Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Bohaterowie - Gerard DuGalle
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
SC2 News
Brak dodatkowych jednostek w edytorze, nowe screenshoty i artworki hi-resBrak dodatkowych jednostek w edytorze, nowe screenshoty i artworki hi-res
Sobota, 13.12.2008, 20:40 :: HiDie :: komentarze (1)Sobota, 13.12.2008, 20:40 :: HiDie :: komentarze (1)

Niedawno Karune wypowiedział się na temat dostępnych modeli jednostek w edytorze. Na pytanie:

Ponieważ SCUMedit w założeniach ma bić na głowę edytor znany z War3, czy planujecie dodać jednostki niezależne jako dostępne w programie? Nawet włą…czają…c jednostki z SC1 i kilka specjalnych, nie ma mowy żebyście dali do wyboru tyle jednostek, ile było w Warcraft'owej wersji, chyba że zaprojektujecie je specjalnie dla "custom maps". Czy w takim razie pojawi się więcej jednostek w klimacie sci-fi, czy też przeniesiecie niektóre z Warcrafta, by wzbogacić edytor?


Pojawiła się odpowiedź następują…cej treści:

Nie będzie żadnych "nadprogramowych" jednostek, poza tymi użytymi w grze. Nie oznacza to, że nie pojawią… się specjalne, "easter egg'owe" unity. Ale jeszcze raz zaznaczam - nie będzie niczego, co nie zostanie użyte w samej grze.


Serwis StarCraft Wire zaznacza, że wypowiedź mogła dotyczyć wspomnianego przeniesienia modeli zwią…zanych z Warcraftem. Więcej szczegółów w tej kwestii ma pojawić się niebawem.


A teraz weselsza wiadomość - znane (bą…dź niekoniecznie) artworki zostały udostępnione w wysokiej rozdzielczości, więc "jakościowi" maniacy powinni to sprawdzić. ;)

Galeria znajduje siÄ™ TUTAJ , a screenshoty TUTAJ.


Źródło: StarCraft Wire
TÅ‚umaczenie: Deimos0

SC2 News
O Mothershipach, Królowych i... BetaO Mothershipach, Królowych i... Beta
PiÄ…Â…tek, 12.12.2008, 11:12 :: Lukin :: komentarze (6)PiÄ…Â…tek, 12.12.2008, 11:12 :: Lukin :: komentarze (6)

Cydra wypowiedział się ostatnio na temat Mothershipów i Queen w obecnym buildzie:

Każdy gracz może posiadać tylko jeden Mothership. Możliwe natomiast jest posiadanie kilku Queenów, które są… użyteczną… jednostką… zarówno w obronie, jak i ataku. Na dzień dzisiejszy, Królowa posiada zdolność wytwarzania Creep'u i mutowania Larw. Jeszcze jedna, bardzo przydatna w defensywie i ofensywie, umiejętność może być opracowana w Lair.


Pojawiło się także uściślenie dotyczą…ce Corruptora i dostępności Hydralisków/Lurkerów:

Corruptor jest przeciwpowietrzną… jednostką… Zergów. Jego atak jest zdolnością… pasywną…, która zamienia wrogie jednostki w niszczą…ce stacjonarne wieżyczki.


W kwestii Hydralisków:

Do postawienia Hydralisk Den, z którego ewoluuje Lurker Den, potrzebny jest Hive.


Pojawiła się także informacja, która powinna ucieszyć nas wszystkich :D :

Planowana jest beta StarCraft II:)


Źródło: StarCraft Wire
TÅ‚umaczenie: Deimos0

SC2 News
Aktualizacje odnośnie MBS, Observer oraz HellionAktualizacje odnośnie MBS, Observer oraz Hellion
PiÄ…Â…tek, 12.12.2008, 10:57 :: Lukin :: komentarze (0)PiÄ…Â…tek, 12.12.2008, 10:57 :: Lukin :: komentarze (0)

Cydra udzielił odpowiedzi na parę pytań, głównie potwierdzają…c informacje, które zostały już wcześniej wspomniane w Q&A.

Jedną… z poruszonych kwestii było jak MBS (Multiple Building Select) będzie współgrał ze statyczną… defensywą…. Jeden z fanów zadał pytanie, czy jest możliwe zaznaczyć grupę Photon Cannon'ów by kontrolować cel, który atakują… oraz czy nie uczyni to ich zbyt potężną… bronią….

Zdaje się, że Cydra nie podziela tej opinii:

Można wykonać skupiony atak na wybranej jednostce wroga przy pomocy Photon Cannon, Bunker, Missile Turrets oraz Spine Crawler itp. Umożliwi to więcej strategicznych opcji podczas obrony bazy przed wrogimi jednostkami.

Cydra udzielił również odpowiedzi na inne pytania:

  1. Czy Observatory powróci do gry?
  2. Observatory jest wcią…ż wykluczone z gry. Możliwy jest warp Observer'ów z Robotics Facility.

  3. W których budynkach dokonuje się upgrade'u prędkości oraz zasięgu dla Warp Prism, Observer i Phoenix?
  4. Prędkość przemieszczania się dla Observer oraz Warp Prism mogą… zostać ulepszone w Null Circuit. W obecnej chwili Phoenix nie posiada możliwości upgrade'u prędkości ani zasięgu.

  5. Czy "Black Beam" Nullfier'a jest normalnym atakiem, czy może specjalną… zdolnością… tak jak "Molecular Disruption"?
  6. Nullfier Force Beam jest normalnym atakiem.

  7. Które ze statystyk Hellion'a mogą… zostać ulepszone przy pomocy Tech Lab?
  8. Udoskonaleń Hellion'a można przeprowadzić tylko w Armory.


Dla tych, którzy nie pamiętają…, Observatory zostało usunięte z gry podczas Q&A 44, aby umożliwić Protossom szybszy dostęp do detektorów.


Źródło: Starcraftwire
TÅ‚umaczenie: Rohdegar

SC2 News
EMP tymczasowo usuniętyEMP tymczasowo usunięty
Niedziela, 07.12.2008, 22:50 :: Lukin :: komentarze (0)Niedziela, 07.12.2008, 22:50 :: Lukin :: komentarze (0)

Parę dni temu, Cydra umieścił następują…ce obwieszczenia na battle.net:

Cytat:

W chwili obecnej, Ghost nie ma już zdolności, zwią…zanej z pociskami EMP. Do waszej informacji:

  1. Wzmocnione tarcze Immortali są… zdolnością… pasywną…, bez dodatkowych ulepszeń.
  2. EMP niwelowało te tarcze.
  3. Po potraktowaniu Immortali EMP, jednostki te otrzymywały pełne obrażenia od ataków Siege Tanków.

Cydra wskazuje, że Impuls elektromagnetyczny może jeszcze powrócić jako zdolność:

Zgadzam się, że EMP jest ciekawą… zdolnością…. Mimo, że obecnie został usunięty z gry, nic nie jest przesą…dzone. Dam znać, gdy EMP powróci.


Źródło: SC2 Armory
TÅ‚umaczenie: Deimos0

StarCraft News
Patch 1.16.0Patch 1.16.0
Wtorek, 02.12.2008, 11:33 :: Lukin :: komentarze (5)Wtorek, 02.12.2008, 11:33 :: Lukin :: komentarze (5)

Już jakiś czas temu ukazał się patch 1.16.0. Zamieściliśmy linki do niego już wcześniej, jednak dopiero teraz dostajecie spis tego, co ten patch konkretnie robi.

Ogólne zmiany:

  • rozmowy prowadzone podczas trwania gry, bÄ™dÄ…Â… zapisywane w powtórkach (nie dotyczy to wiadomoÅ›ci prywatnych)
  • naciÅ›niÄ™cie klawisza ESC w oknie rozmów, spowoduje wyczyszczenie pola tekstowego
  • komenda "/reply" (lub po prostu "/r") spowoduje wysÅ‚anie wiadomoÅ›ci prywatnej do osoby, która pisaÅ‚a do nas najczęściej

Naprawione błędy:

  • naprawiono problemy lokalizacyjne z "from" oraz "to" w wiadomoÅ›ciach prywatnych
  • StarCraft bÄ™dzie od teraz używaÅ‚ tylko tyle zasobów procesora ile jest konieczne

Błędy rozgrywki:

  • naprawiono bÅ‚Ä…Â…d umożliwiajÄ…Â…cy Zergom zdobywanie minerałów poprzez mutacje
  • naprawiono bÅ‚Ä…Â…d umożliwiajÄ…Â…cy Zergom odzyskiwanie ulepszajÄ…Â…cego siÄ™ budynku
  • naprawiono bÅ‚Ä…Â…d umożliwiajÄ…Â…cy Zergom rozszerzanie creepu przy pomocy Dronów
  • naprawiono bÅ‚Ä…Â…d umożliwiajÄ…Â…cy Zergom przemieszczanie Dronów poprzez niedostÄ™pny teren
  • naprawiono bÅ‚Ä…Â…d umożliwiajÄ…Â…cy Terranom zrzucenie nuke'a gdziekolwiek na mapie
  • naprawiono bÅ‚Ä…Â…d umożliwiajÄ…Â…cy graczom zatrzymanie gry podczas trwania poprzedzajÄ…Â…cego jÄ…Â… lobby

Download:


TÅ‚umaczenie: Rohdegar

SC2 News
BlizzCast Epizod 6BlizzCast Epizod 6
PiÄ…Â…tek, 21.11.2008, 10:46 :: Lukin :: komentarze (5)PiÄ…Â…tek, 21.11.2008, 10:46 :: Lukin :: komentarze (5)

PojawiÅ‚ siÄ™ 6 epizod BlizzCast. Karune rozmawia tam z Samwise’m Didierem i Dustinem Bowderem (Głównym projektantem SC2) o drodze jednostek, od projektu do grywalnej postaci.

Cytat: Wpadamy na pomysÅ‚ jednostki, którÄ…Â… wszyscy lubimy, a potem okazuje siÄ™, że jest zbyt silna lub trudna w utrzymaniu – wtedy trafia do Single Player, do którego ogólnie tworzymy sporo rzeczy. Np. Jackal, który teraz chyba przechrzczony zostaÅ‚ na Helliona – robimy różne warianty tej jednostki: malujemy na czarno, dodajemy pÅ‚omienie i staje siÄ™ wtedy cywilnym pojazdem.

Pojawiły się też nowe ilustracje: animacje portretów Mutaliska, Maraudera i Thora oraz nowy screen, prezentują…cy aktualną… wizualizację ataku Nullifiera. Można je obejrzeć TUTAJ.


Ciekawa wypowiedź Dustina Browdera w odpowiedzi na poniższe pytanie:

Karune: Czy w StarCrafcie 2 są… jakieś jednostki albo jakiekolwiek inne rzeczy, których ludzie dotą…d nie widzieli?

Dustin Browder: Prawdopodobnie chodzi o takie coś: latają…cy dwugłowy Ultralisk, który zieje ogniem. On pojawi się jako następny na stronie.


Źródło: SC Legacy
TÅ‚umaczenie: Deimos0


<< Poprzednie | Następne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na górę Następna strona