Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Terran Firebat
Zobacz opis
BLIZZARD Q&A #53

<= Powrót do strony głównej Q&A
<= Poprzednie Q&A #51 Następne Q&A =>


Rozmowa z twórcami: Mamy nadzieję, że informacje z BlizzConu wszystkim się podobały i przynajmniej część z Was skorzystała z szansy na klucz beta w konkursie na Twitterze. Tu w biurze, wszystko płynie już zwyczajnym rytmem. Jeśli do tej pory nie śledziliście nas na Twitterze, czas to nadrobić, szczególnie, że pojawiać się tam będą najświeższe informacje oraz zapowiedzi konkursów w miarę zbliżania się do wypuszczenia bety. Możecie znaleźć nas TUTAJ.

  1. SI komputerowego przeciwnika - różni się czymś grając online lub offline?

    Nie, to te same algorytmy.

  2. Czy rozważaliście możliwość dodania dostępu do lobby po grze? W celu np. omówienia gry, obejrzenia powtórki lub szybkiego rewanżu.

    Tak, mamy coś takiego w planach, szczegóły jednak nie są jeszcze dopracowane.

  3. Pojawiły się jakieś nowe informacje, dotyczące elementów map, takich jak wieże Xel'Naga, skały i wysokie trawy?

    Nie, na razie nie ma żadnych wieści na ten temat.

  4. Jak wielu aktorów potrzeba do podkładania dźwięków w StarCrafcie 2 (włączając w to odgłosy jednostek, bohaterów w kampaniach)?

    Obecnie jest to 58 osób, niektóre z nich odgrywają kilka ról. Liczba zaangażowanych lektorów może ulec zwiększeniu w miarę zbliżania się gry do wydania.

  5. Typy terenów w SC 2 posiadały nazwy w stylu "Bel'Shir (Dżungla). Czy znaczy to, że "Bel'Shir" jest alternatywną nazwą dla dżungli i każdy teren nazywany jest w określony sposób ze względu na np. charakterystyczną dla niego roślinę, czy też po prostu będą to różne zestawy, np. "Aiur (Dżungla)"?

    Nazwy pochodzą od planet. Zestawów jest o wiele więcej niż w SC 1, przy czym dodatkowo dajemy graczom większe możliwości edytowania terenu (dopasowywania tekstur, elementów mapy i oświetlenia). Mogą pojawić się inne rodzaje terenów opartych o schemat dżungli.

  6. Czy jest szansa na dodanie większej ilości opcji, dotyczących zatrzymywania gry?W Brood War każdy gracz mógł włączyć pauzę maksymalnie 3 razy, ale pozostali mogli ją samodzielnie wznowić. Co powiecie na edytowalny limit, po którym dopiero można wznowić grę?

    Zależy nam na indywidualnych ustaleniach między graczami co do tego, czy i na jak długo zatrzymać grę. Myślimy, że pauza zakłóca rytm rozgrywki i nie było by wygodne czekać wymuszoną ilość czasu na powrót do meczu. Pauza pojawia się wtedy, gdy wszyscy zawodnicy wyrażą na nią zgodę i na czas, jaki ma trwać.

  7. Wiedziałem, że edytor map dostępny będzie w wersji beta, ale chciałem zapytać, czy osoby nie posiadające kluczy również będą mogły z niego korzystać?

    Nie, edytor dostępny będzie wyłącznie dla beta - testerów.

  8. Gdy jednostka opuszczać będzie budynek produkcyjny, czy będzie miała dostępne 4 "wyjścia", jak w WC 3, czy też ich ilość będzie "nieograniczona"?

    Nie jest nieograniczona, ale Twoje jednostki będą wychodzić z punktu położonego najbliżej wyznaczonego punktu zbiórki.



Poprzednia strona Na górę Następna strona