Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Terran Science Vessel
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
SC2 News
Heart of the Swarm - Informacje o aktualizacji 2.0.7Heart of the Swarm - Informacje o aktualizacji 2.0.7
Åšroda, 03.04.2013, 20:05 :: nAiL :: komentarze (0)Åšroda, 03.04.2013, 20:05 :: nAiL :: komentarze (0)

Ogólne

  • Naprawiono kwestiÄ™, która mogÅ‚a powodować ciÄ…gÅ‚e pobieranie aktualizacji podczas doÅ‚Ä…czania do regionu innego niż ojczysty. (Uwaga: Problem ten może wciąż wystÄ…pić podczas aktualizowania do wersji 2.0.7, ale zniknie w przyszÅ‚ych wersjach.)
  • OsiÄ…gniÄ™cie Moc Kerrigan: 70 jest teraz przyznawane po ponownym wejÅ›ciu do trybu fabularnego z poziomu Archiwów Głównych przez graczy, którzy uprzednio osiÄ…gnÄ™li 70 poziom doÅ›wiadczenia. (W kolejnej aktualizacji dodamy jeszcze jeden komponent do tej poprawki, który sprawi, że osiÄ…gniÄ™cie bÄ™dzie przyznawane natychmiast po speÅ‚nieniu odpowiednich wymagaÅ„.)
  • Naprawiono usterkÄ™, która powodowaÅ‚a brak odpowiedniego zapisu różnorakich ustawieÅ„ rozgrywki w profilach Battle.net.
  • Naprawiono bÅ‚Ä…d, który mógÅ‚ powodować zawieszenie pobierania strumieniowego, jeÅ›li gra zostaÅ‚a anulowana na ekranie wczytywania.
  • Naprawiono problem z wydajnoÅ›ciÄ…, który mógÅ‚ siÄ™ pojawić po wejÅ›ciu do menu gry z dużą liczbÄ… plików zapisanych w folderze z powtórkami.
  • Naprawiono usterkÄ™, która okazjonalnie powodowaÅ‚a wyÅ›wietlenie pustego ekranu podczas wczytywania misji w kampanii.
  • Naprawiono usterkÄ™ interfejsu spowodowanÄ… poprzez wczytywanie i anulowanie plików zapisu z kampanii Swarm oraz Liberty.
  • Naprawiono usterkÄ™, która mogÅ‚a spowodować znikniÄ™cie lub uszkodzenie pliku Product.SC2Archive po odinstalowaniu i ponownej instalacji StarCrafta II.

Rozgrywka

  • RdzeÅ„ statku-matki jest teraz prawidÅ‚owo doÅ‚Ä…czany do grup jednostek wybranych za pomocÄ… klawisza skrótu "Zaznacz caÅ‚Ä… armiÄ™" (F2).
  • Aby zniszczyć skaÅ‚y, trzeba teraz wydać rozkaz ataku. Nie sÄ… już automatycznie atakowane po klikniÄ™ciu na nich prawym przyciskiem.
  • Poprawiono uÅ‚ożenie skaÅ‚ na mapach do walki w zwarciu: Neo Planeta S ER oraz Wir ER.

Edytor

  • Mapy mogÄ… teraz aktualizować zależnoÅ›ci od Battle.netu, nawet jeÅ›li obiekty tych zależnoÅ›ci sÄ… obecnie w użyciu.

Źródło: Battle.net

Battle News
HotS Weekly - Nerchio vs White-RaHotS Weekly - Nerchio vs White-Ra
Åšroda, 03.04.2013, 19:40 :: nAiL :: komentarze (0)Åšroda, 03.04.2013, 19:40 :: nAiL :: komentarze (0)

Już za około 20 minut zacznie się pojedynek z serii Yegalisk.tv HotS Weekly! Pula nagród to 125 USD - 100 dla wygranego i 25 dla przegranego. Na polu walki staną naprawdę dobrzy gracze! Nasz polski Zerg Artur "Nerchio" Bloch zmierzy się z ukraińskim Protossem Aleksey'em "White-Ra" Krupnyk'iem. Start o 21:00 naszego czasu. Stream znajdziecie powyżej! HF!


Źródło: TeamLiquid.net

SC2 News
Husky przechodzi mutację głosu!Husky przechodzi mutację głosu!
Poniedziałek, 01.04.2013, 17:51 :: nAiL :: komentarze (0)Poniedziałek, 01.04.2013, 17:51 :: nAiL :: komentarze (0)

Stało się coś strasznego! Husky, jeden z najlepszych komentatorów (ocena oparta na osobistych odczuciach...) StarCraft przechodzi mutację głosu! Sprawdźcie sami na powyższym filmiku. Poza dziwacznym głosem Husky'ego gra sama w sobie też jest warta uwagi. HF!


Źródło: Husky StarCraft YouTube

SC2 News
Raport sytuacyjny: ogarRaport sytuacyjny: ogar
Poniedziałek, 01.04.2013, 11:51 :: nAiL :: komentarze (1)Poniedziałek, 01.04.2013, 11:51 :: nAiL :: komentarze (1)

Jak zapewne wiecie ogar (ang. Warhound) został usunięty na wczesnym etapie publicznych beta-testów Heart of the Swarm, ponieważ uznaliśmy, że jego rola na polu bitwy trochę za bardzo pokrywała się z maruderem. Pod względem mechaniki były to praktycznie dwie identyczne jednostki - różniły się jedynie miejscem produkcji. Decyzja o usunięciu jednostki nigdy nie jest łatwa, a w tym przypadku okazała się wyjątkowo trudna, ponieważ wszyscy w Blizzardzie uwielbiali wygląd ogara.

Po obejrzeniu rozgrywek MLG Winter Championship zauważyliśmy, że Life trochę zbyt łatwo poradził sobie z Flashem w finałach. Gdyby Flash miał możliwość zbudowania ogarów, nasza ulubiona rasa (terranie) mogłaby wygrać turniej. Jak to zwykle bywa, podjęliśmy spontaniczną decyzję pod wpływem tego meczu i natychmiast zabraliśmy się za wprowadzanie zmian w balansie gry.

Z tego względu ponownie wprowadziliśmy tę jednostkę do wewnętrznej wersji gry, którą wykorzystujemy do testów w naszej firmie. Po dodaniu ogara gra terranami stała się niesamowicie satysfakcjonująca. Jednak za każdym razem, gdy musieliśmy stawiać im czoła, kierując naszą ulubioną rasą (zergami), coś było wyraźnie nie tak. Taka sytuacja była oczywiście nie do pomyślenia, więc uznaliśmy, że musimy dać ogary także zergom.

Kiedy jednak dłużej zastanowiliśmy się nad tą decyzją, zdaliśmy sobie sprawę, że nasza ulubiona rasa (protosi) zaczęła mieć pod górkę, ponieważ jako jedyna nie dysponowała ogarami. Wtedy nas olśniło: także protosi powinni je otrzymać, ponieważ jednym z naszych głównych celów przy projektowaniu StarCrafta II było stworzenie jak najbardziej podobnych do siebie trzech ras.

Po rozważeniu wszystkich za i przeciw, koniec końców, oto, co postanowiliśmy zmienić w grze:

  • Ogar zostaÅ‚ dodany dla rasy terran, bo roboty sÄ… fajne, a wyglÄ…d ogara jest niesamowity.
  • Ogar zostaÅ‚ dodany dla rasy zergów, żeby dalej miaÅ‚y szansÄ™ w starciu z terranami.
  • Ogar zostaÅ‚ dodany dla rasy protosów, żeby protoscy gracze nie jÄ™czeli nam o nim na forum.

Wprawdzie zdajemy sobie sprawę, że wymienione powyżej zmiany są drastyczne, ale zachęcamy wszystkich do zalogowania się i sprawdzeniu ich samemu w grze zamiast wyciągać pochopne wnioski. Możecie jak najbardziej podzielić się z nami waszymi przemyśleniami, ale tym razem nie będziemy brać pod uwagę żadnych opinii i sugestii.

Więcej informacji o sekretach ogarów znajdziecie w naszym artykule pt. "Ogar: Pytania i odpowiedzi". Historię ich powstania przedstawia opublikowane właśnie w naszej sekcji wiedzy o uniwersum StarCrafta opowiadanie pt. "Film na zamówienie".

GL HF!


Źródło: Battle.net

Battle News
TeamLiquid Legacy StarLeague - wynikiTeamLiquid Legacy StarLeague - wyniki
Niedziela, 31.03.2013, 21:40 :: nAiL :: komentarze (0)Niedziela, 31.03.2013, 21:40 :: nAiL :: komentarze (0)

W walce finałowej, w bratobójczym pojedyneku Zerg vs Zerg, Sziky stawił czoła Michael'owi w formule Bo7. Sziky wspiął się na wyżyny i wygrał cztery walki z rzędu! Trzecie miejsce zajął zaś Skzlime wygrywając 3:2 z eOnzErG.

Jeżeli nie mieliście okazji śledzić rozgrywek, to polecam obejrzeć VOD'y lub po prostu ściągnąć Replay Pack.


Źródło: TeamLiquid.net

Battle News
Finał TeamLiquid Legacy StarLeague - dziś 21:00Finał TeamLiquid Legacy StarLeague - dziś 21:00
Sobota, 30.03.2013, 17:10 :: nAiL :: komentarze (0)Sobota, 30.03.2013, 17:10 :: nAiL :: komentarze (0)

15stą rocznicę narodzin StarCraft I zaczynamy świętować już dziś! Godzina 21:00! Obecność obowiązkowa! Uczcijmy tę okazję oglądając finały TeamLiquid Legacy StarLeague!

Dla przypomnienia szybki skrót - walka finałowa to Sziky vs Michael, zaś o trzecie miejsce na podium powalczą Skzlime vs eOnzErG.

Zapraszam na oficjalny stream. HF!


Źródło: TeamLiquid.net


<< Poprzednie | Następne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na górę Następna strona