Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Zerg Devourer
Zobacz opis
BLIZZARD Q&A #1

<= Powrót do strony głównej Q&A
#1 Następne Q&A =>


  1. Co to jest (obrazek na dole)? Zdaje się że to jakiś typ Dropshipa, możecie skomentować tą… jednostkę?

    -

    To coś to addon (dobudówka), więcej o nim będzie ujawnione w Terrańskiej sekcji na naszej stronie.

  2. Jaki język programowania został użyty przy produkcji gry? Aspirują…cy mod- oraz mapmakerzy chcieliby to wiedzieć.

    Język, którego używają… nasi programiści jest w dużej mierze oparty o C z pewnymi specjalnymi parametrami dedykowanymi grze. Oczywiście użytkownicy otrzymają… o wiele bardziej przyjazny Trigger Editor dzięki któremu począ…tkują…cy oraz średnio zaawansowani projektanci map będą… w stanie stworzyć zaawansowane mapy bez konieczności uczenia się języka skryptowego.Więcej szczegółów na ten temat edytora pojawi się wraz z postępem prac nad nim.

  3. Gracze zwracają… uwagę, że laserowy wskaźnik do nakierowywania nuka jest trochę za duży i bardziej zauważalny niż w SC1. Czy to jest ukończona grafika i zamierzacie uczynić atak nuklearny łatwiejszy do zauważenia?

    W zapowiedzi video znacznik nadchodzą…cego nuka został pokazany tak, jak widzi go gracz, który przeprowadza atak nuklearny. Dla innych graczy będzie to cią…gle mała kropka, bardzo podobna do tej klasycznej z SC1.

  4. Wydaje się, że Time Bomb Mothershipa nie zatrzymuje wszystkich pocisków. Przed czym dokładnie on chroni?

    Zdolność do spowolnienia czasu radzi sobie z wszystkimi typami ataków, chociaż w zapowiedzi video w wydatny sposób zostało pokazane tylko spowolnienie rakiet Missile Turretów.

  5. Balans w grze

    W zapowiedzi video użyto kilku trików, aby zaprezentować możliwości każdej jednostki. Na przykład Mothership miał włą…czoną… niezniszczalność przez dobry kawałek czasu, gdy był widoczny na ekranie, jak również miał dodatkową… energię, aby można było pokazać wszystkie jego specjalne umiejętności w krótszym czasie niż normalnie byłoby to możliwe. Na dodatek wiele zmian zostało wprowadzonych specjalnie na potrzeby tego filmiku, więc gra pokazana na ekranie nie odwzorowuje balansu, który będzie podczas normalnej rozgrywki. Zapowiedź pokazywała grę i jednostki w najlepszy możliwy sposób i niepotrzebnie w sposób, który może przypominać obecne mecze.

  6. Szybkość gry

    Jak kilku z was zapewne widziało na panelu Worldwide Invitational po projekcji zapowiedzi StarCrafta II, pokazaliśmy, że gra odbywała się na prędkości Normal. Prędkość została zmniejszona, abyśmy mogli pokazać wszystkim detale i naszą… pracę włożoną… w tą… grę. Cią…gle będzie możliwe ustawienie wyższej prędkości, takiej do jakiej przywykli gracze grają…c w SC1.


Źródło: Forum Battle.net


Poprzednia strona Na górę Następna strona