Heart of the Swarm - Informacje o aktualizacji 2.0.7Heart of the Swarm - Informacje o aktualizacji 2.0.7
Åšroda, 03.04.2013, 20:05 :: nAiL :: komentarze (0)Åšroda, 03.04.2013, 20:05 :: nAiL :: komentarze (0)
Ogólne
Naprawiono kwestię, która mogła powodować ciągłe pobieranie aktualizacji podczas dołączania do regionu innego niż ojczysty. (Uwaga: Problem ten może wciąż wystąpić podczas aktualizowania do wersji 2.0.7, ale zniknie w przyszłych wersjach.)
Osiągnięcie Moc Kerrigan: 70 jest teraz przyznawane po ponownym wejściu do trybu fabularnego z poziomu Archiwów Głównych przez graczy, którzy uprzednio osiągnęli 70 poziom doświadczenia. (W kolejnej aktualizacji dodamy jeszcze jeden komponent do tej poprawki, który sprawi, że osiągnięcie będzie przyznawane natychmiast po spełnieniu odpowiednich wymagań.)
Naprawiono usterkę, która powodowała brak odpowiedniego zapisu różnorakich ustawień rozgrywki w profilach Battle.net.
Naprawiono błąd, który mógł powodować zawieszenie pobierania strumieniowego, jeśli gra została anulowana na ekranie wczytywania.
Naprawiono problem z wydajnością, który mógł się pojawić po wejściu do menu gry z dużą liczbą plików zapisanych w folderze z powtórkami.
Naprawiono usterkę, która okazjonalnie powodowała wyświetlenie pustego ekranu podczas wczytywania misji w kampanii.
Naprawiono usterkę interfejsu spowodowaną poprzez wczytywanie i anulowanie plików zapisu z kampanii Swarm oraz Liberty.
Naprawiono usterkę, która mogła spowodować zniknięcie lub uszkodzenie pliku Product.SC2Archive po odinstalowaniu i ponownej instalacji StarCrafta II.
Rozgrywka
Rdzeń statku-matki jest teraz prawidłowo dołączany do grup jednostek wybranych za pomocą klawisza skrótu "Zaznacz całą armię" (F2).
Aby zniszczyć skały, trzeba teraz wydać rozkaz ataku. Nie są już automatycznie atakowane po kliknięciu na nich prawym przyciskiem.
Poprawiono ułożenie skał na mapach do walki w zwarciu: Neo Planeta S ER oraz Wir ER.
Edytor
Mapy mogą teraz aktualizować zależności od Battle.netu, nawet jeśli obiekty tych zależności są obecnie w użyciu.
HotS Weekly - Nerchio vs White-RaHotS Weekly - Nerchio vs White-Ra
Åšroda, 03.04.2013, 19:40 :: nAiL :: komentarze (0)Åšroda, 03.04.2013, 19:40 :: nAiL :: komentarze (0)
Już za około 20 minut zacznie się pojedynek z serii Yegalisk.tv HotS Weekly! Pula nagród to 125 USD - 100 dla wygranego i 25 dla przegranego. Na polu walki staną naprawdę dobrzy gracze! Nasz polski Zerg Artur "Nerchio" Bloch zmierzy się z ukraińskim Protossem Aleksey'em "White-Ra" Krupnyk'iem. Start o 21:00 naszego czasu. Stream znajdziecie powyżej! HF!
Husky przechodzi mutację głosu!Husky przechodzi mutację głosu!
Poniedziałek, 01.04.2013, 17:51 :: nAiL :: komentarze (0)Poniedziałek, 01.04.2013, 17:51 :: nAiL :: komentarze (0)
Stało się coś strasznego! Husky, jeden z najlepszych komentatorów (ocena oparta na osobistych odczuciach...) StarCraft przechodzi mutację głosu! Sprawdźcie sami na powyższym filmiku. Poza dziwacznym głosem Husky'ego gra sama w sobie też jest warta uwagi. HF!
Poniedziałek, 01.04.2013, 11:51 :: nAiL :: komentarze (1)Poniedziałek, 01.04.2013, 11:51 :: nAiL :: komentarze (1)
Jak zapewne wiecie ogar (ang. Warhound) został usunięty na wczesnym etapie publicznych beta-testów Heart of the Swarm, ponieważ uznaliśmy, że jego rola na polu bitwy trochę za bardzo pokrywała się z maruderem. Pod względem mechaniki były to praktycznie dwie identyczne jednostki - różniły się jedynie miejscem produkcji. Decyzja o usunięciu jednostki nigdy nie jest łatwa, a w tym przypadku okazała się wyjątkowo trudna, ponieważ wszyscy w Blizzardzie uwielbiali wygląd ogara.
Po obejrzeniu rozgrywek MLG Winter Championship zauważyliśmy, że Life trochę zbyt łatwo poradził sobie z Flashem w finałach. Gdyby Flash miał możliwość zbudowania ogarów, nasza ulubiona rasa (terranie) mogłaby wygrać turniej. Jak to zwykle bywa, podjęliśmy spontaniczną decyzję pod wpływem tego meczu i natychmiast zabraliśmy się za wprowadzanie zmian w balansie gry.
Z tego względu ponownie wprowadziliśmy tę jednostkę do wewnętrznej wersji gry, którą wykorzystujemy do testów w naszej firmie. Po dodaniu ogara gra terranami stała się niesamowicie satysfakcjonująca. Jednak za każdym razem, gdy musieliśmy stawiać im czoła, kierując naszą ulubioną rasą (zergami), coś było wyraźnie nie tak. Taka sytuacja była oczywiście nie do pomyślenia, więc uznaliśmy, że musimy dać ogary także zergom.
Kiedy jednak dłużej zastanowiliśmy się nad tą decyzją, zdaliśmy sobie sprawę, że nasza ulubiona rasa (protosi) zaczęła mieć pod górkę, ponieważ jako jedyna nie dysponowała ogarami. Wtedy nas olśniło: także protosi powinni je otrzymać, ponieważ jednym z naszych głównych celów przy projektowaniu StarCrafta II było stworzenie jak najbardziej podobnych do siebie trzech ras.
Po rozważeniu wszystkich za i przeciw, koniec końców, oto, co postanowiliśmy zmienić w grze:
Ogar został dodany dla rasy terran, bo roboty są fajne, a wygląd ogara jest niesamowity.
Ogar został dodany dla rasy zergów, żeby dalej miały szansę w starciu z terranami.
Ogar został dodany dla rasy protosów, żeby protoscy gracze nie jęczeli nam o nim na forum.
Wprawdzie zdajemy sobie sprawę, że wymienione powyżej zmiany są drastyczne, ale zachęcamy wszystkich do zalogowania się i sprawdzeniu ich samemu w grze zamiast wyciągać pochopne wnioski. Możecie jak najbardziej podzielić się z nami waszymi przemyśleniami, ale tym razem nie będziemy brać pod uwagę żadnych opinii i sugestii.
Więcej informacji o sekretach ogarów znajdziecie w naszym artykule pt. "Ogar: Pytania i odpowiedzi". Historię ich powstania przedstawia opublikowane właśnie w naszej sekcji wiedzy o uniwersum StarCrafta opowiadanie pt. "Film na zamówienie".
TeamLiquid Legacy StarLeague - wynikiTeamLiquid Legacy StarLeague - wyniki
Niedziela, 31.03.2013, 21:40 :: nAiL :: komentarze (0)Niedziela, 31.03.2013, 21:40 :: nAiL :: komentarze (0)
W walce finałowej, w bratobójczym pojedyneku Zerg vs Zerg, Sziky stawił czoła Michael'owi w formule Bo7. Sziky wspiął się na wyżyny i wygrał cztery walki z rzędu! Trzecie miejsce zajął zaś Skzlime wygrywając 3:2 z eOnzErG.
Jeżeli nie mieliście okazji śledzić rozgrywek, to polecam obejrzeć VOD'y lub po prostu ściągnąć Replay Pack.