Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Terran Valkyrie
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
SC2 News
Zawodnicy ESF wycofujÄ… siÄ™ z pojedynku z KeSPAZawodnicy ESF wycofujÄ… siÄ™ z pojedynku z KeSPA
Czwartek, 27.09.2012, 09:52 :: deimos :: komentarze (0)Czwartek, 27.09.2012, 09:52 :: deimos :: komentarze (0)

Po entuzjastycznie przyjętym nowym formacie rozgrywek MLG, polegającym na pojedynkach zaproszonych zawodników z fedracji ESF oraz KeSPA, przyszła mniej optymistyczna wiadomość. Wymienieni niżej gracze, zrezygnowali z udziału w turnieju:

  • Jang "MC" Min Chul
  • Han "aLive" Lee Seok
  • ee "PuMa" Ho Joon
  • Hwang "LosirA" Kang Ho
  • Lee "MarineKing" Jung Hoon

Nie są na razie znane kulisy tych decyzji, spekuluje się jednak, że mogło mieć to związek ze zbyt małą liczbą zaproszeń dla graczy przypisanych ESF. Obecnie KeSPA otrzymała 24 bilety, natomiast ESF zaledwie 8. Jakkolwiek decyzja o udziale w rozgrywkach jest indywidualną sprawą każdego z graczy, szkoda byłoby stracić tak znane nazwiska z listy meczy. Miejmy nadzieję, że uda się jeszcze rozwiązać sytuację w bardziej optymistyczny sposób.


Źródło: gamespot

SC2 News
Wywiad z Grubby'm po WCSWywiad z Grubby'm po WCS
Åšroda, 26.09.2012, 11:15 :: deimos :: komentarze (3)Åšroda, 26.09.2012, 11:15 :: deimos :: komentarze (3)

Chińska strona s.163.com przeprowadziła wywiad z Grubby'm wobec jego dość nieoczekiwanych sukcesów podczas finałów WCS Europe. Zastanawiacie się pewnie dlaczego to właśnie Chińczycy wzięli na spytki tego gracza - warto więc przypomnieć, że Grubby był bardzo popularnym graczem WC3 w Chinach. Tłumaczenie wywiadu znajdziecie TUTAJ. W telegraficznym skrócie natomiast, pytania dotyczą m.in.:

  • WrażeÅ„ na temat meczu z Ret'em oraz LucifroN'em (ten ostatni byÅ‚ poważnym przeciwnikiem Grubby'ego w WC3)
  • WrażeÅ„ na temat samego finaÅ‚u i formy Stephano w starciu z Vortixem
  • PrzemyÅ›leÅ„ na temat chiÅ„skiej sceny SC2 oraz WC3

Wywiad na tl.net jest oczywiście po angielsku, warto jednak się z nim zapoznać, choćby po to by zobaczyć jak dużym szacunkiem cieszy się nadal Grubby w Państwie Środka. Polecamy!


Źródło: TL.net

SC2 News
Liquid'Taeja zwycięzcą DH ValenciaLiquid'Taeja zwycięzcą DH Valencia
Poniedziałek, 24.09.2012, 07:44 :: deimos :: komentarze (0)Poniedziałek, 24.09.2012, 07:44 :: deimos :: komentarze (0)

Po wyjątkowo emocjonującej serii rozgrywek ostatniego DreamHack, Liquid'Taeja potrafił powrócić z, wydawałoby się, przegranego finału z Mill.ForGG i zgarnąć główną nagrodę, wygrywając 3-2

Dodatkowo warto wspomnieć, że ta wygrana nałożyła się na 10 urodziny serwisu TeamLiquid. Warto więc przypomnieć, że teamliquid.net to obecnie największy serwis fanowski poświęcony StarCraftowi (ostatnio również Dota2). Dzięki tej stronie mogliśmy śledzić największe i najważniejsze wydarzenia sceny SC. Teamliquid dał poznać fanom gry takich graczy, jak NoNy, HerO, Ret i inni. Życzymy więc co najmniej kolejnych 10 lat aktywyności!


Źródło: tl.net

HotS News
Zbliża się kolejny patch!Zbliża się kolejny patch!
PiÄ…tek, 21.09.2012, 08:19 :: deimos :: komentarze (0)PiÄ…tek, 21.09.2012, 08:19 :: deimos :: komentarze (0)

Po kontrowersyjnej poprawce usuwającej Warhounda, ale przywracającej Carriera, Blizzard wychodzi z nowymi pomysłami:

  • Protoss:
    • Koszt Purify wzrasta do 100, a obrażenia z 25 do 45, czas dziaÅ‚ania obniżono do 25 sekund
    • Czas dziaÅ‚ania Entomb wydÅ‚użono do 30 sekund, a HP osÅ‚on na mineraÅ‚y ze 100 do 130. Czas trwania Revelation wydÅ‚użono do 45s. Oracle jest też już prawidÅ‚owo klasyfikowana jako jednostka psioniczna
  • Terran:
    • Battle Hellion klasyfikowany jest jako jednostka biologiczna
    • Obrażenia obszarowe Widow Mine zwiÄ™kszone z 35 do 60
  • Zerg:
    • Viper jest już prawidÅ‚owo klasyfikowany jako jednostka psioniczna

Jak widzicie Blizzard nadal stara się poprawić nieco los Protossów i Terran, którzy zdaniem graczy, otrzymali najmniej atrakcyjne zmiany. Wygląda też na to, że Warhound zniknął na dobre, szkoda natomiast, że nie pojawiły się jeszcze plany co do polepszenia działania Carriera.


Źródło: battle.net

StarCraft News
Not the end... filmikNot the end... filmik
Czwartek, 20.09.2012, 11:10 :: deimos :: komentarze (2)Czwartek, 20.09.2012, 11:10 :: deimos :: komentarze (2)

Jeśli nie macie sprzętu pod StarCraft 2 lub po prostu uważacie, że Brood War był/jest dla was grą lepszą, nie traćcie nadziei! Wbrew powszechnej opinii scena BW nie umarła. Wiele osób z nadzieją patrzy w kierunku Chin, skąd dochodzą sygnały o niezłej formie pierwszego StarCrafta. Poza Azją także można znaleźć coś dla siebie, nawet jeśli ciężko wam trafić na przeciwnika podczas przeczesywania iccup'u. Poniższy filmik powinien zmobilizować wszystkich, którzy wciąż jeszcze chcą grać doskonałą grę Blizzarda:

Jak widzicie sporo jest turniejów tak dla amatorów, jak i bardziej doświadczonych graczy - trzeba tylko chcieć znaleźć coś dla siebie. Nie da się bowiem ukryć, że to SC2 zdominowało obecnie media i wielu informacji trzeba szukać na własną rękę. Dlatego każdy z was, kto chciałby spróbować swoich sił w BW powinien śledzić np. dział BroodWar na teamliquid, gdzie z pewnością pojawiać się będą kolejne namiary na rozgrywki.


Źródło: tl.net

SC2 News
Carrier Micro i zmiany w WoLCarrier Micro i zmiany w WoL
Åšroda, 19.09.2012, 07:28 :: deimos :: komentarze (0)Åšroda, 19.09.2012, 07:28 :: deimos :: komentarze (0)

Wielu z was zapewne od początku wydania gry wyczuło różnicę w korzystaniu z Carriera w SC2 i w Brood War. Decyzje Blizzarda wydawały się uniemożliwiać efektywne korzystanie z tej jednostki w takim stopniu, jaki zapewniał nam pierwszy StarCraft. Dlatego też, trochę przy okazji przywrócenia Carriera w Heart of the Swarm, a trochę w związku z zarzutami firmy, iż sami gracze nie są w stanie wymyślić poprawek, umożliwiających szersze korzystanie z tej charakterystycznej jednostki, NoNy nagrał ten filmik:

Jest to głównie porównanie różnic w microwaniu Carrierem w obu grach, ale daje także sporo do myślenia jeśli chodzi o usprawnienia w kolejnych patchach. W Brood War Carrier dawał sporą przewagę, jeśli tylko gracz opanował w dostatecznym stopniu kontrolę tej jednostki - trochę bardziej przydatną w PvT, niż PvZ, ale jednak Carrier zawsze był gdzieś obecny, podczas gdy w SC2 na początku jednostka ta nie wykorzystywana była prawie w ogóle, później pojawiając się jako obstawa Mothershipa - nadal nie udawało się jednak "wycisnąć" z niej tyle, ile w poprzedniej odsłonie gry. Dlatego też miejmy nadzieję, iż Blizzard przyjrzy się uwagom NoNy'ego i spróbuje przywrócić nam Carriera w starym kształcie.

Drugą informacją, przewijającą się przez fora battle.net, jest wiadomość od developerów, że nie planuje się w najbliższym czasie poważniejszych poprawek w balansie Wings of Liberty - priorytetem pozostaje balansowanie bety i kontrola nowych jednostek. Dobrze jednak wiedzieć, że Blizzard nie zapomina o podstawowej wersji SC2 i wciąż możemy liczyć na nowe patche.


Źródło: Carrier Micro


<< Poprzednie | Następne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na górę Następna strona