Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Zerg Lurker
Zobacz opis
Struktury - Podstawowe Struktury Zergów
Hatchery
HatcheryHatchery
Hatchery
Koszt: 300 Å‚Ä…Â…cznie: 350
Czas mutacji: 120 sek.Å‚Ä…Â…cznie: 140 sek.
Mutowany z: brak
Potrzebne struktury: brak
Klawisz budowy: Mutate into Hatchery
Wytrzymałość: 1250
Rozmiar: bardzo duży
Pancerz: 1
Pole widzenia: 9
Specjalne zdolności: +1
Mutate into Lair
Jednostki: Drone
Overlord
Struktury: Spawning Pool
Evolution Chamber
Ewolucje: Burrow

Hatchery to podstawowa struktura Zergowska. Z niej wylęgają… się larwy, które można potem mutować w wojowników. Jest wielce przydatne mieć kilka wylęgarni, jako że wtedy można mutować więcej jednostek w tym samym czasie, dzięki większej ilości larw. W jednej chwili w Hatchery mogą… być maksymalnie trzy larwy. Jest także strukturą…, która rozsiewa wokół siebie Creep, pozwalają…c stawiać na nim kolejne struktury.

Lair
LairLair
Lair
Koszt: 150 100 Å‚Ä…Â…cznie: 500 100
Czas mutacji: 100 sek.Å‚Ä…Â…cznie: 240 sek.
Mutowany z: Hatchery
Potrzebne struktury: Spawning Pool
Klawisz budowy: Mutate into Lair
Wytrzymałość: 1800
Rozmiar: bardzo duży
Pancerz: 1
Pole widzenia: 10
Specjalne zdolności: +1
Mutate into Hive
Jednostki: brak
Struktury: Spire
Queen's Nest
Ewolucje: Burrow
Ventral Sacs
Antennae
Pneumatized Carapace

Lair to drugi stopień technologiczny Zergów. Pozwala na budowę bardziej zaawansowanych struktur oraz na odkrycie niezwykle ważnych dla Zergów upgradów Overlorda.

Hive
HiveHive
Hive
Koszt: 200 150 Å‚Ä…Â…cznie: 700 250
Czas mutacji: 120 sek.Å‚Ä…Â…cznie: 360 sek.
Mutowany z: Lair
Potrzebne struktury: Queen's Nest
Klawisz budowy: Mutate into Hatchery
Wytrzymałość: 2500
Rozmiar: bardzo duży
Pancerz: 1
Pole widzenia: 11
Specjalne zdolności: +1
Jednostki: brak
Struktury: Ultralisk Cavern
Defiler Mound
Nydus Canal
Ewolucje: Burrow
Ventral Sacs
Antennae
Pneumatized Carapace

Hive to struktura oznaczają…ca osią…gnięcie najwyższego stopnia rozwoju technologicznego. Jest niezwykle wytrzymała, pozwala też na budowę najbardziej zaawansowanych struktur.

Creep Colony
Creep ColonyCreep Colony
Creep Colony
Koszt: 75 Å‚Ä…Â…cznie: 125
Czas mutacji: 20 sek.Å‚Ä…Â…cznie: 40 sek.
Mutowany z: Drone
Potrzebne struktury: brak
Klawisz budowy: Mutate into Creep Colony
Wytrzymałość: 400
Rozmiar: duży
Pancerz: 0
Pole widzenia: 10
Specjalne zdolności: Mutate into Sunken Colony
Mutate into Spore Colony
Jednostki: brak
Struktury: brak
Ewolucje: brak

Creep Colony rozsiewa Creep, powiększają…c w ten sposób teren twojej bazy. Może się także mutować w Zergowskie struktury obronne, takie jak Sunken Colony i Spore Colony.

Extractor
ExtractorExtractor
Extractor
Koszt: 50 Å‚Ä…Â…cznie: 100
Czas mutacji: 40 sek.Å‚Ä…Â…cznie: 60 sek.
Mutowany z: Drone
Potrzebne struktury: brak
Klawisz budowy: Mutate into Extractor
Wytrzymałość: 750
Rozmiar: duży
Pancerz: 1
Pole widzenia: 7
Specjalne zdolności: brak
Jednostki: brak
Struktury: brak
Ewolucje: brak

Extractor to struktura, która umożliwia Zergom wydobywanie gazu Vespańskiego. Musisz sam zadecydować, kiedy ją… utworzyć - wszystko zależy od tego, czy taktyka, którą… przyjmiesz, będzie potrzebowała gazu. Na przykład, jeśli zamierzasz atakować Zerglingami, to Extractor zmutuj później, a jeśli chcesz zrobić Lurker Rush - Extractor zmutuj wcześniej.

Spawning Pool
Spawning PoolSpawning Pool
Spawning Pool
Koszt: 200 Å‚Ä…Â…cznie: 250
Czas mutacji: 80 sek.Å‚Ä…Â…cznie: 100 sek.
Mutowany z: Drone
Potrzebne struktury: Hatchery
Klawisz budowy: Mutate into Spawning Pool
Wytrzymałość: 750
Rozmiar: duży
Pancerz: 1
Pole widzenia: 8
Specjalne zdolności: brak
Jednostki: Zergling
Struktury: Sunken Colony
Hydralisk Den
Lair
Ewolucje: Metabolic Boost
Adrenal Glands

(Hive)

Spawning Pool jest najpotrzebniejszą… strukturą… Zergów. Bez niej nie ma możliwości wspięcia się na wyższy poziom technologii. Pozwala na mutację i upgrade Zerglingów, oraz na mutację Hydralisk Den, Sunken Colony i co najważniejsze - Lair.

Evolution Chamber
Evolution ChamberEvolution Chamber
Evolution Chamber
Koszt: 75 Å‚Ä…Â…cznie: 125
Czas mutacji: 40 sek.Å‚Ä…Â…cznie: 60 sek.
Mutowany z: Drone
Potrzebne struktury: Spawning Pool
Klawisz budowy: Mutate into Evolution Chamber
Wytrzymałość: 750
Rozmiar: duży
Pancerz: 1
Pole widzenia: 10
Specjalne zdolności: brak
Jednostki: brak
Struktury: Spore Colony
Ewolucje: Melee Attacks
Missile Attacks
Carapace
(2 - Lair, 3 - Hive)
(2 - Lair, 3 - Hive)
(2 - Lair, 3 - Hive)

Komora Ewolucyjna to struktura ważna, choć nie ma potrzeby wczesnej jej budowy. Dopiero w średniej fazie gry, po pierwszych rushach, radzę na zbudowanie trzech takich struktur (możesz i jedną…, ale im więcej tym lepiej). Jak tylko będziesz miał kasę, zacznij upgradeować pancerz naziemnych jednostek Zergów, oraz ich siłę ataku - cała kasa wydana na upgrady zwróci ci się w walce. Evolution Chamber pozwala także na mutację Spore Colony - jedynej przeciwlotniczej wieżyczki Zergów i jednocześnie stacjonarnego detektora.

Hydralisk Den
Hydralisk DenHydralisk Den
Hydralisk Den
Koszt: 100 50 Å‚Ä…Â…cznie: 150 50
Czas mutacji: 40 sek.Å‚Ä…Â…cznie: 60 sek.
Mutowany z: Drone
Potrzebne struktury: Spawning Pool
Klawisz budowy: Mutate into Hydralisk Den
Wytrzymałość: 850
Rozmiar: duży
Pancerz: 1
Pole widzenia: 10
Specjalne zdolności: brak
Jednostki: Hydralisk, Lurker
Struktury: brak
Ewolucje: Muscular Augments
Grooved Spines
Lurker Aspect


(Lair)

Ta struktura pozwala na mutację larw w świetne jednostki - Hydraliski. Powinieneś ją… mieć zawsze (w średnich fazach gry, oczywiście), nawet jeśli zamierzasz atakować z powietrza. Powód jest prosty - jeśli wróg zobaczy tę strukturę u ciebie, to nie będzie wiedział czego się spodziewać. Jeśli zobaczy np. samo Spire - wtedy będzie wiedział na 100%, że zamierzasz atakować Mutaliskami. Upgrady Hydraliska są… niezwykle ważne. Umiejętność Lurker Aspect pozwala Hydraliskom zmieniać się w Lurkery - nawet po zniszczeniu Hydralisk Den, Hydraliski nadal będą… miały tę umiejętność.


Poprzednia strona Na górę Następna strona