Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Zerg Queen
Zobacz opis
Struktury - Podstawowe Struktury Protossów
Nexus
NexusNexus
Nexus
Koszt: 400
Czas teleportacji: 120 sek.
Potrzebne struktury: brak
Klawisz budowy: Warp in Nexus
Wytrzymałość: 750
Osłony: 750
Rozmiar: bardzo duży
Pancerz: 1
Pole widzenia: 11
Specjalne zdolności: +9

Jednostki: Probe
Struktury: Gateway
Fogre
Rozwinięcia: brak

Nexus jest to główna Protosska struktura. W niej mogą… być zbierane surowce jak również produkowane Probe'y służą…ce temu celowi oraz otwierają…ce bramy skokowe.

Pylon
PylonPylon
Pylon
Koszt: 100
Czas teleportacji: 30 sek.
Potrzebne struktury: brak
Klawisz budowy: Warp in Pylon
Wytrzymałość: 300
Osłony: 300
Rozmiar: duży
Pancerz: 0
Pole widzenia: 8
Specjalne zdolności: +8
Zasila Protosskie struktury
Jednostki: brak
Struktury: brak
Rozwinięcia: brak

Pylony są… to wieże z kryształu Khaidarin. Zasilają… Protosskie budynki oraz wspierają… wojowników swoją… psioniczną… energią….

Assimilator
AssimilatorAssimilator
Assimilator
Koszt: 100
Czas teleportacji: 40 sek.
Potrzebne struktury: brak
Klawisz budowy: Warp in Assimilator
Wytrzymałość: 450
Osłony: 450
Rozmiar: duży
Pancerz: 1
Pole widzenia: 10
Specjalne zdolności: brak
Jednostki: brak
Struktury: brak
Rozwinięcia: brak

Assimilator jest ważnym budynkiem. Wydobywa gaz potrzebny do produkowanie różnych jednostek.

Gateway
GatewayGateway
Gateway
Koszt: 150
Czas teleportacji: 60 sek.
Potrzebne struktury: Nexus
Klawisz budowy: Warp in Gateway
Wytrzymałość: 500
Osłony: 500
Rozmiar: bardzo duży
Pancerz: 1
Pole widzenia: 10
Specjalne zdolności: brak
Jednostki: Zealot
Dragoon
High Templar
Dark TemplarBW

(Cybernetic Core)
(Templar Archives)
(Templar Archives)
Struktury: Cybernetics Core
Rozwinięcia: brak

Gateway jest najważniejszą… strukturą… produkcyjną…, służacą… do teleportowania do bazy jednostek naziemnych. Newet, jeśli używasz robotów lub lotnictwa - miej 2-3 takie struktury.

Forge
ForgeForge
Forge
Koszt: 150
Czas teleportacji: 40 sek.
Potrzebne struktury: Nexus
Klawisz budowy: Warp in Forge
Wytrzymałość: 550
Osłony: 550
Rozmiar: duży
Pancerz: 1
Pole widzenia: 10
Specjalne zdolności: brak
Jednostki: brak
Struktury: Photon Cannon
Rozwinięcia: Ground Weapons
Ground Armor
Plasma Shield
(2-3 Templar Archives)
(2-3 Templar Archives)
(2-3 Cybernetic Core)

Forge służy do poprawiania skuteczności pancerzy i broni jednostek naziemnych oraz osłon plazmowych.

Cybernetics Core
Cybernetics CoreCybernetics Core
Cybernetics Core
Koszt: 200
Czas teleportacji: 60 sek.
Potrzebne struktury: Gateway
Klawisz budowy: Warp in Cybernetics Core
Wytrzymałość: 500
Osłony: 500
Rozmiar: duży
Pancerz: 1
Pole widzenia: 10
Specjalne zdolności: brak
Jednostki: (Dragoon)
Struktury: Robotics Facility
Stargate
Citadel of Adun
Rozwinięcia: Air Weapons
Air Plating
(2-3 Fleet Beacon)
(2-3 Fleet Beacon)

Cybernetics Core to jedna z ważniejszych struktur - dzięki niej możemy udoskonalać uzbrojenie i opancerzenie statków Wielkiej Floty. Służy jednak przede wszystkim do przejścia ze struktur podstawowych do struktur zaawansowanych.


Poprzednia strona Na górę Następna strona