Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Zerg Hydralisk
Zobacz opis
Struktury - Zaawansowane Struktury Protossów
Robotics Facility
Robotics FacilityRobotics Facility
Robotics Facility
Koszt: 200 200
Czas teleportacji: 80 sek.
Potrzebne struktury: Cybernetics Core
Klawisz budowy: Warp in Robotics Facility
Wytrzymałość: 500
Osłony: 500
Rozmiar: bardzo duży
Pancerz: 1
Pole widzenia: 10
Specjalne zdolności: brak
Jednostki: Shuttle
Reaver
Observer

(Robotics Support Bay)
(Observatory)
Struktury: Robotics Support Bay
Observatory
Rozwinięcia: brak

W Robotics Facility produkuje się roboty. Jest to ważny budynek w średniej fazie gry i prawie konieczny - w późnej.

Stargate
StargateStargate
Stargate
Koszt: 150 150
Czas teleportacji: 70 sek.
Potrzebne struktury: Cybernetics Core
Klawisz budowy: Warp in Stargate
Wytrzymałość: 600
Osłony: 600
Rozmiar: bardzo duży
Pancerz: 1
Pole widzenia: 10
Specjalne zdolności: brak
Jednostki: Scout
CorrsairBW
Carrier
Arbiter


(Fleet Beacon)
(Arbiter Tribunal)
Struktury: Fleet Beacon
Arbiter Tribunal

+ Templar Archives
Rozwinięcia: brak

Stargate - tutaj teleportuje się Protosska flota. Nie sposób wygrać późnej fazy gry bez tego budynku - choćby dla zmyłki, jeżeli szykujesz ciężki atak lą…dowy.

Citadel of Adun
Citadel of AdunCitadel of Adun
Citadel of Adun
Koszt: 150 100
Czas teleportacji: 60 sek.
Potrzebne struktury: Cybernetics Core
Klawisz budowy: Warp in Citadel of Adun
Wytrzymałość: 450
Osłony: 450
Rozmiar: duży
Pancerz: 1
Pole widzenia: 10
Specjalne zdolności: brak
Jednostki: brak
Struktury: Templar Archives
Rozwinięcia: Leg Enhancements

Citadel of Adun jest ważny, kiedy chcemy przejść na ciężki atak naziemny - dzięki tej strukturze możemy przeteleportować Templar Archives.

Robotics Support Bay
Robotics Support BayRobotics Support Bay
Robotics Support Bay
Koszt: 150 100
Czas teleportacji: 30 sek.
Potrzebne struktury: Robotics Facility
Klawisz budowy: Warp in Robotics Support Bay
Wytrzymałość: 450
Osłony: 450
Rozmiar: duży
Pancerz: 1
Pole widzenia: 10
Specjalne zdolności: brak
Jednostki: (Reaver)
Struktury: brak
Rozwinięcia: Scarab Damage
Reaver Capacity
Gravitic Drive

Robotics Support Bay jest to budynek niezbędny do produkcji ulepszeń robotów.

Fleet Beacon
Fleet BeaconFleet Beacon
Fleet Beacon
Koszt: 300 200
Czas teleportacji: 60 sek.
Potrzebne struktury: Stargate
Klawisz budowy: Warp in Fleet Beacon
Wytrzymałość: 500
Osłony: 500
Rozmiar: duży
Pancerz: 1
Pole widzenia: 10
Specjalne zdolności: brak
Jednostki: (Carrier)
Struktury: brak
Rozwinięcia: Apial Sensors
Gravitic Thrusters
Carrier Capacity
Disruption Web
Argus Jewel

Fleet Beacon jest to struktura konieczna, jeżeli chcemy atakować z powietrza.

Templar Archives
Templar ArchivesTemplar Archives
Templar Archives
Koszt: 150 200
Czas teleportacji: 60 sek.
Potrzebne struktury: Citadel of Adun
Klawisz budowy: Warp in Templar Archives
Wytrzymałość: 500
Osłony: 500
Rozmiar: duży
Pancerz: 1
Pole widzenia: 10
Specjalne zdolności: brak
Jednostki: (High Templar)
(Dark Templar)
Struktury: Arbiter Tribunal + Stargate
Rozwinięcia: Psionic Strom
Hallucination
Khaydarin Amulet
Mind Control
Maelstrom
Argus Talisman

Templar Archives jest niezbędny, kiedy planujemy ciężki atak naziemny lub też bronimy się tymi jednostkami.

Observatory
ObservatoryObservatory
Observatory
Koszt: 50 100
Czas teleportacji: 30 sek.
Potrzebne struktury: Robotics Facility
Klawisz budowy: Warp in Observatory
Wytrzymałość: 250
Osłony: 250
Rozmiar: duży
Pancerz: 1
Pole widzenia: 10
Specjalne zdolności: brak
Jednostki: (Observer)
Struktury: brak
Rozwinięcia: Sensor Array
Gravitic Boosters

Observatory jest budynkiem koniecznym w późniejszych fazach gry. Dzięki tej strukturze można szpiegować wroga i ochraniać własną… armię przed cichym atakiem.

Arbiter Tribunal
Arbiter TribunalArbiter Tribunal
Arbiter Tribunal
Koszt: 200 150
Czas teleportacji: 60 sek.
Potrzebne struktury: Stargate + Templar Archives
Klawisz budowy: Warp in Arbiter Tribunal
Wytrzymałość: 500
Osłony: 500
Rozmiar: duży
Pancerz: 1
Pole widzenia: 10
Specjalne zdolności: brak
Jednostki: (Arbiter)
Struktury: brak
Rozwinięcia: Recall
Statis Field
Khaydarin Core

Arbiter Tribunal jest ważny, kiedy w późnej fazie gry szykujemy atak flotą….


Poprzednia strona Na górę Następna strona