Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Zerg Drone
Zobacz opis
SC2 Source Q&A
  1. Projektujecie jeszcze nowe jednostki, czy obecna ilo艣膰 jest wystarczaj膮ca i skupiacie si臋 bardziej na zbalansowaniu ras?

    Motywem przewodnim naszych dzia艂a艅 zawsze by艂o utrzymywanie pewnej 艣cis艂ej liczby jednostek, by utrzyma膰 rozgrywk臋 w dobrym tempie - jeste艣my wi臋c zadowoleni z obecnego stanu. W trakcie bety przyjrzymy si臋 naturalnie ka偶demu oddzia艂owi i by膰 mo偶e dodamy lub usuniemy niekt贸re, w zale偶no艣ci od odzewu.

  2. Czy mo偶esz szczeg贸艂owo wyja艣ni膰 kwesti臋 poruszania si臋 du偶ych jednostek, jak np. Ultralisk? Przechodz膮c przez nieruchome oddzia艂y, te usuwaj膮 si臋 z drogi, by nie tarasowa膰 przej艣cia. Jak b臋dzie wygl膮da艂o to w przypadku ruchu ca艂ego wojska w bitwie?

    Mechanizm ten dzia艂a obecnie tak, 偶e inne oddzia艂y musz膮 pozostawa膰 bez wydanych rozkaz贸w, aby usuwa艂y si臋 z drogi. Gdy kontrolujesz grup臋 jednostek takie zdarzenia si臋 nie pojawi膮.

  3. W kampanii StarCrafta 2 istnieje wiele cel贸w pobocznych, dzi臋ki kt贸rym gracz mo偶e wybra膰 w艂asn膮 艣cie偶k臋 prowadzenia gry. S膮 jednak u偶ytkownicy pragn膮cy zobaczy膰 ka偶dy filmik i rozegra膰 ka偶d膮 misj臋. Czy s膮 wi臋c przypadki, gdzie trzeba wybra膰 w艂asn膮 drog臋 (jak w SC 1, gdzie do wyboru by艂a bro艅 nuklearna lub Battlecruisery), czy te偶 ca艂o艣膰 przej艣膰 b臋dzie mo偶na w spos贸b liniowy? Czy b臋dzie menu, z kt贸rego rozegra膰 b臋dzie mo偶na ponownie dane misje? Je艣li tak, czy b臋dzie mo偶na dzi臋ki temu odblokowa膰 nowe?

    B臋dzie kilka przypadk贸w, kiedy wymagany b臋dzie istotny wyb贸r wp艂ywaj膮cy na fabu艂臋 i losy danych postaci. Przypadki te b臋d膮 wyra藕nie zaznaczone,a ci kt贸rzy b臋d膮 chcieli zobaczy膰 wszystko, rozegraj膮 ponownie dan膮 plansz臋, dokonuj膮c innego wyboru. Misje b臋dzie mo偶na rozgrywa膰 ponownie z osobnego menu, z kt贸rego gracz b臋dzie mia艂 dost臋p do filmik贸w.

  4. W kampanii dla pojedynczego gracza w WarCraft 3, rasy takie jak Naga by艂y tymczasowo grywalne. Czy planujecie co艣 takiego dla SC 2?

    Wings of liberty skupi si臋 ca艂kowicie na Terranach, ale b臋d臋 przypadki, gdy do boju prowadzi膰 si臋 b臋dzie Zeratula i inne protosskie wojska.

  5. Czy zasi臋g umiej臋tno艣ci Blink Stalkera ograniczony jest wy艂膮cznie dystansem mi臋dzy jednostk膮, a miejscem przeznaczenia? Czy te偶 przeszkody terenowe (klify, drzewa) tak偶e brane s膮 pod uwag臋, co oznacza艂o by, 偶e Stalker mo偶e teleportowa膰 si臋 dalej schodz膮c z klifu, ni偶 wchodz膮c na niego?

    Za ka偶dym razem dystans jest ten sam.

  6. Czy gracze b臋d膮 mogli przesy艂a膰 surowce swoim sojusznikom? Je艣li tak, czy ilo艣膰 przekazywanych surowc贸w b臋dzie ograniczona?

    Tak, gracze b臋d膮 mogli posy艂a膰 sobie minera艂y i gaz, ale dopiero po paru minutach. Powodem tego jest unikni臋cie sytuacji, gdy jeden z zawodnik贸w zyskiwa艂by ogromn膮 przewag臋 ekonomiczn膮 za spraw膮 kolegi. Obecnie nie ma limitu ilo艣ci wysy艂anych surowc贸w.

  7. Niekt贸re replaye nie by艂y kompatybilne z nowymi patchami SC 1. Czy planujecie poprawi膰 t臋 kwesti臋 w przypadku 艂atek do StarCrafta 2?

    Tak, pracujemy nad tym, 偶eby powt贸rki wsp贸艂pracowa艂y z aktualnymi poprawkami.



Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona