną informację znajdziecie na oficjalnej stronie. GL!


Źródło: StrefaSC.pl

SC2 News
Aktualizacja zmieniajÄ…ca balansAktualizacja zmieniajÄ…ca balans
Sobota, 11.05.2013, 20:31 :: nAiL :: komentarze (0)Sobota, 11.05.2013, 20:31 :: nAiL :: komentarze (0)

Dziękujemy wszystkim za granie na naszej mapie testowej i przekazanie nam swoich opinii i sugestii o niej.

Chcieliśmy podzielić się z wami naszymi przemyśleniami po intensywnym testowaniu mapy ze zmianami w balansie oraz po zebraniu waszych opinii, opinii graczy zawodowych, analizie statystyk z rankingów oraz różnych gier turniejowych w HotS z całego świata.

1. Balans gry na poziomie zawodowym wyglÄ…da znakomicie we wszystkich trzech regionach.

2. Dane z rankingów nie wskazują na żadne braki w balansie na jakimkolwiek poziomie umiejętności.

3. Uważamy, że jest za wcześnie na wprowadzanie zmian promujących różne style rozgrywki. Nawet na poziomie zawodowym - dajmy na to ZvP zmieniło się znacznie w ciągu kilku ostatnich tygodni, co sprawia, że sądzimy, że graczom potrzeba trochę więcej czasu na zapoznanie się z grą.

4. Tak jak to komentowaliście, zmiany zaproponowane dla wyroczni/zagrzebania mogłyby być problematyczne, a nie chcemy ryzykować ingerowania w grę, która wygląda naprawdę solidnie. Biorąc dodatkowo pod uwagę fakt, że gra wciąż często się zmienia bez aktualizacji wprowadzających zmiany w balansie po prostu nie uważamy, że już pora, by kombinować z nowymi opcjami.

5. Wygląda na to, że zmiana dla ZvZ jest wciąż konieczna.

Bardziej konkretnie - jeżeli chodzi o ZvZ to zaczynamy myśleć tak:

  • Obrona przed wczesnymi atakami nÄ™kajÄ…cymi przy użyciu mutalisków jest o wiele Å‚atwiejsza po wprowadzeniu zmiany dla peÅ‚zaczy zarodnikowych.
  • W najlepszym wypadku możliwe stanie siÄ™ rozwijanie technologii w kierunku innych opcji, niż tylko mutaliski.
  • W najgorszym wypadku, nawet jeÅ›li kombinacja mutaliski/zerglingi/tÄ™piciele nadal bÄ™dzie pozostawać najlepszym sposobem na rozgrywanie meczów zerg kontra zerg, bÄ™dzie Å‚atwiej wmieszać do armii infektory, gdyż mutaliski w ofensywie bÄ™dÄ… sÅ‚absze, a obrona przed nimi silniejsza. To z kolei oznacza, że gry w których zobaczymy mutaliski + infektory bÄ™dÄ… czÄ™stsze w stosunku do gier, gdzie stosowane sÄ… tylko mutaliski. Od tego momentu istnieje potencjaÅ‚, że strategie mogÄ… ewoluować i być rozwijane o inne jednostki.
  • O wiele lepiej czujemy siÄ™ wprowadzajÄ…c mniejsze zmiany, niż duże, które tak drastycznie na coÅ› wpÅ‚ynÄ…, że mogÅ‚oby to zaowocować problemami w meczach miÄ™dzy innymi rasami.

Z tych powodów aktualnie rozważamy wprowadzenie wyłącznie zmiany dla pełzaczy zarodnikowych - najwcześniej w przyszłym tygodniu.

Chcielibyśmy raz jeszcze podkreślić, że jedną z głównych przyczyn, dlaczego SC2 wygląda teraz lepiej niż kiedykolwiek jest fakt, że udało nam się włączyć naszą społeczność w proces tworzenia gry. Sama gra zdecydowanie nie jest idealna i zawsze można w niej coś poprawić. Dlatego też będziemy dalej starać się informować wszystkich o naszych przemyśleniach oraz o przyszłych zmianach. Raz jeszcze dziękujemy wszystkim za pomoc!


Żródło: Forum Battle.net


<< Poprzednie | Następne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na górę Następna strona