Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Protoss Carrier
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
SC2 News
Baneling Mines i szczegóły Hardened ShieldsBaneling Mines i szczegóły Hardened Shields
Sobota, 30.05.2009, 01:10 :: Lukin :: komentarze (2)Sobota, 30.05.2009, 01:10 :: Lukin :: komentarze (2)

Na forum serwisu StarCraftWire pojawił‚y się™ ciekawe informacje odnośnie użycia Banelingów oraz Hardened Shields Immortali. Zacznijmy od Banelingów.

Banelingi stajÄ…Â… siÄ™ "nowymi" Spidermines

Użytkownik StarCraftWire o nicku grrrrr założył na forum wą…tek godny napisania o nim w newsie.

Być może znacie z SC:BW trick polegają…cy na rozłożeniu Spider Mines, dodania wroga do sojuszników, a gdy jego armia wejdzie w środek pola minowego "odznaczenie" go jako sojusznika, aby wszystkie miny eksplodowały w jednym momencie, nie dają…c wrogowi szansy na zniszczenie ich.

Karune odpisał w tymże wą…tku:

Karune: Gdy wydasz Banelingom komendę Attack-Move, zaatakują… one zawsze Marines. Aby zaatakować budynek musisz wskazać go Banelingom. Ta opcja jest po to, aby ułatwić graczom kontrolę nad Banelingami. Nie będa one wybuchać na celach, które nie były przeznaczone do ataku. Dodatkowo Banelingi mają… nową… umiejętność, która pozwala im eksplodować po wciśnięciu hotkeya. Umożliwia to zakopanie Banelingów pod ziemią… i spowodowanie wybuchu, który zrani jednostki na powierzchni. Teraz macie prawdziwe "Baneling Mines".

Szczegóły Hardened Shield Immortali

Cydra poświęcił trochę czasu na wyjaśnienie zasady działania Hardened Shield Immortali podczas ataku.

Pytanie: Czy Hardened Shield aktywuje się, gdy zwykłe tarcze Immortali są… wyczerpane? I czy ze wszystkimi upgrade'ami obrażenia są… redukowane do 7, czy ulepszenia nie mają… ne to wpływu i Immortale otrzymują… 10 punktów obrażeń?

Cydra: Hardened Shields redukują… obrażenia pochodzą…ce z potężnych ataków do 10, jeśli Immortal posiada zwykłe tarcze. Gdy tarcze będą… wyczerpane Immortal otrzymuje obrażenia bezpośrednio.

Co do upgrade'ów tarcz: faktyczne obrażenia = obrażenia - ulepszenia tarcz - ewentualne obrażenia zredukowane przez Hardened Shields. Na przykład jeśli Immortal atakuje wrogiego Immortala z w pełni ulepszonymi tarczami, wtedy obrażenia wyniosą… 10. 35 (20+15 przeciko opancerzonym) - 3 (pełny upgrade osłon) = 32. Jest to więcej niż 10, więc wrogi Immortal przyjmie tylko 10 punktów obrażeń (ochroni go Hardened Shield). Ale jeśli twój Disruptor strzela we wrogiego Immortala z pełnym upgradem osłon, wtedy obrażenia wyniosą… 7. 10 - 3 (pełny upgrade osłon) = 7. Jest to poniżej 10, więc Hardened Shields nie aktywują… się.

Wyjaśnienie jest trochę skomplikowane, ale generalnie jest tak jak zawsze: obrażenia - upgrade'y tarcz - Hardened Shields.


Źródła: StarCraftWire - Baneling Mines | StarCraftWire - Hardened Shields
TÅ‚umaczenie: Lukin

SC2 News
Exclusive Fansite Q&A - SC2 ArmoryExclusive Fansite Q&A - SC2 Armory
Czwartek, 28.05.2009, 23:54 :: Negro :: komentarze (0)Czwartek, 28.05.2009, 23:54 :: Negro :: komentarze (0)

Mimo coraz bliższej bety Blizzard nie ustaje w publikowaniu odpowiedzi na kolejne zestawy pytań zadawanych przez fanów. Jeszcze nie ochłonęliśmy po ostatnim, 51 pierwszym już Q&A, a juz dostajemy kolejny zestaw, tym razem z serii Exclusive Fansite Q&A. Tym razem Blizzard odpowiedział na pytania SC2 Armory.

Tłumaczenie całego tekstu, które wykonał Lukin znajduje się TUTAJ.


Źródło: SC2 Armory
TÅ‚umaczenie: Lukin

SC2 News
Supply Depot, Medivac oraz HSMSupply Depot, Medivac oraz HSM
Czwartek, 28.05.2009, 23:49 :: Negro :: komentarze (0)Czwartek, 28.05.2009, 23:49 :: Negro :: komentarze (0)

Poza Q&A , na forum Battle.net toczą… się naturalnie inne dyskusje, gdzie nieocenione okazują… się informacje, udzielane przez Karune. Nie inaczej było i tym razem, gdyż czcze teoretyzowanie do niczego by nie doprowadziło użytkowników – natomiast kilka faktów z pewnością… rozwiało wą…tpliwości niektórych.

Pytanie: Z tego, co słyszałem w grze nie zmienia się nic oprócz wykrywania ścieżek przez jednostki. Pancerz, PŻ, zdolność wykrywania niewidzialnych oddziałów i ataki pozostają… takie same.

Karune: Racja. Zwróć jednak uwagę na skutki użycia np. Supply Depotów, dzięki którym można odcią…ć siły przeciwnika, zbyt odważnie atakują…cego Twoje pozycje. Takie zagranie łatwo może zaważyć na losach bitwy.

Pytanie: Wiem, że to pytanie było już zadawane, ale dla przypomnienia – czy można podnieść depoty, gdy znajdują… się na nich wrogie (lub sojusznicze) jednostki?

Karune: Tak, można w tej sytuacji unieść schowane Supply Depoty. Oddziały na wierzchu zostaną… zepchnięte w tę stronę, której bliżej się znajdują….

Pytanie: Zgadzam się, że bardzo defensywna strategia Terran będzie teraz bardziej irytują…ca, niż kiedykolwiek, a tech średniego poziomu nie powstrzyma takiego zagrania, gdyż blokada złożona z Koszar i Supply Depotów będzie wtedy wcią…ż skuteczna. Nie wiem tego jednak na pewno, gdyż żaden z nas nie ma pojęcia jak w praktyce sprawdza się system poruszania między budynkami. Karune, skomentujesz jakoś skuteczność odgradzania się przy pomocy struktur?

Karune: Terranie są… bardzo skuteczni w blokowaniu ataków we wczesnych fazach gry, jednak można przełamać tę obronę, gdy przeciwnik skupia się na rozwoju technologicznym. Grają…c Protossami, użyłem Nullifiera by uniemożliwić SCV dojazd do atakowanych Supply Depotów, Zerg natomiast może skorzystać z Banelingów, zadają…cych obrażenia paru strukturom jednocześnie.

Pytanie: Kiedy jednostka zostaje zepchnięta z Supply Depota, dzieje się to natychmiast, czy "zsuwa" się ona jak w SC1?

Karune: Nie jestem pewien co chciałeś powiedzieć przez "zsuwa", ale efekt zejścia ze struktury jest natychmiastowy.

Pytanie: Moment… Myślałem, że ilość PŻ Supply Depotów zredukowano z 500 do 350 (widziałem to chyba na którymś Battle Report).

Karune: Nic z tych rzeczy.

Karune wypowiedział się na kilka innych tematów – Medivaca, Thora i pomysłu odnośnie Hunter Seeker Missile Ravena:

Pytanie: Medivac – jeśli będzie odpowiednio szybko dostępny, stanie się lepszy niż poprzednik.

Karune: I ja uważam, że jest to lepsza jednostka niż Medyk z SC1. Medivac leczy szybciej i jest mniej podatny na te same ataki, które skutecznie eliminują… Marines. Poza tym zwiększa mobilność terrańskiej armii, a gdy nie służy regeneracji sił piechoty może desantować np. czołgi. Chodzą… słuchy, że może nawet transportować Thora.

Pytanie: Zastanawia mnie, jak dropship może przenieść 10-krotnie większego Thora… Czary-mary i siła woli?

Karune: Nie ma jeszcze ostatecznych decyzji co do wyglą…du – póki co Thor jest nieco mniejszy (widać to na ostatnich screenshotach), gotowa jest też animacja ‘podniesienia’ go.

Pytanie: Pomyślałem sobie, że "HSM nie trafi w Mutaliski, gdyż te mogą… odlecieć", potem dotarło do mnie, iż "mogę podlecieć Nighthawkiem tak blisko, jak tylko się da i zdetonować pocisk w nie rozdzielonej jeszcze grupie jednostek". Jeśli pomyśleć o taktyce rozdzielania Mutalisków, gdy Nighthawk próbuje bawić się w Tassadara, brzmi to całkiem obiecują…co. Może to spowodować, że gracze zaczną… uciekać swoimi siłami, podczas gdy Ty nie masz nawet energii na wystrzelenie HSM. Przeciwnik może próbować zestrzelić Nighthawka paroma Mutaliskami, a potem wezwać posiłki. To poprawiło by micro podczas bitew.

Karune: Masz rację, jeśli zbliżyć się Ravenem (znanym wcześniej jako Nighthawk), Hunter Seeker Missile może zadać poważne obrażeni. Zerg powinien jednak mieć dość czasu na reakcję – rakieta ma lekkie opóźnienie po wystrzeleniu. Poza tym, umieściliśmy wskaźnik, informują…cy która jednostka została namierzona, by wymusić micro dla ograniczenia obrażeń.


Źródła: StarCraft Wire 1 | StarCraft Wire 2
TÅ‚umaczenie: Deimos0

SC2 News
Karune Q&A #51Karune Q&A #51
Åšroda, 28.05.2009, 00:10 :: Negro :: komentarze (4)Åšroda, 28.05.2009, 00:10 :: Negro :: komentarze (4)

Ostatni czas to prawdziwy natłok informacji, niektóre nie są… zbyt dokładne - jak np. wiadomość chińskiego serwisu o wymaganiach SC2 i rzekomym dołą…czeniu edytora map do wersji beta. Na szczęście jest kolejna odsłona Q&A, już 51. Oznacza to garść rzetelnych wiadomości, które wszystkim powinny przypaść do gustu. Ta część zestawu pytań i odpowiedzi jest szczególnie atrakcyjna, jako że Blizzard dołą…czył także część graficzną… - miłej lektury!

Rozmowa z twórcami: Między dodawaniem nowych modeli jednostek, a poprawianiem wyglą…du struktur Zergów, zespół grafików spędził trochę czasu na dopracowywaniu detali, by uczynić grę jeszcze żywszą…. Efektem tego jest zestaw nowych animacji śmierci jednostek. Poniżej przedstawiamy zestrzelenie Carriera przez oddział Marines oraz jednostki Zergów spotykają…ce swoje przeznaczenie.

W świetle przedstawionych informacji, okazale prezentuje się praca grafików - z każdą… kolejną… odsłoną… ich pracy widać coraz większe postępy. Cieszy również informacja na temat kompatybilności powtórek - dzięki temu, łatwiej będzie można śledzić zmiany w taktykach i stylu gry na przestrzeni czasu. Nie pozostaje więc nic innego, jak tylko czekać na kolejną… odsłonę Q&A i miejmy nadzieję, że następna będzie już beta.

TÅ‚umaczenie najnowszego zestawu Q&A znajduje siÄ™ TUTAJ.


Źródło: Forum Battle.net
TÅ‚umaczenie: Deimos0

Site News
Testy stronyTesty strony
Åšroda, 27.05.2009, 13:36 :: Lukin :: komentarze (1)Åšroda, 27.05.2009, 13:36 :: Lukin :: komentarze (1)

Przywrócona została pełna funkcjonalność strony. Wszystko powinno być w porzą…dku, ale nie wiadomo, czy jeszcze nie trzeba będzie kiedyś jej wyłą…czyć. Dział download niestety nadal nie będzie dostępny przez pewien czas. Póki co możecie rozkoszować się dostępem do ekskluzywnych materiałów :)

SC2 News
GameMeca - wrażenia z gry i screenyGameMeca - wrażenia z gry i screeny
Wtorek, 26.05.2009, 03:40 :: Negro :: komentarze (2)Wtorek, 26.05.2009, 03:40 :: Negro :: komentarze (2)

Wiele było już relacji i spostrzeżeń na temat kolejnych buildów SC2. Nie zawsze były to jednak informacje aktualne - niekiedy na dany konwent udostępniano nieco starsze wersje gry, co uniemożliwiało całkowicie rzetelne śledzenie zmian. W tym jednak przypadku nie ma mowy o takich potknięciach, tym bardziej, iż informacje pochodzą… z samego serca progamingu - Korei.

Redaktorzy serwisu GameMeca mieli okazję zagrać w najbardziej aktualny dotą…d build SC2. Nie można się więc nie zapoznać z obserwacjami, jakie poczyniono przy tej okazji.

Tłumaczenie artykułu z serwisu GameMeca:

21 maja, najnowsza wersja SC2 została udostępniona do przetestowania w seulskim Ap-Gu-Jung. Czas, jaki można było spędzić przy monitorze wynosił zaledwie 45 minut, lecz umożliwiał uchwycenie klimatu gry oraz wyrobienie sobie zdania na jej temat. W pierwszej kolejności omówię wybraną… przeze mnie rasę - Protossów i uchylę nieco ze swoich spostrzeżeń w kwestii rozgrywki. W jakiś sposób da się odczuć odcięcie od pogoni za kontynuowaniem ścieżki, wytyczonej przez SC 1. Wszystko przecież ma swój kres.

Przejście z 2D w 3D - nie wpłynie to na szybkość rozgrywki?

Meca Screen 1Gdyby przyjrzeć się najpopularniejszym grom w kraju, można dojrzeć pewną… prawidłowość - chodzi o szybkość. Chodzi mi oczywiście nie tylko o prędkość gry, ale także jej rozpoczęcia po włą…czeniu aplikacji. W tej kwestii brylował StarCraft i Sudden Attack (popularny w Korei FPS) - już w chwilę po uruchomieniu i stworzeniu gry można było cieszyć się rozgrywką…. Nie wiem jak jest w innych krajach, lecz pośpiech wpisany w nasz naród, powoduje że miarą… sukcesu gry staje się właśnie jej szybkość. Wracają…c do StarCrafta 2, nim włą…czyłem grę martwiła mnie kwestia prędkości - przeskok w trzeci wymiar musiał przecież wpłyną…ć na rozgrywkę i czasy ładowania poziomów. StarCraft 2 okazał się jednak pozbawiony tych wad. Po pierwsze, wersja demonstracyjna umożliwiała połą…czenie przez ip, lecz jak w pierwowzorze po założeniu gry można było poczekać na innych graczy, lub nakazać grę komputerowemu przeciwnikowi. Zadziwiają…ce, że gra właściwie nie potrzebowała czasu by się załadować. Dostęp do rozgrywki był tak szybki jak przy jedzeniu ryżu wyjętego bezpośrednio z wody(koreańska metoda na chłodzenie ryżu bez utraty jego smaku) - nie było przez to czasu by cieszyć się na myśl o pierwszej grze, lub aby się przecią…gną…ć. Oczywiście ten fakt bardzo mnie zadowolił. Prędkość samej rozgrywki była jeszcze bardziej zaskakują…ca - nagłe pomysły i zagrania zmieniały się w ułamku sekund, często pod wpływem jednego uderzenia. SC2 jest piekielnie szybki - począ…wszy od prędkości zbierania minerałów przez Proby, przez szybkość poruszania się i ataku Zealotów oraz Zerglingów, po tempo w jakim jednostki zabijały i ginęły w trakcie bitwy. Wszystko działo się średnio 1.5 raza szybciej niż w SC1, w zwią…zku z tym miałem problem z zagospodarowaniem zgromadzonych surowców, a niektóre bitwy wymagały cią…głej koncentracji. Lubię oczywiście szybko prowadzone gry, lecz jeśli ta prędkość jest standardowa, wtedy poziom trudności znacznie się podniesie. Możliwe, że całość była dopasowana właśnie pod koreańskiego odbiorcę, mam jednak wrażenie, że nawet jeśli - nikt nie powinien narzekać na to, że SC2 jest zbyt wolne.

Zmiany w grafice - cieszyć oko, czy być czytelną…, oto jest pytanie. Strona wizualna zapewne nie przebije tej z Dawn of War 2, lecz z pewnością… można powiedzieć, że jest poprawiona, dopracowana, a ciepła kolorystyka dodatkowo nadaje grze smukłości i przyjemnego oku charakteru. Animacje jednostek były wyją…tkowo płynne, a kontrola nad nimi nie sprawiała żadnych problemów.

Meca Screen 2StarCraft posiadał mroczny, przygnębiają…cy wręcz klimat, tym bardziej więc warto przyjrzeć się SC2 - kolory są… jaśniejsze, lecz nie psują… klimatu. Dlatego nie powinno być wą…tpliwości co do kompletnej zmiany charakteru gry - całość nie jest już taka szara, lecz z pewnością… Blizzard nie przesadził z poprawkami. Niestety nieco uroku utraciły same bitwy - nie czuło się tej adrenaliny widzą…c Zealotów dźgają…cych przeciwników, Marines otwierają…cych ogień, czy "plują…cych" Hydralisków. Wszystko przez to, że podczas walki, animacje śmierci, ataków, eksplozji są… niemal niezauważalne. Działanie silnika fizycznego także nie zostało szczególnie zaznaczone. Rozczarowanie budzi ostatecznie fakt, że kratery i ciała nie pozostają… na polu bitwy przez dłużej niż kilka chwil. Wszystko to, nosi jednak znamiona ciężkiej pracy programistów Blizzarda. Rok temu, podczas wywiadu członek ekipy odpowiedzialnej za stronę wizualną… stwierdził, że celem jest by "gra działała płynnie na nowych komputerach, by każdy obiekt w grze miał niepowtarzalny charakter oraz by możliwe było płynne przemieszczanie 300 jednostek po ekranie". Znaczy to, że poprawki w sferze graficznej nie były konieczne do stabilnego działania programu. Chodzi mi o to, że gdyby Blizzard postawił na stronę wizualną… i do tego odświeżył sposób prowadzenia bitew, StarCraft 2 mógłby być dzisiaj zupełnie inną… grą…. Zwiększenie ilości efektów, pocią…gnęło by za sobą… większą… atrakcyjność przy pierwszym spojrzeniu, jednak z czasem samo oglą…danie gry stało by się męczą…ce. Blizzard odrzucił więc doskonałość graficzną… na rzecz wygody. Prawdę mówią…c, rozgrywka rzeczywiście nastawiona jest na profesjonalne mecze. Każdy fan StarCrafta chciałby nie odczuwać spowolnień, gdy na ekranie pojawia się 300 jednostek. Pomijają…c już nawet to, czy wpłynęło/nie wpłynęło by to na kontrolę nad oddziałami, lag jest najbardziej znienawidzonym czynnikiem. Biorą…c to pod uwagę, łatwo zrozumieć, dlaczego oprawa SC2 ma oddawać klimat SC1, przenoszą…c go we współczesną… stylistykę.

Interfejs i funkcje zwiększają…ce wygodę korzystania

Meca Screen 3Od interfejsu, po dodatkowe opcje ułatwiają…ce kontrolę wszystko stało się dużo bardziej poręczne. Po pierwsze ulepszenie SI - grają…c Protossem, wskazałem punkt zbiórki z Nexusa na minerały i budowane Proby od razu ruszały je wydobywać, tak samo było z gazem. Poza tym, zaznaczają…c ich grupę i wskazują…c wydobycie jednego skupiska minerałów, nie ruszały wszystkie w ten jeden punkt, lecz rozdzielały się do pozostałych jak dobrzy kumple, którymi przecież są…. Następna jest możliwość przypisywania jednostek do grup oraz zaznaczania wielu oddziałów na raz - pierwotny limit 12 jednostek zaznaczonych na raz, zwiększony został do 24, a przypisują…c jednostki można było ilość tę przekroczyć, np. obejmują…c 25 Zealotów i zapisują…c ich pod numerem 1, okno pokazywało, że 24 zostało przy 1, a jeden dodatkowy przeniesiony został pod numer 2. Każdy skrót miał swoją… ikonkę na ekranie gry, po kliknięciu której zaznaczane zostały odpowiednie oddziały. Mechanizm zaznaczania sprawdzał się również w przypadku budynków - można było np. przypisać 10 Gatewayów numerowi 1. Haczyk tkwił w tym, że produkują…c jednostki, trzeba było wcisną…ć klawisz skrótu tyle razy, ile mieliśmy zaznaczonych struktur. Wciskają…c go tylko raz, jedynie pierwszy budynek rozpoczynał trening, przy drugim - drugi, i tak dalej. To samo dotyczyło ulepszeń jednostek - mają…c 10 Hydralisków, trzeba było nacisną…ć przycisk 10 razy, by wszystkie zmieniły się w Lurkery - na począ…tku było to irytują…ce, jednak z czasem pozwoliło na lepszą… kontrolę. (Nie potwierdzono, czy zaklęcia również działają… w ten sposób.) Nawet nawigacja po mapie warta była uwagi - zaznaczają…c jednostkę i wciskają…c Shift + Prawy Przycisk Myszy, pojawiały się zielone linie, wyznaczają…ce kolejność rozkazów. Umożliwiało to szybkie sprawdzenie, co dany oddział w tej chwili robi. Poza tym cieszyło śledzenie robotników, system próśb o przekazanie surowców i ich wymiana przez sojuszników, sygnały dają…ce znaki na mapie i mnóstwo innych szczegółów.

Spadkobierca taktyki i strategii StarCrafta

Meca Screen 4Dodano nowe jednostki, budynki otrzymały nowe zadania, a drzewka rozwoju zmieniły się w dość znaczą…cy sposób. Taktyka pozostała jednak podobna - "zbierz surowce", "wyprodukuj tyle wojska, ile trzeba", "kontrola jest kluczowa" - to trzy warunki zwycięstwa, obecne również wcześniej. Jeśli chodzi o surowce właśnie, minerały przynoszone były po 5, a gaz - 4 na jednego robotnika. Tempo wydobycia więc spadło, lecz jego mechaniczna szybkość została zwiększona. Na dodatek startuje się nie z 4 jednostkami, a 6. W kwestii gejzerów - nadal trzeba było oddelegowywać kilku peonów, leczo obecność dwóch gejzerów znacznie ułatwiała pozyskiwanie środków. żółte minerały natomiast pozwalały na wydobycie nie 5, a 7 jednostek, pozyskiwanie ich wydawało się również nieco szybsze niż normalnie. W miarę zmian wydobycia potrzebnych surowców, myślę że pojawią… się niezliczone strategie, pasują…ce do każdej fazy rozgrywki. W pierwszej grze stawiłem czoła przeciwnikowi komputerowemu, ustawionemu na poziom HARD. Wydobywałem spokojnie minerały oraz gaz, gdy oddział Marines i Marauderów robił ze mnie miazgę. Osoba obok mnie stwierdziła wesoło, ku mojemu zawstydzeniu, że poziom trudności wzrósł od ostatniego czasu. Tak czy inaczej, chodzi mi o to, że średnia/późna faza gry jest ważna, lecz wczesny etap jest szczególnie istotny. W -mid game-, wykorzystanie nowych jednostek i ich zdolności okazało się konieczne. Nowe oddziały - ich cechy i przeznaczenie, umożliwiały odkrycie taktyki przeciwnika przez obserwację, co z kolei pozwalało na stworzenie armii mogą…cej poradzić sobie z tym, co oponent chciał rzucić przeciwko nam. Jeśli chodzi o nowości u Terran - Thor bardzo dobrze radził sobie z wrogami, walczą…cymi wręcz - skutecznie odpierał łą…czone ataki Zerglingów i Ultralisków, jednak gdy miał stawić czoła Hydraliskom i Lurkerom, Zerg nieuchronnie zdobywał przewagę. Tak samo, jak w SC1 poznanie i zrozumienie słabych i mocnych stron swoich oddziałów jest kluczowe. Nowością… jest natomiast wykorzystanie terenu, do zwiększenia możliwości taktycznych, z czego gracze będą… chyba często korzystać. Jednostki potrafią… przemieszczać się ponad wysokimi przeszkodami. Reaper na przykład nie posiada dodatkowej zdolności, dzięki której przeskakuje podwyższenia terenu - dzieje się to automatycznie po wydaniu rozkazu ruchu przez dany obszar. Przewiduje się, że tego typu zagrania będą… odgrywały w SC naprawdę dużą… rolę.

Czy zajmie miejsce StarCrafta 1 jako najpopularniejszej gry w kraju?

Meca Screen 5Osią…gnięcia pierwszego StarCrafta są… imponują…ce. Wydany w czasie, gdy Internet stawał się coraz powszechniejszy, przyczynił się do popularności Baang (koreańska kafejka internetowa) i umożliwił stworzenie tworu, nazywanego e-sportem. Wraz z tym, narodziły się gwiazdy pokroju Lim Yo Hwana (znanego jako SlayerS_'Boxer'), Hong Jin Ho (Yellow) czy Lee Yoon Yeol (NaDa). Powstały również dzięki temu nowe miejsca pracy - komentatorzy i inni, zwią…zani z nadawaniem meczy. W przypadku narodowej gry, jakość jest oczywiście ważna, jednak całość powinna być zrozumiała dla wszystkich i wszyscy powinni móc czerpać z grania przyjemność. Przez ostatnie 10 lat, StarCraft utrzymał swoją… popularność właśnie dzięki spełnieniu tych warunków.


Źródło pierwotne: GameMeca
Źródło tłumaczenia: StarCraft Legacy
TÅ‚umaczenie: Deimos0


<< Poprzednie | Następne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na górę Następna strona